אחרי תקופת פיתוח, EATSANE, הסטארט-אפ הישראלי הקולינרי, מציג סדרת מוצרים חדשים לתזונה קלת פחמימות: לחם EATSANE ופרליני שוקולד ושקדים  EATSANE .Eatsane הוא מיזם שנולד במטרה לעשות מהפכה בתעשייה האוכל ולייצר אוכל טעים, מופחת פחמימות ובלי ממתיקים מלאכותיים ע"י שימוש טוב יותר במרכיבים המוכרים לנו,  מכל הטוב הזה נולדו מוצרים ידידותיים לקיטו, לסכרתיים ושימושיים עבור כל מי שרוצה להפחית פחמימות אבל לא מוכן לוותר על הפינוק.

"לפני כשש שנים חלתה הבת האמצעית שלי בסוכרת נעורים. זה אירוע משנה חיים, שלימד אותנו הרבה על תזונה בכלל", מספר רן הירש ממייסדי החברה על הנסיבות שהובילו אותו לפיתוח, "גילינו שמי שרוצה לאכול פחות סוכר ופחמימות, חייב 'לשלם' על זה באוכל לא משמח. או שהאוכל לא טעים, או שהוא לא מרגיש נעים, או שהוא מלא בממתיקים מלאכותיים שלא רצינו להכניס".

רן הירש (צילום: סטודי דן לב)
רן הירש (צילום: סטודי דן לב)

הירש חבר לד"ר מריאלה גלאנט, רופאה אנדוקרינולוגית בוגרת הארוורד וקולומביה, מתמחה בטיפול בסוכרת והשמנה ובת לאב סוכרתי, ואליהם צוותו שפים, דיאטניות, רופאים ומפתחים במטרה לתת מענה בריא יותר לצרכנים שמעוניינים לשמור על תזונה מאוזנת ונכונה.

הלחם של EATSANE הוא לחם המבוסס על קמחי אגוזים, שקדים וזרעים, ומתאים לא רק למי שמקפיד על תזונה קלת פחמימות, אלא גם למעוניינים לשמור על תזונה מאוזנת יותר: EATSANE מכיל רק חמישית (2.6 גרם פחמימות) מכמות הפחמימות שיש בלחם לבן, 65 קלוריות לפרוסה, עשיר בחלבון מהצומח, מועשר בסיבים תזונתיים ולא מכיל חומרים משמרים וממתיקים מלאכותיים. בנוסף, לחם EATSANE הוא טבעוני, ללא כולסטרול, ידידותי לתזונה קיטוגנית, ומחזיק חותמת אייל (האגודה הישראלית לסוכרת).

ד''ר מריאלה גלאנט (צילום: סטודי דן לב)
ד''ר מריאלה גלאנט (צילום: סטודי דן לב)

כמו כן, המותג פיתח גם פרלינים של שוקולד ושקדים. הפרלינים הם כל מה שצריך כשרוצים להנות מפינוק מבלי לחשוב פעמיים. מלבד הטעמים הנהדרים (שקדים, שקדים אקזוטי ושקדים קפה), הפרלינים בעלי ערכים תזונתיים מקבילים ל-שוקולד מריר 85%, רק 1.8 גרם פחמימה, הם גם עשירים בחלבון מהצומח (1.65 גרם לפרלין), בסיבים תזונתיים, טבעוניים וללא ממתיקים מלאכותיים. את המוצרים אפשר למצוא באתר האינטרנט של החברה וברשתות הטבע השונות.