תפריט המבורגרים חדש ברשת לנדוור
רשת המסעדות לנדוור מרעננת את קטגוריית ההמבורגרים ומשיקה תפריט חדש שבנתה השפית יהלומה לוי, הכולל 3 המבורגרים חדשים עם תוספות מיוחדות ולחמניית הבריוש שנאפית במאפיית לנדוור ועד לתוספות הייחודיות. 

בתפקידה כמנהלת הקולינרית, יהלומה לוי מסבירה "המבורגר זה לא עוד מנה אלא חוויה שלמה. חיפשתי במשך זמן רב את ההמבורגר המושלם. הקציצה שלנו עשוייה מ- 250 גרם של  100% בשר בקר טרי , ללא תוספים, שמיושן בתנאים מבוקרים על מנת להעמיק את הטעמים שלו. הטעם שלו נקי. כמו סטייק שקצצו בסכין."
שלושת ההמבורגרים כוללים :המבורגר ברביקיו עם אונטריב מפורק / המבורגר דאבל סליידר צ'דר ואיולי צ'יפוטלה והמבורגר קורנדביף עם בצל מטוגן וביצת עין והם יוגשו בסניפים הלא כשרים לצד מנות ראשונות מיוחדות כגון קציצות מנגולד, בוריק תרד, סלט שומר ותפוז ועוד

חקלייתא מגיעים סוף סוף למרכז!
חקלייתא – המיזם חקלאי שמביא את התוצרת הישראלית הטרייה והאיכותית ביותר מהחקלאים  והמשקים אל הצרכנים הביתה, באופן ישיר וללא תלות ברשתות שיווק – מגיע למרכז הארץ, והחל מחודש אוגוסט יספק משלוחים בפריסה רחבה גם לתל אביב וגוש דן ויגיע ממטולה עד תל אביב  וגוש דן, ובקרוב גם לדרום הארץ.

חקלייתא הינה הפלטפורמה הראשונה של החקלאים שתציע לא רק ירקות, פירות, מוצרי חלב וביצים אלא גם דגים, עופות ובשר טריים מתוצרת מקומית ישראלית, ותביא אותם במקסימום טריות ואיכות מהחקלאי עד הבית. בין המוצרים: ירקות הידרופוניים ועלי מיקרו ממשק עלעלים רעננים, תוצרת אורגנית של משק דור, סלקים ודלעות ממשק אבשלום מתל עדשים, גזר מהגילבוע, ביצים אורגניות ממשק כרמלים (היוגב), יוגורט של בת הרים, דגים של דגת הארץ, בצל ואבטיחים ממשק רביבו מרוויה בעמק המעיינות, לחמים של עובדי אדמה (בית השיטה), ועוד.
להזמנות: https://www.haklayta.com/

חקלייתא (צילום: מורן קורן גודמן)
חקלייתא (צילום: מורן קורן גודמן)

חדש בראשל"צ // מלצר בית בירה ואוכל
מלצר, בית בירה ייחודי, של איש הבירה עמית מלצר, נפתח בראשון לציון. המקום בעיצובו של אסף אברמוב, על התקרה תלויות אלפי תחתיות מרחבי העולם ואוסף הכוסות הגדול משולבים בקירות ועל המדפים הייחודיים. כל בירה מבין מאות הבירות המוגשות במקום, יוצאת עם הכוס והתחתית הייחודיות שלה. במלצר, יש כ140 סוגי בירה בפחית, כולל בירות שמלצר מייבא בייבוא אישי, בירות עם לקטוז, בירה שוקולד, בירה עם תפוזי דם, בירות שמתיישנות בחביות רום או וויסקי,וכמובן בירה מלצר על סוגיה ועוד. על הבר יש כ 20 ברזי בירה וכמובן מגש של 6 טעימות. 

על התפריט והאוכל אמון השף האיטלקי פרנקו אמירטי, שהיה בעל מסעדות במנהטן ועלה לארץ אחר אהובתו שרון, אחותו של עמית. פרנקו יוצר במלצר אוכל שמלווה את הבירה.
בן גוריון 4 ראשון לציון | 03-6719433. שעות פתיחה הרצה: ראשון – חמישי, שבת 17.00-01.00 | שישי 12.00-01.00

עמית מלצר (צילום: גיל אבירם)
עמית מלצר (צילום: גיל אבירם)

