חג בקלאס ואפס מאמץ
אחרי שיתוף פעולה מוצלח עם נבחרת השפים של יום העצמאות, רשת קצביות ׳מרינדו׳ גייסה נבחרת מומחים לכבוד ראש השנה שיצרה קולקציית מנות למרכז שולחן החג המורכבת מהמתכונים המשפחתיים שלהם שעברו מדור לדור. עם מנות חגיגיות וקלות להכנה ועם בשר 

בין המוצרים:

  • כתף טלה/שוק טלה בעשבי תיבול של עז תלם שבחר לשתף אותנו במתכון של כתף טלה עם תערובת תבלינים מקומית  (משקל הכתף כ2.5 ק״ג משקל השוק בין 3.5 ל4.5, מחיר 129-109 ש״ח לק״ג)
  • רוסט ביף של סינטה במייפל וסויה של רותם ליברזון -  בעלת הבלוג "טיפול בבישול"  עם נתח שלם שמבושל ברסק רימונים ומייפל  (משקל הנתח כ2 ק״ג, 219-189 ש״ח לק״ג)
  • צלעות עגלה מתובלות לראגו של שזיפים ובצל מקורמל של לימור לניאדו תירוש בעלת הבלוג ״מטבח מקומי״ שבחרה במתכון שמחבר בין שורשי אמה בטנג׳יר לאביה (משקל הנתח כ2 ק״ג, מחיר 129-109 ש״ח לק״ג)
  •  בריסקט של עדינה זוסמן מחברת ספרי בישול הנמצאים ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס, המביאה לשולחן החג את מנת הדגל של אמה.(משקל כ2 ק״ג, מחיר לק״ג -109-119 ש״ח לק״ג)

באתר ובסניפים ברחבי הארץ .כל מוצר מגיע עם הוראות הכנה מפורטות בגב המוצר.
טלפון להזמנות: 050-3993810משלוחים לכל חלקי הארץ באתר: https://www.marinado.co.il/

רותם ליברזון - קולקציית החג - מרינדו - (צילום: גל בן זאב)
רותם ליברזון - קולקציית החג - מרינדו - (צילום: גל בן זאב)

יאמי סוגרת לכם את הבישולים לחג
לכבוד החג, ניתן להזמין מנות חג קלאסיות כגון גפילטע פיש, כבד קצוץ, דג מרוקאי, טנזיה ועוד. כמו כן, ניתן לרכוש ארוחות מלאות ומארזי השלמות של ראשונות ו/או סלטים ותוספות ולחסוך בבישולים.

בין הארוחות המוכנות, ניתן למצוא "ארוחה חגיגית לראש השנה - מפגש של מזרח ומערב" ארוחה ל-4 סועדים הכוללת בחירה של 2 מנות ראשונות כגון גפילטע פיש, כבד קצוץ, דג מרוקאי, ארטישוק ממולא בשר + בחירה של 2 עיקריות כגון בשר צלי עם פטריות וערמונים, פרגיות ממולאות בפירות יבשים ואורז + 4 תוספות וסלטים כגון אורז חגיגי עם פירות יבשים, צימעס, סלט וולדורף, סלט סלק מרוקאי, סלט כרוב עם חמוציות ועוד + קינוח בראוניז מפנק במחיר 169 ש"ח לסועד.
ניתן לרכוש מארז מנות ראשונות הכולל - גפילטע פיש (6 יח') , חזרת, כבד קצוץ (חצי ליטר), מרק עוף ואטריות (2 ליטר) - מתאים ל-6 סועדים ב-275 ₪
לינק לאתר - http://www.yummi.co.il/

יאמי (צילום: מקס קובלסקי )
יאמי (צילום: מקס קובלסקי )

