חדש מקיט קאט // חטיף קיט קט גולד
קיט קאט יוצאים בגירסה חדשה של קרמל עם וופל קריספי פריך מצופה בשוקולד לבן שמנת,ונגיעות מתוקות של קרמל
בשני פורמטים: 4 אצבעות ובר אישי.
מה בתכל'ס // מאוהבים! הדבר הזה הוא ההתמכרות הבאה שלנו, עם אפטר טייסט של קפה הפוך ופריכות של וופל הוא פשוט מושלם! טעים!

קיט קאט גולד (צילום: סטודיו אסם)
קיט קאט גולד (צילום: סטודיו אסם)

הטעם החדש בקפסולות הקפה של סטארבאקס הגיע לישראל: STARBUCKS ITALIAN STYLE ROAST
לאחר שהגיעה לנתח שוק של למעלה מ-20% בסגמנט הקפסולות, סטארבקס המשווקת ע"י אסם-נסטלה בישראל מרחיבה את קולקציית הטעמים שלה ומשיקה תערובת נוספת וחדשנית למבחר הקיים: קפסולות סטארבקס איטליאן סטייל רוסט - STARBUCKS ITALIAN STYLE ROASTהטעם החדש מצטרף למגוון התערובות בקלייה כהה של סטארבקס, איטליאן סטייל רוסט – שילוב של מתיקות עם קפה עוצמתי בדרגת חוזק זהה לאספרסו אך עם גימור פחות מעושן. הקפסולות החדשות מדורגות בעוצמתן לדרגה 11 והן מתאימות לאספרסו וללונגו.
מה בתכל'ס // אנחנו חובבי אספרסו חזק ולכן התערובת הזו התאימה לנו במדוייק. פחות מתאים למי שאוהב קפה חלש או עם חלב כי הטעם ייבלע.

סטארבקס קפסולות (צילום: יחצ)
סטארבקס קפסולות (צילום: יחצ)

תנובה משיקה בשיתוף עם תמ"מ סדרת ארוחות מוכנות קפואות אישיות 
תנובה, משתפת פעולה עם תמ"מ (תעשיית מזון מטוסים) ומשיקה סדרת ארוחות מוכנות קפואות אישיות תחת המותג "תנובה שף". הארוחות, שמבוססות על חומרי גלם של תנובה, פותחו על-ידי השפים של תמ"מ (תעשיית מזון מטוסים) בשיתוף עם השפים של "תנובה שף". כל הארוחות כוללות חלבונים, ירק ופחמימות והן מגיעות בתבנית אישית. ניתנות לחימום מהיר בתוך 5 דקות במיקרוגל  ומיועדות לקהלי יעד שונים  ואף כוללות ארוחה טבעונית עם טופו ומתאימות לילדים ולמבוגרים. הסידרה תכלול חמש ארוחות : פסטה בולונז / טופו  וירקות בקארי עם אורז ועדשים  / שווארמה הודו עם פירה ובצל / נודלס ועוף בסגנון אסייתי  /קציצות ברוטב עגבניות עם קוסקוס. משקל  350 גר.
מה בתכל'ס // הכמות מפתיעה ומאד משביעה, קצת חבל שיש לא מעט חומרים משמרים וסוכר במנה. מבחינת טעם המנה הפתיעה וסיפקה פתרון לא רע למי שזקוק לאוכל חם ואין לו כח להכין. הטופו קארי הוכרז כטעים ביותר.

ארוחות מוכנות של תנובה  (צילום: יחצ)
ארוחות מוכנות של תנובה (צילום: יחצ)

תנובה משיקה  Meatless Farm  מותג תחליפי הבשר הבינלאומי
מוצרי Meatless Farm מבוססים על חלבוני אפונה וסויה,  ללא תוספת חומרים משמרים, ללא גלוטן ,ללא כולסטרול, טבעונים ומשמשים כמקור לסיבים תזונתיים ורמות חלבון גבוהות. בסידרה :בורגר מן הצומח עם 19.4 גרם חלבון, 4.2 גרם סיבים תזונתיים ליחידה וטחון מן הצומח -  400 גר', במנה שמכילה 100 גרם יש:  19.1 גרם חלבון, 4.9 גרם סיבים תזונתיים והעשרה בוויטמינים ומינרלים. ללא תוספת חומרים משמרים, ללא גלוטן וללא כולסטרול. לרגל ההשקה תנובה תעלה לאוויר אתר ייעודי, שכולל מידע  ומתכונים ב:  www.Meatlessfarm.com
מ
ה בתכל'ס // בשונה מזוגלובק , המוצר קיבל תגובה חיובית יותר על ידי הטבעונים ואף הבשרניים, עדיין הריח פחות מעורר תיאבון אבל התוצאה הסופית עבדה טוב גם במחבת וגם בבישול כקציצות.