חדש בתל אביב // אסתריקה - פיצרייה ניו יורקרית 
אסתריקה , פיצרייה באווירה שכונתית קטנה נפתחה בצפון הישן של תל אביב עם תפריט של מעל 15 סוגי פיצות בתפיחה ארוכה כגון: מרגריטה, פיצה ריבת בצל ומנצ'גו עיזים, פיצה ארטישוק ומוצרלה, פיצה פלפלים ואנשובי, פיצה זוקיני ופטריות ,פיצה ביאנקו מוסה, פיצות ומנות לטבעונים ולצמחוניים. לצד הפיצות מוצעות בירות איטלקיות, תוספות חמות ונשנושים כמו: כרובית צלויה בטאבון, גלידה איטלקית  וקינוח אפוגטו. טווח מחירי הפיצות נעים בין 68-76 ₪.
אסתריקה פיצה שף, ז'בוטינסקי 110 תל אביב, 03-6199665, שישי סגור

אסתריקה פיצה (צילום: אינסטגרם)
אסתריקה פיצה (צילום: אינסטגרם)

חדש בגדרה // מסעדת המבורגרים וביר גרדן 
צחי צוק הבעלים של מלון "ליר סנס" ומסעדת "אברט פתח מזללת המבורגרים חדשה בסמוך לאברטו בשם בר של חביבי, עם וויב וטעמים ים תיכוניים המשולבים בתוך ומעל הקציצה. במקביל להמבורגרים עם לימון כבוש ופלפלצ'ומה נפתח ממש בצמוד הביר גארדן של המזללה עם  קוקטיילים, בירות מהחבית ובבקבוק, צ'ייסרים, מנות חלוקה וכמובן ההמבורגרים.. פתוח כל יום עד השעה 01:30.
הרצל 3 גדרה (תחנת דלק סד״ש) , https://hbburger.co.il/| 08-622-5622

בר של חביבי  (צילום: אפרת פרנקשטיין)
בר של חביבי (צילום: אפרת פרנקשטיין)

פסטיבל קולינארי לרגל יום העצמאות ההודי
 לרגל יום העצמאות של הודו, שיצויין ב-15/8, חברת המייבאת, ומייצרת מגוון תבלינים, יוצאת בפסטיבל קולינארי ברחבי הארץ, בשיתוף עם המסעדות ההודיות המובילות בישראל – אינדירה, מא פאו, נמסטה והודו הקטנה. במהלך הפסטיבל יגישו המסעדות מגוון מנות פאני פורי בשלל מילויים כגון: פאני פורי במילוי טיקה מסאלה ואלו גובי של אינדירה / פאני פואי במילוי קלאסי של תפוחי אדמה מתובלים ומחית חומוס, מעוטרים בבצל סגול וכוסברה טריה, על מצע צ'אטני ירוק ומטבל תמרהינדי של מסעדת מה פאו וגם קינוח של פאני פורי במילוי קרם מסקרפונה ופירות יער ו- פאני פורי במילוי טיקה עוף, מוגשת בליווי רוטב תמרהינדי וצ'אטני של מסעדת נמסטה האשדודית.הסועדים שיזמינו את המנות, יקבלו מארז פאני פורי להכנה ביתית.

הפסטיבל יערך בתאריכים 14-20 באוגוסט 

פאני פורי (צילום: FREEPIK)
פאני פורי (צילום: FREEPIK)

רשת BBB מנגישה סניפים למוגבלי ראיה ומשיקה לחמניות מופחתות פחמימות לסכרתיים
 מסעדות ההמבורגרים BBB, מוזס, בורגרים ומוזס שופ, החלו בתהליך הנגשה לכ- 100 מקומות ברחבי הארץ, לרווחת קהילת ציבור העיוורים ולקויי הראייה. הקבוצה מפעילה בימים אלה פיילוט רחב במספר מסעדות, עם אפליקציית RightHear, פרי פיתוח ישראלי, ההופכת חללים ציבוריים לנגישים ומאפשרת למשתמש להתמצא במרחב באופן עצמאי לחלוטין, ללא סיוע של צוות המסעדה או לקוחות אחרים באיזור.

 כמו כן הרשת משיקה לראשונה לחמנייה מופחתת פחמימות ועתירת חלבון, פרי פיתוח חברת הפוד-טק הישראלית eatsane.הלחמנייה מוצעת כתחליף ללחמניית ההמבורגר הרגילה וכפתרון בתזונה מופחתת פחמימות לסכרתיים, פליאו וקיטו, והיא זמינה בישיבה במסעדות, במשלוחים ובאיסוף עצמי TA, בתוספת של 5 שקלים.

