PAULANER Oktoberfest Bier FESTIVAL 2021
פסטיבל הבירה, אשר בוטל בשנה שעברה בשל הקרונה, חוזר לשרונהתל אביב גדול ושמח יותר עם בירת פאולנר הרשמית של הפסטיבל.
עוד בתוכנית: הופעות חיות של להקת הג'ירפות ושל רד בנד, בירה אוקטוברפסט המקורית ואוכל רחוב גרמני – בשיתוף ביר גארדן, מבשלת פאולנר מגרמניה, עיריית תל אביב מתחם שרונה ושרונה מרקט.
פסטיבל אוקטוברפסט בביר גארדן פאולנר שרונה בין התאריכים 6-7/10/2021 ובין השעות 18:00-23:00
על פאולנר אוקטוברפסט: פאולנר אוקטוברפסט היא בירת לאגר בהירה עם 6% אלכוהול, העשויה מלתת שעורה בווארית מובחרת, קלה לשתייה ומרווה במיוחד. הבירה עשויה בתהליך בישול איטי במיוחד הנמשך מספר חודשים ממרץ ועד אוגוסט. היא מבושלת פעם אחת מדי שנה במיוחד עבור פסטיבל האוקטוברפסט ולכבוד מיליוני המעריצים שרק מחכים לה. מחיר מומלץ לצרכן: 10-15 ₪

בירה פאולנר אוקטוברפסט  (צילום: יח''צ חו''ל)
בירה פאולנר אוקטוברפסט (צילום: יח''צ חו''ל)

דרינקטראק של ג'וני ווקר
Johnnie Walker מותג הוויסקי, מביא לישראל את JOHNNIE'S HIGHBALL TRUCK אשר יסתובב בברים ובחנויות האלכוהול הטובות בישראל, שם יציע תפריט דרינקים בהייבול, המבוססים כולם על הלייבלים השונים של ג'וני ווקר לצד פינות ישיבה מפנקות, מוזיקה ואווירה טובה.הבר הנייד של ג'וני ווקר יציע תפריט מיוחד של 5 דרינקים  -המבוססים כולם על ג'וני ווקר בלאק לייבל וג'וני ווקר גולד ריזרב: 
⦁ Classic Highball – ג'וני ווקר בלאק לייבל, ג'ינג'ר אייל פיבר טרי, ג'ינג'ר טרי וכוכב אניס.
⦁ Green iced tea Highball – ג'וני ווקר בלאק לייבל, תה ירוק, סודה ואננס טרי.
⦁ Boker Walker – ג'וני ווקר בלאק לייבל, מיץ תפוחים, מיץ חמוציות ונענע טריה.
⦁ Peach Highball – ג'וני ווקר בלאק לייבל, מיץ אפרסק, סודה, אפרסק וטימין.
⦁ Apple & gold – ג'וני ווקר גולד ריזרב, מיץ תפוחים טרי, סודה, תפוח טרי וענף רוזמרין.
עדכונים ופרטים נוספים על המסלול של JOHNNIE'S HIGHBALL TRUCK ניתן למצוא בעמודי הסושיאל של ג'וני ווקר ישראל. 

ג'וני טראק בבולגריה  (צילום: יחצ חול)
ג'וני טראק בבולגריה (צילום: יחצ חול)

חגיגות הווינשטפן פסטיביר בארץ לכבוד האוקטוברפסט
בירה WEIHENSTEPHAN FESTBIER (ויינשטפן פסטביר), הינה בירת לאגר גרמנית המאופיינת בארומה פרחונית וטעמים עשירים של לתת, מתקתקות לחמית וסיומת של מרירות הבירה מיוצרת במהדורה מיוחדת פעם בשנה לרגל חגיגות האוקטוברפסט בכל העולם על ידי מבשלת ויינשטפן.
הפסטביר תוצע במהדורה מיוחדת לאורך תקופת חגיגות האוקטוברפסט, בכ-160 ברים ברחבי הארץ כמו כן, ברים רבים יציעו כרטיסי גירוד נושאי פרסים, תפריטי ספיישל ואף הגרלות של מיני מקררי ויינשטפן.
בין המקומות הבולטים בהם תיערך פעילות אוקטוברפסט מיוחדת של ויינשטפן במהלך אוקטובר: 
הביר גארדן כפר סבא, בר הדיזי, סלון ברלין וחוף מציצים בת"א, הבראון בחיפה, הדאבלין בירושלים, דה ז'ק באשקלון ועוד.

