חגיגות עשור ל'אואזיס': רימה אולברה מארחת את השפים אהרוני, קומרובסקי וסואהירו.
לרגל חגיגות העשור למסעדת אואזיס של השף רימה אולברה, יתקיימו ארבעה ערבים מיוחדים בהם אולברה תארח את השפים ישראל אהרוני, ארז קומרובסקי וריו סואהירו. הערבים יתקיימו ביולי – אוגוסט ובהם אולברה תבשל לצד כל אחד מהשפים בנפרד.

בערב הראשון לחגיגות העשור שיתקיים ב7/7, יום חמישי, תארח רימה אולברה את השף ישראל אהרוני. עם מנות של השף אהרוני עם טוויסט של השפית רימה אולברה, בין המנות: ספרינגרולס דפי אורז עשיר בירקות ועשבי תיבול, דג מאודה עטוף בעלי ג'ינג'ר ומיסו לבן, וונטונים במילוי שרימפסים קצוצים וקלורובי צלוי עם מיסו ומרווה. בנוסף, לצד כל זה, שף ישראל אהרוני יהיה על עמדת הדיג'יי  מינימום של 400 ש״ח לאדם.

הערב השני יתקיים ב20/7, עם השף ארז קומרובסקי ובאוגוסט יתקיימו שני ערבי חגיגות במסעדה, בתאריכים 16-17/8, שבהם יבשל לצידה של רימה השף ריו סואהירו, השף היפני שעבד במסעדת "נובו" שבלונדון
בנוסף לארוחת השפים, מנהל המסעדה, מנהל תחום היין ו״סומלייה״ מינטו לה, ירכיב תפריט יינות ייחודי בכוסות מהמרתף שהותאמו לכל אחד מהערבים הללו.
להזמנת מקומות : 03-620-6022 מונטיפיורי 17, תל אביב. https://www.oasistlv.co.il

יפו תל-אביב של שף חיים כהן זכתה בפרס מסעדת השף של השנה במסגרת תחרות Best of Rest  של אתר zap rest 
אתר  zap rest מקבוצת זאפ, הכריז  על המסעדות הזוכות בתחרות Best of Rest תחרות המסעדות הגדולה. התחרות הייתה חלק מפרויקט "חודש האוכל של ישראל" של האתר שהוקדש לעולם הקולינריה הישראלי וחגג את העשייה, המסעדות והעוסקים במלאכה.
מסעדת OCD נבחרה כמסעדת השנה, מחניודה נבחרה לחביבת הקהל, יפו תל אביב נבחרה כמסעדת השף הטובה ביותר, וקפה קדוש נבחר כמקום עם הקינוחים הטובים ביותר – כך על פי עשרות אלפי הצבעות בתחרות Best of Rest

השף חיים כהן ורמי חזן מנכל רסט (צילום: נתי חדד)
השף חיים כהן ורמי חזן מנכל רסט (צילום: נתי חדד)

פסטיבל היין של אמריקן אקספרס יוצא לדרך
פסטיבל Vinum TLV by American Express  מתקיים זו השנה החמישית ויכלול הופעות חיות, מגוון גבינות איכות ייחודיות מבית באשר פרומג׳רי, דוכני פסטות ברטבים איטלקיים משובחים שמתבשלות במקום מבית Barilla, צ׳ורוס מקסיקני במילויים בלתי שגרתיים, עמדות גלידות מיוחדות שישאירו את הקהל רענן גם אחרי כמה טעימות יין, פינת צילום מושלמת בתוך וואן וינטאג׳ פוטוגני במיוחד וכמובן הופעות ו dj שיקפיץ את האווירה.
השנה, לראשונה, מיקום הפסטיבל השתנה! הפסטיבל יתקיים בכיכר גבעון בתל אביב בין התאריכים 13-14.07.22 בין השעות 18-23:00. במקום יימכרו כרטיסיות טעימות מסוגים שונים שיכללו גם קבלת כוס יין מזכוכית איתה יעברו בין דוכני היין והאוכל השונים.
מכירת כרטיסיות במקום בלבד. כרטיסיות לטעימות: 4 טעימות יין +  ב89 ₪. 4 טעימות יין +  מנת פסטה / צלחת גבינות ב99 ₪.
לקוחות אמריקן אקספרס נהנים מהטבה בלעדית: 4 טעימות יין ומנת פסטה או צלחת גבינות תמורת נקודות בלבד! . לפרטים נוספים

