לכבוד השקת WHISPERING ANGEL הנחשב לאחד ממותגי הרוזה הטובים ביותר בעולם, יקב שאטו דסקלנס היוקרתי בחר בקפידה 6 מסעדות שף מובילות בישראל לפרויקט ראשון מסוגו. 

תל אביב נחשבת כבר שנים רבות כמוקד קולינרי בעל שם עולמי המושך אליו מבקרים רבים מהעולם וגם את עיניהם הבוחנות של היקב המפורסם. לכבוד השקת הרוזה המפורסם, בחרו ביקב את מסעדות השף המובילות בישראל כדי שיצרו מנות אשר יפגישו את היצירה המקומית תוך שילוב טעמים וניחוחות מפרובנס משם מגיע היין וכמובן השראה מטעמי הרוזה.

פרויקט וויספרינג אנג'ל מסעדת מלגו ומלבר  (צילום: אסף קרלה)
פרויקט וויספרינג אנג'ל מסעדת מלגו ומלבר (צילום: אסף קרלה)

המסעדות והמנות המשתתפות בפרויקט :

ג׳ורג׳ וג׳ון - תומר טל
תומר טל שזכה בתואר " הבטחת השנה " של גומיו מביא את האופי הרענן של WHISPERING ANGEL  למטבח הישראלי המודרני ומציע טרטר אינטיאס עם ויניגרט עשבים, פטל בוסר וענבים קפואים מוטבלים בסומק.
משיה - גיא אריש
השף החדש והמבטיח של מסעדת משיה ייצר מנה בעלת אופי ים תיכוני עכשווי ומוקפד עם השראה מהמטבח הפרובנסיאלי.  המנה של גיא מורכבת מבייבי ג׳ם בגריל פחמים עם בשר סרטנים מאודה בליונז כרישה ואנשובי, שמן של מיורן, רוזמרין ואורגנו. בעת ההגשה תמזג על החסה אל מול הלקוח אמולסיה של ציר קוג׳י וחמאה.
תמנע – ניר מסיקה
השף המצליח שחזר לארץ אחרי שנים בניו יורק בחר לייצר מנה בהשראת פרובנס המבליטה את הטעמים השופעים של WHISPERING ANGEL . המנה שתוגש במסגרת הספיישל: סשימי טונה אלבקור כבושה בפפריקות עם איולי יוזו קושו ואריסה תאילנדית.
מילגו ומלבר - מוטי טיטמן
טיטמן שנחשב לאחד מחלוצי הקולינריה המודרנית בישראל לקח השראה מהמטבח הפרובנסיאלי ושילב במנה נגיעות ים תיכוניות  עם טעמי היין. המנה שתוגש במסגרת הספיישל : טורטליני ראש לוקוס, במיה וקרם שרי פיקנטי.
הוטל מוניטיפיורי – ברק חסן
מסעדת "הוטל מונטיפיורי" ידועה במנות  המביאות את המטבח הצרפתי יחד עם נגיעה ויאטנמית. לכבוד הפרויקט, ברק רקח מנה בהשראת המטבח הפרובנסיאלי המשלבת מרכיבים עונתיים ומקומיים: סרדינים כבושים עם חמישה סוגי עגבניות, שמן טרגון, לימון כבוש וצ׳ילי.
טורקיז - רז סלע
מסעדת טורקיז ידועה במנות הדגים המוקפדות שלה ובשימוש בחומרי גלם בעלי איכות יוצאת דופן.  השף רז סלע בחר לייצר מנה בהשראת WHISPERING ANGEL  המביאה לידי ביטוי את מאפייני היין : דג ים נא, רוטב ענבי בוסר, ענבים כבושים, שמן עלי גפן וענבים קפואים גרוסים 

הפרויקט מתחיל ב-8.8 למשך שבוע בייעוץ הקולינרי של אשת האוכל מאיה דרין