סיזר בורגר BBB (צילום: גיל אבירם)
סיזר בורגר BBB (צילום: גיל אבירם)

פופ אפ רידיפיין פיצה במוצ'ה
רשת הבוטיק מוצ׳ה וחברת הפודטק הישראלית רידיפיין מיט מציגות קולקציית פיצות קייציות עם בשר- חדש ובמהדורה מוגבלת למשך כל חודש אוגוסט וספטמבר.  הפיצות חדשות המתבססות על בצק אוורירי המורכב ממחמצת לצד חומרי גלם טריים ומקוריים: אננס טרי, ספגטי זוקיני, עגבניות תמר, כרישה מקורמלת, רטבים וגבינות איכותיות. 
בין הפיצות:  פיצת הוואי: רוטב עגבניות, מוצרלה, נקניק פפרוני רידיפיין, אננס טרי, עירית וצ'ילי ירוק / פיצה רומאית: רוטב שמנת, נקניקיית רידיפיין, בצל חום, "ספגטי" זוקיני ומוצרלה טרייה / פיצה אמיליה & רומאנה: רוטב עגבניות שמנת, תבשיל בשר-חדש* טחון, עגבניות תמר לחות, כרישה צלויה ובזיליקום.

מוצ'ה רידיפיין (צילום: אפיק גבאי)
מוצ'ה רידיפיין (צילום: אפיק גבאי)

רשת הגלידריות וניליה ואל על עושות גלידה
וניליה ואל על מכריזות על שיתוף פעולה קייצי, קריר ומתוק במיוחד ומשיקות גלידה בטעם Dream Cream שתימכר בסניפי הרשת במהדורה מוגבלת,בטעם של גלידת סורבה שוקולד איכותי עם פצפוצי אורז.

וניליה ואל על (צילום: שירן כהן שי)
וניליה ואל על (צילום: שירן כהן שי)

קניון TLV משיק דוכן פופ-אפ ראשון מבית קבוצת OLÉ,בהובלת השף אורן אסידו
בנובמבר האחרון הושקה, מסעדת OLE של השף אורן אסידו ולאחרונה השיקה הקבוצה את המעדנייה החדשה שלהם, OLÉ DELI, שנפתחה כדוכן פופ-אפ בקניון TLV  לימי שישי עם מבחר מאכלים ביתיים טעימים במיוחד.הדוכן יציע מבחר תבשילים מיוחדים, סלטים וביניהם סלטי הדגל של מסעדת OLÉ בהובלת השף אסידו לדוגמא: ריבת מטבוחה, חצילים באריסה, חמאת קרמל מלוח, לחמים, קינוחים ייחודיים ועוד בין השעות 9:00-16:00 וימוקם בכניסת החשמונאים.
קניון TLV, חשמונאים -קרליבך, ת"א

חדש במקדונלד'ס - מנות סמוקי
מקדונלד'ס משיקה החל מה-15.8, מנות חדשות המאופיינות בטעם חזק פיקנטי, ברוטב צ'יפוטלה עשיר בפלפל צ'ילי חלפניו מקסיקני פיקנטי מעושן כגון: סמוקי ביג פרימיום וסמוקי מגה קריספי צ'יקן. מחיר המבורגר ביג פרימיום  –  41 שקלים / ארוחה :59 שקלים, מגה קריספי צ'יקן  34 שקלים / ארוחה : 53 שקלים

פסטיבל ג'ינג'ים ביטבתה
לכבוד יום הגינג'ים הבינלאומי שנחגג בהולנד, ביום חמישי ה-25/8 מוזמנים כל הג'ינג'ים ליטבתה בדרך לאילת, לחוויית גלידת יטבתה בחינם*! על הפעילות: יטבתה מארחים את שף נטליה קסרוטי, שפית ג'ינג'ית, עם טעם גלידה מיוחד – תפוז-גזר עם טראפלס שוקולד מריר. יהיו גם יטבתה מורגנה עם קצפת כתומה, גלידת פאי גזר-שוקולד, גלידת ביסקוטי תפוז-פיסטוק קראנצ' וסורבה תפוגזג'ר (תפוז, גזר, ג'ינג'ר)
להרשמה: https://bityl.co/DjVR

פסטיבל ג'ינג'ים ביטבתה (צילום: לירן יוחאי)
פסטיבל ג'ינג'ים ביטבתה (צילום: לירן יוחאי)

טעמים חדשים למולר פרוף
מותג מוצרי החלב והיוגורטים הבין-לאומי "Muller" מרחיב את סדרת ה- Muller Froop, סדרת היוגורט עם קציפת הפרי המרעננת, עם מהדורה קיצית ומיוחדת:  Muller Froop Shake בטעמי מנגו-פסיפלורה-בננה ותות-בננה-מלון (3% שומן). הסדרה החדשה משווקת בגביעי 150 גרם 

מולר פרוף (צילום: סטודיו 0304)
מולר פרוף (צילום: סטודיו 0304)