"תבליני מימון" משיקה סדרת מוצרי פריכיות EXTRA
הסידרה החדשה היא אקסטרא קריספית וכוללת פריכיות אישיות עם כוסמת, צ'יה וקינואה, סדרת פריכיות מצופות שוקולד בלגי, פריכיות במאגדת וסדרת צ'יפס אורז חום מלא, הכל ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר.
מחיר מומלץ לצרכן: פריכיות בטעמים 3.90 ₪ - 14.90 ₪, פריכיות שוקולד (90-30 גר'): כ-3.90 – 7.90 ₪;  צ'יפס אורז (120-60 גר'): כ-5.90 – 10.90 ₪.
מה בתכל'ס // וואו ענק, זה הפך להיות החטיף של הבית כל פעם שבא לנו תפוצ'יפס או משהו מתוק, זה קריספי ופריך וליד איזה מטבל ומול נטפליקס זה פשוט מושלם. שאפו על יופי של מוצר. מומלץ מאד

סידרת אקסטרא צ'יפס (צילום: א.ל ייצור ושיווק)
סידרת אקסטרא צ'יפס (צילום: א.ל ייצור ושיווק)

הופלים הנוסטלגיים בטעם לימון של "מן" עכשיו גם ללא תוספת סוכר
כן כן, אנימאלו שמתות על וופל לימון יותר מוופל שוקולד! ולכן הייתי חייבת לבדוק את הגירסה ללא סוכר ש"מן" הוציאו". על פי החברה, אלו אותם הופלים רק ללא תוספת סוכר אשר נותנים מענה לצרכנים סוכרתיים ולצרכנים המעוניינים להפחית בסוכר לבן.  טעם הלימון מצטרף לסדרת הופלים ללא תוספת סוכר בטעמים וניל ושוקולד המגיעים באריזה של 180 גרם. מחיר מומלץ לצרכן העומד על 6.90 שקלים.
מה בתכל'ס // הפתיעו ממש, הטעם של הממתיקים לא מורגש, הפריכות נשארת ודווקא בגלל שזה לימון ולא שוקולד, לא מרגישים בהבדל בגלל החמיצות של הלימון. אהבנו ממש!

וופל לימון של מן ללא סוגר (צילום: יחצ)
וופל לימון של מן ללא סוגר (צילום: יחצ)


סלט בשני דקות // נטורזה משיקים ירקות קצוצים טריים וארוזים
חברת 'נטורזה', המתמחה בתחום הגידול והשיווק של תוצרת חקלאית ישראלית, נכנסת לראשונה לקטגוריית ירקות טריים ארוזים וחתוכים, עם המותג 'נטורזה- טבעי שתאהב" ומשיקה סדרת ירקות טריים ארוזים, הכוללת ארבע משפחות: לקטי חסות, לקטי ירקות לבישול, לקטי ירקות לסלטים ולקטי ירקות חתוכים.  ניתן לקבל הכל במשלוח עד פתח הדלת. מחיר 9.90-12.90 ש"ח.Natureza-farm.co.il
 מה בתכל'ס // הקלות שבה אכלנו כל יום סלט, ירקות בתנור וכמובן מוקפץ גרמה לי להיות פחות אנטי לירקות חתוכים מראש. המוצרים שרדו ממש טוב במקרר גם לאחר שבוע וחצי ומבחינתי כל מה שיעודד אכילת ירקות יומיומית בבית הוא מומלץ!
 
נטורזה- לקטי ירקות (צילום: יחצ)
נטורזה- לקטי ירקות (צילום: יחצ)


"פרייה עם עם טעמי פירות חדשים
"Perrier", מותג המים המוגזים הצרפתי והיוקרתי, השיק לראשונה בישראל את Perrier & Juice – בטעמי אננס-מנגו ואפרסק-דובדבן.
Perrier & Juice משלב את המים המוגזים בגיזוז חזק ("סודה פרמיום") יחד עם מיץ פירות אמיתי ויוצר משקה חדש, מבעבע במתיקות מעודנת (ללא מדבקה אדומה). הטעמים החדשים ישווקו בפחיות 250 מ"ל בבודדים ובמארזי ארבע פחיות.  ניתן להשיג ברשתות השיווק ובאתר BLEND במארז מיוחד הכולל את שני הטעמים לצד מסיכה ממותגת עם פתח לשתייה בקשית.
מה בתכל'ס // סוף סוף משק קל לא מתוק בטירוף ועדיין טעים. בפרייה מצליחים לאזן בין טעמי הפירות לרעננות שאנחנו מחפשים ממשקה קל. אהבנו את הדובדבן אפרסק קצת יותר מהמנגו אננס.

