galzahavi@

2,049 posts

145K followers

783 following

מי אתה?
“שמי גל זהבי, אני בן 27, גר באשדוד וגם קצת מכור לעיר. מתגורר בדירת סטודיו בבית הוריי, בזוגיות בחצי השנה האחרונה עם מיה (22), סטייליסטית מזון. אם באוכל עסקינן, אז במשך כל חיי הבוגרים, מלבד תקופה אחת שבה ירדתי 18 קילו, נשארתי במשקל של 125 קילו שאותו אני סוחב בגאווה״.

הדף שלך הוא תמהיל של דאחקות, מתכונים ופרסום. מה אתה הכי נהנה לעשות משלושתם?
“אני הכי נהנה לעשות אוכל – מתכונים, המלצות וטיפים - והעטיפה המושלמת לזה היא ההומור. פעם הייתה לי פינה באינסטגרם שנקראה ‘טיפ משמן‘, שם הייתי נותן טיפים וטריקים על אוכל, החל מ׳איך לפתוח חטיף בשיטה חברית׳ ועד החביתה המושלמת“.

גל זהבי  (צילום: אינסטגרם)
גל זהבי (צילום: אינסטגרם)

אתה מדבר הרבה על משקל גופך: מצד אחד אתה רוצה לעשות דיאטה, מצד שני אתה לא מסרב לאוכל. איפה זה עומד בימים אלה?
“הדיסוננס בין העבודה שלי לבין הבריאות - מחרפן. לי ברור מגיל קטן שאני חייב לקחת את עצמי בידיים. העבודה שלי הביאה אותי למקום שבו האוכל הוא מרכז חיי. אני לא מצליח לעבור יום בלי פיתויים. אם הייתה תרופת פלא שהופכת אותי לרזה, הייתי לוקח“.

גל זהבי (צילום: אינסטגרם)
גל זהבי (צילום: אינסטגרם)

אתה זה שמבשל בבית? ומי שוטף כלים?
“אני מבשל המון בבית, ואת זה הביא עליי ‘בישולים‘ - בית הספר לבישול שלמדתי בו את המסלול המקצועי, ובקרוב אני מסיים גם את המתקדם. לכן חשוב לי כשאני בבית להתעסק עם חומרי גלם שאני לא מכיר, ובעיקר ללמוד מניסוי וטעייה. אבל הפורמט מאוד ברור: כשאני מבשל, מי שנהנה מהאוכל הוא זה ששוטף כלים, בדרך כלל זו בת הזוג שלי״.

גל זהבי (צילום: אינסטגרם)
גל זהבי (צילום: אינסטגרם)

מה אחוז הגברים והנשים העוקבים אחריך?
“58% נשים ו־42% גברים. אני רוצה להאמין ששני המינים כאן בגלל שהם באמת אוהבים את התוכן וההומור, ובעיקר את הידע שאני מנסה להעביר כאן על הדרך. אבל חד־משמעית, ברחוב עוצרים אותי יותר נשים וילדות מאשר גברים. וכשהגברים עוצרים, הם תמיד זורקים איזו הערה מצחיקה, וזה מרגיש כאילו אנחנו כבר החברים הכי טובים“.

גל זהבי (צילום: אינסטגרם)
גל זהבי (צילום: אינסטגרם)

מהו הפוסט הכי מוצלח שלך?
“הפוסט עם הכי הרבה לייקים הוא הפוסט שבו חשפנו את הזוגיות הקודמת שלי עם השחקנית וכוכבת הרשת עמנואל לוי, שהגיע ל־37 אלף לייקים. אחריו היו הרבה פוסטים של אוכל שצילמתי, אבל הבולט מביניהם היה פוסט בלי חולצה סטייל לפני־אחרי, ובצד של ‘אחרי‘ הייתה תמונה שלי עם חולצת שרירים זולה שקניתי ב׳עלי אקספרס׳ ורשמתי: ‘העבודה הקשה משתלמת‘“.

גל זהבי  (צילום: אינסטגרם)
גל זהבי (צילום: אינסטגרם)

מהי השאלה הכי הזויה שקיבלת באינסטגרם?
“הכי מופרעות היו אלו שסיפרו לי שהן חלמו עליי בכל מיני קונוטציות - כן כן, גם מיניות. מישהי פעם ממש כעסה עליי שבאתי לה בחלום, ובכל פעם שהיא רצתה לאכול מהבופה, היא אומרת שהפלתי לה את הצלחת כדי שהיא לא תאכל״.

גל זהבי (צילום: אינסטגרם)
גל זהבי (צילום: אינסטגרם)
בלי פיט

נתונים: מערכת IMAI של חברת המשפיענים LEADERS