מיטלס בורגר של תנובה  (צילום: יח''צ)
מיטלס בורגר של תנובה (צילום: יח''צ)

רשת המרכולים קשת טעמים משיקה בבלעדיות פסטה, רטבים, מוזלי  ושמן זית מאיטליה
מותג הפסטות והרטבים האיטלקי  Arrighi הקיים מ-1930. הפסטה עשויה מ- 100% סמולינה מחיטת דורום איטלקית איכותית ומיוצרת בתהליכי ייצור מסורתיים,ובקרת איכות קפדנית. סוגי הפסטה שיושקו: ספגטי, פנה, פוזילי, פוזילני, פרפלה, טובטי, קוננצילוני, טורטליני, מתוכם 3 מיוחדים: לזניה, ניוקי, מקמח מלא. 
בסדרת רטבי עגבניות לפסטה יושקו: מרינרה- רוטב עגבניות מתובל, ארביטאה-רוטב עגבניות עם פלפל צ'ילי חריף, רוטב עגבניות בזיליקום. ממרחי פסטו בזיליקום ופסטו עגבניות .
מותג המוזלי הבינלאומי Graci – סדרת המוצרים של Graci פותחו בשיתוף מדענים וחוקרים בתחום התזונה מנורבגיה, גרמניה ולטביה כל המוצרים מכילים שפע של דגנים, אגוזים, שקדים ופירות, ויטמינים ומינרלים, ללא חומרים משמרים. הרשת תשווק 6 מוצרים: מוזלי שוקולד, מוזלי אגוזים, מוזלי פירות מיובשים, מוזלי לייט, מוזלי THIN ומוזלי אנרגיה 
שמני הזית של פרצ'יוני, מותג פרמיום, אשר הוכתר בתואר שמן הזית מס' 1 באיטליה ע"י חברת נילסן איטליה. הרשת תשווק 2 סוגי שמנים של פרצ'יוני :שמן זית כתית מעולה כבישה קרה ושמן זרעי ענבים.
מה בתכל'ס // שמן הזית של פרצ'יוני מעולה, עגול ומושלם לתיבול מומלץ!  , הפסטות והרטבים לא רעים בכלל והעגבניות חריף טעים במיוחד, המוזלי הפתיע אותנו ממש, הניראות יפייפיה והטעם מאוזן, לא מתוק ומאד עשיר מומלץ!  

המוצרים של קשת טעמים (צילום: יחצ חול)
המוצרים של קשת טעמים (צילום: יחצ חול)

מאיטליה וישראל - גרנה פדנו
מחלבת "משק צוריאל" תשיק בבלעדיות בישראל גרנה פדנו בשיתוף פעולה עם המחלבה האיטלקית 'Latteria Soresina', יצרנית מספר 1 בעולם של גבינת גרנה פדנו. 
סדרת מוצרי גרנה פדנו של משק צוריאל תכלול שני מוצרים: גבינת גרנה פדנו, 29% שומן 125 גרם; גבינת גרנה פדנו מגורדת, 29% שומן 100 גרם. כשכולם ברמת הביקורת והאיכות האיטלקית.
מה בתכל'ס // מוצר משובח, הגבינה בעלת הקריסטלים העדינים והטעם העמוק המאפיינים את הגרנה פדנו האיטלקית

גרנה פדאנו של צוריאל (צילום: סטודיו 0304)
גרנה פדאנו של צוריאל (צילום: סטודיו 0304)

פיתוח ישראלי - תערובת מהירה לפנקייק ללא סוכר מועשר בחלבון
PROCAKE  הוא פיתוח ישראלי של תערובת להכנת פנקייק מהירה בתוספת חלבון ללא תוספת סוכר, מכיל דגנים מלאים, 34 גרם חלבון, 187 קלוריות ל- 100 גרם. המוצר מעורבב עם מים או חלב ומתאים להכנת פנקייקים, עוגות מאפינס וכד'
מחיר: 59.90 ₪ 
להשיג במכוני כושר, חנויות טבע ובאתר החברה https://www.proshape.co.il/
מ
ה בתכל'ס // ההכנה הייתה ממש קלה ויצאו לנו פנקייקים שמנמנים וטעימים, היינו ממליצים להוסיף קצת יותר נוזלים ממה שכתוב במתכון

פרוקייק- תערובת פנקייק  (צילום: שני הלוי)
פרוקייק- תערובת פנקייק (צילום: שני הלוי)