מארזי החג של גד
מחלבות גד משיקים לרגל חגי תשרי מארזי חג חגיגיים ומושקעים לכל המשפחה המשלבים גבינות איכותיות, לצד רטבים ומוצרי מעדנייה משלימים לחוויית האירוח המושלמת או כמתנת חג .את המארזים ניתן להזמין בחנות האונליין החדשה של המחלבה, המאפשרת בחירת מועד הגעת המשלוח מראש והוספת ברכה אישית. החנות מציעה לראשונה, גם מוצרי חלב שעד היום נמכרו רק למסעדות ובתי עסק- מוצרלה בוראטה, שמנת מתוקה טרייה, חלב גד, רטבים מיוחדים, חמאה במנות אישיות ועוד.

האתר מציע 230 מוצרי גבינות (כאשר כיום יש כ-100), מגוון מארזי שי, מוצרי אאוטלט. לדוגמא: מארז לארוחה איטלקית (179 ש"ח) : גרנה משולש, קואטרו פרומאג'י, בוראטה, רוטב אלפרדו, גבינת שמנת כמהין 30%, צ'דר, פסטה רומו, מחית כמהין, רוטב עגבניות שרי.
https://gad-online.co.il/ להזמנות

.

מארז ארוחה של גד (צילום: יחצ)
מארז ארוחה של גד (צילום: יחצ)

מתחדשים לשנה החדשה עם נינגה חדש
בראש השנה הכי כיף להתחדש עם מכשירי מטבח חדשים, הבחירה שלנו השנה היא הנינג'ה. שריג אלקטריק, היבואנית הרשמית של המותג NINJA בישראל, משיקה מכשיר נינג'ה גריל ביתי חדש: נינג'ה מקס פרו דגם  AG653המאפשר לעשות על האש בתוך הבית בלי כל העשן מסביב. הדגם החדש משלב את התוכניות של נינג'ה גריל שעשה גלים במטבח הישראלי, והפעם עם מחבת/פלאנצ'ה לצריבה והקפצה ולשימוש גםעם מכסה פתוח. מערכת הבישול החכמה מאפשרת הכנת מזון ב-7 תוכניות בישול שונות: מחבת לצריבה והקפצה, גריל, אפייה, טיגון (עם עד 75% פחות שומן), ייבוש מזון וחימום מחדש.

המכשיר המוכר התחדש  בפלטה שטוחה המתלבשת על פלטת הגריל ומתאימה לצריבה והקפצה בעוצמת חום גבוהה עם מכסה פתוח או סגור, הודות לחום הישיר והאחיד מקצה לקצה המאפשר צריבה עוצמתית ואחידה. הנינג'ה גריל מקס פרו כולל סלסלת טיגון באוויר חם בנפח של 3.8 ליטר, המתאימה להכנת קילו צ'יפס. מחיר השקה: 1990 שקלים, המכשיר מגיע  עם מסך תצוגה בעברית, תכניות מותאמות לסוג הבשר בארץ וחוברת מתכונים כשרה. לגמרי שנה שנבשל יותר

חוץ מקפה הוא עושה הכל (צילום: יחצ)
חוץ מקפה הוא עושה הכל (צילום: יחצ)

הסברינה עושה קאמבק לשנה החדשה  במייזון קייזר
כמדיי שנה, מייזון קייזר מציעה תפריט מיוחד לראה"ש, גדוש בטעמי דבש ותפוחי עץ, שיימכר בבוטיקים בתאריכים 22-26 בספטמבר.
עם קינוחים כגון: סברינה בסירופ דבש וקלבדוס ממולא בקרם פטיסייר ותפוחים מקורמלים| טארט תפוחים טריים | בבקת ספיישל ראש השנה | דניש מלוח - גבינת בושה עיזים תאנים ודבש ואגוזי מלך.
מייזון קייזר www.kayser.co.il. רוטשילד 7 ת"א|  נמל תל אביב (הנמל 22)| מידטאון- בגין 144 ת"א