פרייה ג'וס (צילום: יחצ)
פרייה ג'וס (צילום: יחצ)

תרסיס שמן זית כתית מעולה, של המותג האיטלקי צ'יריו
חברת ישרקו משיקה תרסיס 100% שמן זית המיוצר בכבישה קרה, עם חמיצות מרבית של 0.5%, ללא גז במטרה לקדם אורח חיים בריא ולהעניק חווית בישול טבעית, בריאה יותר, מדידה ה ונוחה לשימוש.  בהתזה בודדת רק 1.6 קלוריות, אידיאלי לטיגון, אפייה ותיבול.
בתום השימוש ניתן לעשות שימוש חוזר בבקבוק התרסיס, ולמלא אותו מחדש מתוך בקבוק גדול. מחיר 27.90 שקלים
מה בתכל'ס // שאפו ענק על המילוי החוזר, אם כבר להיות טוב לגוף אז גם טוב לסביבה. קל מאד לשימוש, חסכוני וירוק לסביבה ובטעם

תרסיס שמן זית חדש מאיטליה.  (צילום: יח''צ)
תרסיס שמן זית חדש מאיטליה. (צילום: יח''צ)

ירקות קפואים ופירות טרופיים קפואים של פסקוביץ'
חברת פסקוביץ', המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי מזון פרימיום קפואים, משיקה ירקות קפואים לתבשילים ופירות קפואים לנישנוש ושייקים.  לקט לקוסקוס (700 גרם, 19.90 ₪), המורכב : דלעת, קישוא, תפוח אדמה, גזר, גרגרי חומוס, סלרי ובצל ולקט שורשים (700 גרם, 19.90 ₪) המכיל: בטטה, ארטישוק ירושלמי, גזר, תפוח אדמה ובצל. הלקטים ללא תוספים, ללא חומרים משמרים, בפיקוח אגרונומי צמוד ובעלי מדבקת הסימון הירוק מטעם משרד הבריאות. בסדרת הפירות הטרופיים יש מארז קוביות של אננס, מנגו ופפאיה (500 גרם, 21.50 ₪), מארז חתיכות אננס קפואות (500 גרם, 21.50 ₪), וכן מוצר חדש על המדף הישראלי – אריזה אישית של פלחי אננס קפואים (26.50 ₪ לקופסה עם 8 יחידות בנות 70 גרם ליחידה). ניתן להשיג בחנות הדיגיטלית של פסקוביץ' https://shop.paskovich.co.il/ וכן ברשתות השיווק הארציות.
מה בתכל'ס // הלקטים הקפואים קיימים על המדף לא מעט ותמיד היוו מענה מושלם לחשקי מרק או תבשיל בימי חורף קרים, לקט השורשים מעניין במיוחד ועשיר מאד. הטוויסט של פלחי האננס הוא שיחוק אמיתי והפך לממתק הקבוע בסוף כל ארוחה

פלחי אננס של פסקוביץ (צילום: יח''צ)
פלחי אננס של פסקוביץ (צילום: יח''צ)

ערגליות תות בגירסת הביס
מותג ערגליות הוא אחד המותגים עליהם גדלנו. אסם חידשה את סדרת הערגליות והשיקה מילויים חדשים כמו תפוז, פטל ותפוח.בפעם הראשונה ולכבוד חג פורים, אסם משנה את צורתה האייקונית של העוגייה האהובה ומשיקה את עיגוליות תות – עוגייה עגולה וקטנטנה.
מה בתכל'ס // יודעים מה, אם עד עכשיו הערגלית הייתה קצת נתקעת בגרון, עכשיו היא נזללת במהירות שיא! אני לא יודעת אם זה טוב או רע אבל מבחינת המוצר- זה הרבה יותר כיפי לאכילה, המילוי מורגש יותר והעוגיה יבשה פחות. כיף אמיתי

ערגליות ביס (צילום: סטודיו אסם)
ערגליות ביס (צילום: סטודיו אסם)

מעדנות משיקה סדרת חטיפי בורקס מבצק פילאס במילוי גבינה ותפוחי אדמה
חברת מעדנות, משיקה סדרת חטיפי פילאס, הכוללת בורקס מבצק פילאס במילוי גבינה ובורקס מבצק פילאס במילוי תפוח אדמה. הפילאס עשוי דפי בצק עדינים ודקיקים היוצרים מאפה עדין יותר, פריך וקראנצ'י במיוחד עם מלית עשירה. חטיפי בורקס פילאס מגיעים במשקל 600 ג'.
מה בתכל'ס // נו טוב, בורקסים בגודל ביס מבצק פריך - מה יכול להיות לא טעים פה?  הבצק מושל ואכן מאד פריך, חוסל במהירות בזכות הפריכות והגודל, קל להכנה והדיון הקבוע מה יותר טעים גבינה או תפו"א לא הגיע לפתרון בין אלו שטעמו. אני אישית אוהבת יותר את הגבינה והיא מורגשת יותר במילוי.

חטיפי פילאס של מעדנות (צילום: יח''צ)
חטיפי פילאס של מעדנות (צילום: יח''צ)

דובוני הגומי של האריבו
סוכריות הגומי המפורסמות של האריבו, אחת מיצרניות ממתקי הגומי הגדולות בעולם,  מגיעה לישראל ובכשרות גבוהה עם מגוון מוצרים הכולל 5 טעמים מובילים : דובונים GOLD BEAR,  נחשים, קולה, דובדבן ואפרסק. מחיר לצרכן - 7.90 שקלים.
מה בתכל'ס // אני סאקרית של סוכריות גומי ולכן התיישבתי חדורת מטרה לטעום את כל המגוון, המרקם מושלם, החמיצות משתנה בהתאם למוצר, הדובונים הקלאסיים מתוקים והדובדבן מלא בטעמים. ממתק כיפי 

האריבו דובדבן (צילום: יחצ חול)
האריבו דובדבן (צילום: יחצ חול)