חגיגות ווינשטפן (צילום: יחצ)
חגיגות ווינשטפן (צילום: יחצ)

כל העניין הוא לשתות בירה קרה בלב במדבר
לאגר אנד אייל משיקה את הסניף החמישי במצפה רמון ומעתה ניתן להנות מבילוי לונדוני אמיתי באמצע המדבר. הסניף ממוקם במתחם אבן דרך והוא כולל מתחם ישיבה ענק עם שולחנות וספסלי עץ בדומה לשאר הסניפים ולברים באירופה ומציעים שילוב מנצח של בירות במחירים אטרקטיביים, אוכל רחוב ומגוון אלכוהול במחירים נוחים לצד אווירה מושלמת אל מול נוף מדברי עוצר נשימה.  המוזיקה שמתנגנת ללא הפסקה היא בסגנון רוק, פאנק, גרוב ועוד...החל משעה 12:00 עד אחרון הלקוחות
שדרות בן גוריון 2, מתחם אבן דרך מצפה רמון

לאגר אנד אייל (צילום: עידן סבח)
לאגר אנד אייל (צילום: עידן סבח)

מעדניות "קולינאריק" משיקים סדרת יינות גיאורגיים חדשה עם רושפלד
השף יונתן רושפלד התמנה כמנהל הקולינארי של  קבוצת "קשת טעמים" העומדת מאחורי מעדניות "קולינאריק" ואחד מהצעדים הראשונים היו להעשיר את היצע היין ביינות ממקומות לא שגרתיים ובינהם המיטב שביינות הגאורגים, הבולטים שבהם הם היינות קיסי וראקצטלי  שזכו בניקוד 97 ב״פרסי עולם היין״ המאורגן על ידי כתב העת ליין ואלכוהול דקנטר", מבהיר רושפלד. סדרת היינות הגאורגיים כוללת לדוגמא:
יין לבן יבש Kisi:, עשוי בשיטה מסורתית גאורגית בכדי חימר, עם התיישנות של כשישה  חודשים .יין לבן יבש Rkatsiteli: מענבי רקאצטלי, זן הנפוץ ביותר בגאורגיה . עשוי בשיטה מסורתית גאורגית בכי חימר, עם התיישנות של מינימום שישה . צבעו של היין כתום, יבש מאוד.
מעדניות קולינאריק: קולינאריק קריית אונו- המייסדים 3, קולינאריק חורב חיפה- חורב 15 , ובטלפון: 077-6022223
להזמנות באתר עם משלוחים: http://www.kulinarik.co.il/

יינות גיאורגיים בקולינאריק (צילום: יחצ חול)
יינות גיאורגיים בקולינאריק (צילום: יחצ חול)

נוקדים Beer Fest - סוף שבוע של פסטיבל בירה בכפר הנוקדים
לרגל חגיגות האוקטוברפסט, כפר הנוקדים, הסמוך לערד, יחגוג את הנוקדים Beer Fest"", פסטיבל בירה שיציג מגוון של 23 בירות שונות ביבוא ובבעלות חברת 'הכרם'.בפסטיבל שימשך במהלך סוף השבוע של ה-8-9 באוקטובר ימזגו בירות ממגוון סוגים וסגנונות, ביניהם גם בירות אוקטוברפסט, אבל לא רק.  מבין המותגים - ספאטן, פרנסיסקאנר, מלכה, נגב, הרצל, בלומון, שוף, דובל, ברודוג, מיקלר, קופרברג, סמיקלאוס ועוד. הבירות ימכרו במחירים נוחים שאפשרו טעימה של מגוון סגנונות.
מעבר לכך, יתקיימו סדנאות בירה מעשירות של שחר הרץ מ-Beer & Beyond ומומחי 'הכרם', מסיבת ריקודים עם די ג'יי DEKEL TERRY , הופעה חיה של הלהקה BULGARISTA שתנגן מוזיקה בולגרית ובווארית מקפיצה ושמחה, שוק אוכל בסגנון אירופאי, דוכני אוכל רחוב, תחפושות ועוד. בנוסף, יוכל הקהל להנות משלל האטרקציות שהכפר מציע הכוללות מתחם מים, רכיבה על גמלים וסיורי לילה ויום.
במהלך ימי הפסטיבל תתאפשר לינה בכפר למזמינים מראש, מאוהלים מפנקים וממוזגים ועד לחדרי אירוח מדבריים.
ללנים בכפר עלות הכניסה היא 25 ₪ (מגולם במחיר הלינה). כניסה ליום אחד של הפסטיבל בלבד תעלה 50 ₪.
להזמנות > https://www.kfarhanokdim.co.il/beerfest