בא לנו על הכל- מייזון קייזר (צילום: אפיק גבאי)
בא לנו על הכל- מייזון קייזר (צילום: אפיק גבאי)

קיטון עד הבית עם תפריט ראש השנה חגיגי שכולו אוכל יהודי
המוסד התל אביבי מסעדת קיטון שימש ומשמש מאז 1945 בית חם לאוכל היהודי המזרח אירופאי. לקראת ראש השנה מציעים במסעדת קיטון תפריט אוכל מוכן מגוון במיוחד עם טעמים מיוחדים של הבית היהודי. בתפריט החג ניתן למצוא מגוון ענקי של סלטים, מנות ראשונות מסורתיות, מרק עוף קלאסי, כבד קצוץ, חזרת אדומה, גפילטע פיש, כרוב ממולא, מרק עוף קלאסי עם קרפלעך או קניידלך, שוק אווז בצלייה איטית, לשון עגל, צימעס ועוד מנות רבות נוספות שיכולות להרכיב ארוחת חג מלאה.
הזמנות טלפוניות 035233679 והזמנות דרך האתר keton.co.il

גפילטע של קיטון (צילום: דניאל לילה)
גפילטע של קיטון (צילום: דניאל לילה)

גם רימונים וגם קוקטייל - ספייסהאוס
ספייסהאוס מבית יותם שילה יוצאים במהדורת חג עם בקבוקים משפחתיים מעוצבים ומגוון מארזים מארזי החג:

  • מארז קוקטיילים לראש השנה  - 200 מ"ל/500 מ"ל - מכיל 4 קוקטיילים בטעמי החג: דאקירי רימונים, מרטיני תפוחים עדין, מרטיני ענבים סגולים , גולד ראש , קישוטי קוקטיילים בתוצרת עצמית. החל מ 169 ₪ ואפשרות לתוספת 2 כוסות ודבש         
  • מארזי סנגריות ספיייסהאוס עם כוסות: סנגריה לבנה מענבי שרדונה, סנגריה אדומה מענבי מרלו שקית עשירה בתבלינים, 2 כוסות רגל, מכיל 6-8 מנות קוקטייל מחיר: 199 ₪ 

כל המוצרים כשרים בהשגחת המועצה הדתית ראשון לציון ניתן להשיג באתר: SPICEHAUS

ספייסהאוס לראש השנה (צילום: מיכאל טופיול)
ספייסהאוס לראש השנה (צילום: מיכאל טופיול)

קוקטיילים של האימפריאל לשולחן החג
לא רק יין בשולחן החג,  בראש השנה משיקים קבוצת אימפריאל 3 מארזי קוקטיילים להכנה ביתית הכוללים קוקטיילים מבוקבקים מוכנים, טופינגים וקישוטים, מארזי נשנוש וכל מה שצריך על מנת להקפיץ את אווירת האירוח בחג. 

  • Classic – מארז יוקרתי הכולל קוקטייל 500 מ"ל בבקבוק לבחירה + קישוטים לקוקטיילים ואגוזים מתובלים בקארי. מומלץ לקבוצה של 3-4 אנשים – 160 ₪
  • Double Trouble – מארז יוקרתי הכולל 2 קוקטיילים בבקבוק 500 מ"ל לבחירה + קישוטים לקוקטיילים + אגוזים מתובלים בקארי. מומלץ לקבוצה של 6-8 אנשים – 250 ₪
  • Tripel X – מארז קוקטיילים יוקרתי הכולל 3 קוקטיילים בבקבוק 500 מ"ל לבחירה, קישוטים לקוקטיילים + אגוזים מתובלים בקארי. מומלץ לקבוצה של 9-12 אנשים – 330 ₪

*המארזים אינם כוללים כוסות,  ניתן להשיג במשלוחים באתר: https://www.imperialtlv.com/bottleservice

אימפריאל (צילום: גלעד לבנת)
אימפריאל (צילום: גלעד לבנת)