פסטיבל וינום - אמריקן אקספרס (צילום: שי אלמוג)
פסטיבל וינום - אמריקן אקספרס (צילום: שי אלמוג)

חגיגות 60 ליוטבתה עם הקונדיטורית המובילה אור שפיץ 
לרגל חגיגות 60 שנה ליטבתה הושקו מארזי קינוחים במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם הקונדיטורית אור שפיץ.
המארז יכלול קינוח לצד רטבי שמנת מתוקים של יטבתה שהושקו לאחרונה. המארז יהיה זמין לרכישה עד ה – 7.7.22, או עד גמר המלאי. 
דרך Wolt  ובבייקרי של אור שפיץ בת"א. 

המהדורה תכלול שני מארזים ייחודים. הראשון עם קינוח שכבות שוקולד במילוי מוס שוקולד עשיר, רוטב שמנת שוקולד וטופינג קרנצ' שוקולד חלב. והשני עם קינוח שכבות רד וולוט במילוי מוס שוקולד לבן ורוטב שמנת עם גרגירי וניל וטופינג קראנצ' שוקולד לבן.
הרטבים המתוקים של יטבתה,  9% שומן, מוכנים לשימוש מידי על קינוח אין צורך להקציף.  המוצרים כוללים: רוטב שמנת עם שוקולד, רוטב שמנת עם גרגרי וניל, רוטב שמנת בטעם קרמל מלוח.

ניתן להזמין את המארזים במשלוח  דרך Wolt בכל אזורי השילוח של החברה בעלות: 50 שח המארז+10 ₪ דמי משלוח  של וולט

מארז חגיגות 60 ליוטבתה (צילום: סטודיו שטראוס)
מארז חגיגות 60 ליוטבתה (צילום: סטודיו שטראוס)

מאריס הטורקית הופכת למסעדת גריל
מאריס הטורקית משנה קונספט ועיצוב והופכת לגריל בר עם מנות גריל ישראליות כשרות בישיבה קצרה או לקחת לדרך בפיתה עקב השינוי בתוואי הרחוב והעבודות המבוצעות שם.

המסעדה החדשה תגיש מנות שווארמה, קבב, מעורב ירושלמי, שיפודים וסלטים כמיטב המסורת, וכן מנות חומוס בעבודת יד. יגאל יעקב הוא השף בפועל וכל הסלטים בגריל בר נעשים גם הם בעבודת יד תחת ניהולו, עם הטעמים והתבלינים שלו. ניתן יהיה לעשות משלוחים דרך וולט ותן ביס.
בימי שישי המסעדה תגיש מנת שישי יחידה של שניצל בחלה, עם מטבוחה וחציל מטוגן, בדיוק כמו בשוק הכרמל.

פתיחת שולחן בגריל בר צפון (צילום: יעל בנופיס)
פתיחת שולחן בגריל בר צפון (צילום: יעל בנופיס)

בראנץ חדש בשוקריה
בשוקרייה, מסעדת השוק  בהוד השרון, של השף ניר שלמור, יגישו בימי שישי בראנץ' שוק מפנק במיוחד עם מנות שוק מיוחדות תחת ידו של השף .

בין המנות: ביצים בנוסח בנדיקט - ברוטב הולנדייז, סלמון מעושן, מריחה של יוגורט יווני ואספרגוס 59 / בעל הבית השתגע - השקשוקה שלנו בטעמי מזרח, עם יוגורט יווני ותערובת התבלינים המיוחדת שלנו וחלה קריספית 63/ /מסבחה - מסבחה המוגשת עם פיתות וטרשי 29 / קץ-קץ - סלט קצוץ מתובל בומבה 42 / צלחת אמיצים - אריסה חריפה אש וסחוג קטלני עם שני פלפלים ממזרים על האש 15 /קטנות לבחירה.
את הבראנץ' מלווים קוקטיילים של בוקר ומבחר אניסים.
הבראנץ מוגש בשישי, בין השעות 10.00 ל 15.00

שוקריה בראנץ (צילום: גיל אבירם)
שוקריה בראנץ (צילום: גיל אבירם)