בירת בלו מון (צילום: באדיבות חברת הכרם)
בירת בלו מון (צילום: באדיבות חברת הכרם)

פסטיבל "חוויה בכרם" ה-7 ומירוץ הבוז'ולה
'פסטיבל חוויה בכרם', אירוע הדגל של מועצה אזורית גזר, מקבל השנה "טוויסט" ויתפרס לראשונה על פני חודש ימים, עם שלל פעילויות, סדנאות, סיורים ואירועי בוטיק אינטימיים. - מגוון הפעילויות מותאם לכל קהלי היעד של המועצה בדגש על חובבי יין, שמן, טבע, מוזיקה ואומנות. בין אירועי הפסטיבל: סדנת סודות הערבוב ביקב בן נון, סיור בין הכרמים מנען ועד סתריה, סדנה להכנת זיתים, סיור מודרך במשק עברי על תהליך הכנת גבינות צאן ובקר, בקירו בכרם אלול וסיפורה המרתק של הגפן המקראית, סדנה להנבטת נבטי חמנייה, סדנה להכרות עם צמחי הבר, סיור בבית בד במשק פז בכפר שמואל והסבר על סוגי הזיתים והכנת שמן הזית.
אירוע השיא שיחתום את הפסטיבל הנו מרוץ הבוז'ולה (22/10) – מרוץ צבעוני ושמח בין יקבי המועצה, עם הרבה רצים מחופשים מכל רחבי הארץ וטעימות יין של מיטב היקבים, לאורך כל מסלול הריצה
את כל תכני הפסטיבל ניתן למצוא באתר המועצה

יקב ברבדו בפסטיבל גזר (צילום: יחצ)
יקב ברבדו בפסטיבל גזר (צילום: יחצ)

פופ אפ איטלקי בארסוף
 אוטו יין בשיתוף יבואנית המשקאות אספיריט עורכים פופ אפ איטלקי שיגרום לכם להרגיש לערב אחד בחופשה בלב איטליה ,בפופ אפ הקולינרי יוצע תפריט יין ייחודי עם יינות מיקבים איטלקיים מובילים בעלי שם עולמי כגון : יקב ברטאני, קאוויט, פאולו לאו ועוד.  לתפריט היינות הותאמו ברוסקטות ונשנושים בהשראת המטבח האיטלקי להשלמת החוויה.
יום שלישי הקרוב ה-5.10.21 בארסוף קדם (מיקום מדויק בלינק ) בין השעות 20:00-24:00
לינק להרשמה : https://forms.gle/yLZo4fbTQcKVhS24A 

אוטו יין (צילום: יחצ)
אוטו יין (צילום: יחצ)

יין ומוסיקה ביקב הדר
ביום שישי בצהריים 29.10, בנוף הצופה על הכרמים האינסופיים של יקב הדר (שבישוב עגור במועצה האזורית מטה יהודה) יקיימו בני הזוג בת שבע ופיטר מארק קונצרט מוסיקה קלאסית בליווי כוס יין ממיטב היינות של היקב.פיטר היה נגן קונטרבס בפילהרמונית ובת שבע שהקימה תיאטרון ילדים, היו רחוקים מייננות כל חייהם, עד שהחליטו להגיע למושב עגור כדי להגשים את חלומם ולפתוח יקב. וכשהיינן הוא גם מוסיקאי – מה טבעי יותר מלקיים קונצרט ביקב?
מספר המקומות מוגבל הכניסה בעלות של 70 ₪.
שישי, 29/10. כוס יין החל מהשעה: 13:30, תחילת הקונצרט: 14:00.
 יקב הדר, משק 13, מושב עגור לפרטים נוספים והרשמה: 0544612812/ 0502325110

יקב הדר (צילום: יחצ)
יקב הדר (צילום: יחצ)