מי את?
"רותם ליברזון, נשואה פלוס שלושה, מתעסקת באוכל רוב חיי. מאוד רציתי לשלב פסיכולוגיה, כתיבה ואוכל ולטפל באנשים דרך בישול, אפילו קראתי לבלוג שלי בתחילת דרכו 'טיפול בבישול'. בסוף נשארתי עם תואר בפסיכולוגיה, רומן כתוב ובלוג אוכל. משתפת פעולה עם רשת הקצביות 'מרינדו' עם נתח מוכן הכולל מתכון להכנה מהירה שישאיר את האורחים המומים ואתכם לא מותשים, במינימום השקעה ובמקסימום תוצאה"

האם עוקבים אחרייך יותר גברים או נשים?
״יש לי קרוב ל־90 אלף עוקבים, %70 מהם נשים ו־%30 גברים, שזה דבר חדש. יש אצלי עלייה ברורה במספר הגברים שמתעניינים בבישול ושולחים לי תמונות של המתכונים שלי. יש לי עוקבים מכל הארץ, גם לא מעט מארצות הברית, צרפת, בריטניה ואפילו אוסטרליה, העוקבים שלי הם אנשים עם מודעות גבוהה לבריאות ולחומרי גלם טובים״.

מתכון של רותם ליברזון  (צילום: פרטי)
מתכון של רותם ליברזון (צילום: פרטי)

מתכון של רותם ליברזון  (צילום: פרטי)
מתכון של רותם ליברזון (צילום: פרטי)

האם העיסוק היומיומי בבישול פוגע בגזרה?
״בוודאי שעליתי במשקל, אפילו לא מעט. העיסוק הדי אובססיבי באוכל, ההזדמנויות האינסופיות לארוחות שף ואהבת המזון - יוצרים בעיה. אני כרגע בתזונה קטוגנית ששומרת עליי וגרמה לי לרזות״.

לפני עידן האינסטגרם, ממה תכננת להתפרנס?
״נכנסתי באופן טבעי לעולם הרשתות החברתיות מתחילתן, ולא היה סיכוי קל שבקלים שאאמין שיום אחד אתפרנס מהן. שנים עבדנו בחינם, אחר כך החלו תקציבים דלים ורק בחמש־שש השנים האחרונות זה הפך למקצוע של ממש עם פרנסה טובה״.

האם יש קנאה בין בלוגרי האוכל הגדולים?
״איפה שיש הרבה כסף, יש גם קנאה, בעיקר כשהכל מדיד על בסיס יומי, אבל באופן עקרוני יש המון חברויות יפות. אני עוקבת אחרי המון אנשי אוכל נפלאים שאני כל כך אוהבת ומעריכה. אגב, אני עוקבת גם אחרי בלוגרי אוכל מטהרן״.

מתכון של רותם ליברזון  (צילום: פרטי)
מתכון של רותם ליברזון (צילום: פרטי)

מתכון של רותם ליברזון  (צילום: פרטי)
מתכון של רותם ליברזון (צילום: פרטי)

מהו הפוסט הכי מוצלח שלך? ואיזה מתכון שלך היית בטוחה שיפציץ ואכזב?
״המתכונים הכי נצפים הם המתכונים הקטוגניים שלי, בראשם הבראוניז. הכי אכזב - והייתי בטוחה שיעוף - הוא מתכון פרסי עתיק של תפוחים חמצמצים וכרובים ממולאים באותה התבנית, זה כל כך טעים ומיוחד. אבל לפחות מיכל אנסקי הכינה את המנה וכתבה לי שזה אלוהי״.

רותם ליברזון  (צילום: גל בן זאב)
רותם ליברזון (צילום: גל בן זאב)

לאיזה מאכל תסרבי לפרסם מתכון, גם תמורת הרבה כסף?
״אני אומרת לא למזון מעובד ולממתקים. אני בפירוש מלמדת את הקהל שלי כמה חשוב להכין אוכל טרי ובריא, ותודה לאל שיש לי את היכולת לבחור את הקמפיינים שלי״.