מקסיקנה בתפריט קיץ חדש וצבעוני
המקסיקנית הכי וותיקה בעיר מתחדשת לקראת הקיץ בתפריט עדכני .
בין המנות החדשות :  TACO ברייה  טאקו מקופל עם אסאדו, לצד ציר בקר סמיך ; טאקוס "אסאדו" מפורק טבעוני עם נתחי "בשר" עמהצומח של חברת more foods ברוטב ברביקיו, סלסה רוחה, בצל מוחמץ בהיבסקוס וכוסברה. פלטה דה טאקוס - עם 3 זוגות טאקוס : פויו + ברבקואה + פסקאדו המאפשרת חווית אכילה משותפת ; טוסטאדה סביצ'ה דג לבן טרי, צנונית, קוביות אבוקדו, בצל מוחמץ בהיביסקוס, תירס קלוי ורוטב חלפניו ליים ; טוסטאדה פויו פסטור פרגית במרינדת הדרים ואצ׳יוטה על גוואקמולה עם פלח אננס וסלסת מנגו ;  אנצ׳לדה פויו מולה טורטיות תירס במילוי עוף מפורק טבולות ברוטב מולה מסורתי. ועוד מנות שעברו שידרוגים לצד מנות קלאסיות שאסור לגעת בהם

להזמנות ועוד פרטים: https://mexicana.co.il/

מקסיקנה  (צילום: גיל אבירם)
מקסיקנה (צילום: גיל אבירם)

הזיגל בר בגבעתיים עם תפריט חדש
הבר הוותיק מחדש מנות לקראת הקיץ שיתאימו לדרינקים החדשים.
בין המנות החדשות : פיצה שמנת כמהין / סלט שוק הכרמל /סטייק כרוב /  טאקוס פריך במילוי סביצה טונה אדומה, אננס, בצל סגול, כוסברה וויניגרט פונזו / ברוסקטה קלויה, בשר אסאדו מפורק, איולי לימון כבוש,, ציימיצ'ורי, פלפל חריף וצנון /  אסאדו באן עם צ'יפס / נאגטס-פילה עוף בציפוי פנקו ביסלי קריספי, קרעי תפוחי אדמה מטוגנים בתיבול הבית לצד איולי ציפוטלה ואיולי בזיליקום
גם בעלי החיים נהנים-המקום מאוד אוהד בעלי חיים ואף יגיש בקרוב חטיפים לכלבים אשר יגיעו עם בעליהם, ללא תשלום
כורזין 5  גבעתיים Www.zigelbar.co.il

זיגל בר בגבעתיים (צילום: יחצ)
זיגל בר בגבעתיים (צילום: יחצ)

יומיים של חגיגה יוונית של קולינריה, מוזיקה ותרבות במרינה הרצליה
החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה, מזמינה את הציבור ליומיים של פסטיבל יווני במרינה הרצליה, שכל כולו חגיגה והצדעה לתרבות היוונית!
ברביעי וחמישי ה-6-7 ביולי, החל משעה 18:00 ועד ל-23:00, ברחבת המרינה בהרצליה תתקיים חגיגה תוססת של טברנה יוונית שתכלול ריקודים ללא הפסקה עם הופעות חיות של 'היווניה' ו'דיוניסיס ולהקתו' אשר ינגנו את מיטב הלהיטים של המוזיקה היוונית, דוכני אוכל יווני; סופלקי קבב יווני, דגים מטוגנים, גירוס יווני אותנטי ועוד מאכלים מהמטבח הים תיכוני היווני., בנוסף, בר משקאות אלכוהוליים על טהרת האוזו.
מתי ואיפה: רביעי וחמישי 6-7.7, החל משעה 18:00, ברחבת המרינה הרצליה

 

יריד אוכל בקניון שבעת הימים
יריד האוכל הקולינרי יתקיים בימי חמישי ושישי, החל מה-30 ביוני, בקומת הכניסה עם דיג'יי שינגן מוזיקת אווירה למבקרים ולטועמים. עוד בין הדוכנים: אוכל דרוזי היישר מדליית אל-כרמל, מעדניית צדקיהו עם אוכל ירושלמי ביתי, הבורקס המקורי מרמלה, קיורטוש הונגרי, מאפים גרוזיניים אסליים, מאפים בוכריים קלאסיים, מטבח טבעוני, מטבח ארגנטינאי וגם דוכנים מתוקים של מיסטר דונאטס, פיצוחים מסוכרים ועוד.

ימי חמישי, 10:00-21:30 ימי שישי, 9:30-15:00 הכניסה חופשית קניון שבעת הכוכבים, קומת הכניסה