מרבה משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת העוגיות
מרבה, מותג העוגיות,מרחיב את סדרת העוגיות 37% שוקולד צ'יפס האהובות עם השקת שני מוצרים חדשים: עוגיות שוקולד צ'יפס מצופות שוקולד- עוגיות שוקולד צ'יפס פריכות, עם ציפוי מלא של 100% שוקולד חלב משובח.  175 גר'
 עוגיות מיני שוקולד צ'יפס -  עוגיות חטיף/ביס קטנות וטעימות עם נטיפי שוקולד צ'יפס בטעם מריר וחלב.  175 גר'
 מחיר מומלץ לצרכן: 9-12 ₪
מה בתכל'ס // את כל הצבא שלי העברתי על העוגיות של מרבה ועדיין הן עושות לי את זה למרות המתיקות המוגזמת, יש בהן משהו שעובד מושלם עם הצורך במתוק ועם הקפה. 

עוגיות מרבה מצופות שוקולד (צילום: יחצ חול)
עוגיות מרבה מצופות שוקולד (צילום: יחצ חול)

רטבי קארי מוכנים לשימוש של מאסטר שף
המותג הקולינארי מאסטר שף מציע לראשונה בישראל רטביי קארי מוכנים לשימוש (קרם הקוקוס כבר בפנים).  הרטבים החדשים מגיעים בשני טעמים: קארי ירוק וקארי אדום -  רק להוסיף למוקפץ  והמנה מוכנה! המוצרים החדשים מהווים פתרון קל ומהיר לבשלנים ולחובבי בישול, ומנגיש בצורה מושלמת את המטבח האסיאתי.  כעת כל אחד יכול להכין תבשיל קארי בקלות ובמהירות. מחיר מומלץ  לצרכן: 14.90 ₪  340 גרם בצנצנת.
מה בתכל'ס // הרעיון חביב ממש, הקארי מאד מעודן ופחות מתאים למי שאוהב לאכול קארי קלאסי, יתאים ממש למי שלא התנסה קודם ואין לו כח לקנות את כל המצרכים.

קארי מוכן של מאסטר שף (צילום: שניר סופגי גואטה)
קארי מוכן של מאסטר שף (צילום: שניר סופגי גואטה)

אורביט משיקה מסטיקים שמחזיקים יותר זמן בטעם
מותג המסטיקים משיק סדרת מוצרים חדשה - Orbit Refreshers  המסטיק החדש בעל מרקם רך יותר ועסיסי, מכיל קריסטלים המתמוססים במהירות בפה, לחוויית לעיסה חדשה ומפתיעה המאפשרת רעננות מיידית הנמשכת לאורך זמן רב יותר. להשלמת החוויה – קופסה בעיצוב עדכני מחיר 3.90-12.90 שקלים

אורביט בסידרה חדשה (צילום: יחצ)
אורביט בסידרה חדשה (צילום: יחצ)

גרנולה פריכה ללא סוכר לFREE
מותג חטיפי הבריאות FREE  ומשיק לראשונה בישראל גרנולה מרכיבים טבעיים בלבד וללא תוספת סוכר. הסדרה החדשה כוללת 2 מוצרים : גרנולה אגוזים, בוטנים וקוקוס– עשירה בחלבון (16% חלבון!)  / גרנולה אגוזים, צימוקים וחמוציות  - עם המתקה טבעית (סילאן), פריכה במיוחד! שני סוגי הגרנולה אינם מכילים שמן,  ללא תוספת סוכר, ללא צבעי מאכל או חומרים משמרים ומכילים סיבים תזונתיים.
הגרנולה משווקת בשקיות זיפר לסגירה חוזרת ושמירה על הטריות, מחיר : 14.90 שח 

גרנולה ללא סוכר של FREE (צילום: אסף לוי)
גרנולה ללא סוכר של FREE (צילום: אסף לוי)

תנובה משיקה משקה ללא חלב עם 20 גרם חלבון
תנובה, משיקה  תחת המותג GO – משקה ללא חלב עם 20 גרם חלבון בבקבוק 250 מל' בטעם קפה. זוהי הפעם הראשונה בישראל שישווק משקה חלבון ללא חלב בבקבוק אישי לצריכה OTG. המשקה מיועד לספורטאים הנמנעים משתיית חלב ולכל מי שמעוניין בתוספת חלבון .
מה בתכל'ס // השלוק הראשון מעט מרתיע למי שלא רגיל לטעם הסויה אבל השילוב עם הקפאין לא רע ולא מתוק מידי.

תנובה - משקה ללא חלב עם חלבון (צילום: יחצ)
תנובה - משקה ללא חלב עם חלבון (צילום: יחצ)