חדש // בר פיצה פוזה
בר הפיצות מהרצליה פותח סניף באבן גבירול-ארלוזורוב בתל אביב "בר פיצה פוזה"- בר הבא לשלב זלילת פיצות מיוחדות לצד אווירת בילוי, קוקטיילים, בירות מהחבית ומגוון רחב של יינות משובחים איטלקיים,  מבית היוצר של הפיציולו רענן נוסל, בכיר הפיציוליים בישראל, אשר הקים יחד עם השותפים, ניב ברנשטיין ומאור ציוני את כל סניפי המותג. 

הפיצות הנאפות במקום במטבח פתוח לעיני הלקוחות, בו הם יכולים לראות את הפיציולו ואת תהליך ההכנה בלייב. בצק הפיצה בכל סניפי הרשת הוא בעל טעם ייחודי, בצק מסוג "ביגה" הכולל תסיסה איטית ומבוקרת של הבצק במשך 72 עד 96 שעות.
מנעד הפיצות מתחיל ב'פוזה מרגריטה' קלאסית (60 ₪), עובר דרך פיצה 'פוזה לבנה' עם קרם שמנת כמהין, פטריות יער וקוביות בטטה רכות (69 ₪) ומגיע עד פיצות מושחתות כדוגמת 'פוזה בייקון מאק אנד צ'יז' עם רוטב קרם פרמז'ן, מקרוני, צ'דר אמריקאי ובייקון טלה מעושן (78 ₪)*ניתן להזמין את כל אחת מהפיצות עם בצק ללא גלוטן בתוספת 10 ₪ בין מנות השרינג: 'ארטישוק צלוי'- ארטישוקים צלויים, לאבנה כבשים, ליבת חציל, רוקט ושברי קשיו (43 ₪), כרובית בתנור מפורקת בתנור עם טחינה, פלפל צ'ילי, פטרוזיליה וצנונית (44 ₪).
פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 17:00-01:00 בימי שישי 18:00-01:00. ארלוזורוב 81, תל אביב

טמארי, פוריקקה ופניני אורז // תפריט יפני חדש ברשת מינה טומיי 
קבוצת המסעדות האסייתיות מינה טומיי, משיקה תפריט יפני חדש  עם שימוש בטכניקות מסורתיות ותבלינים יפנים אותנטיים.
בין המנות: Gunkan Kohlrabi דפי קולורבי במילוי אורז טרטר בקר מתובל ברוטב פונזו-יוזו, מיסו לבן ושמן שומשום, עירית קצוצה, צ'יפס כרישה ונגיעת סריראצ'ה 58 ₪ ; טמארי טונה וכבד אווז כדורי אורז מתובלים בבוטנים חריפים ועלי מיקרו שיסו, עם טטאקי טונה אדומה בשומשום-וואסבי, כבד אווז, איולי יוזו ובצל ירוק 62 ₪ ; TaToffee טטאקי סלמון ברוטב טופי יפני, עם תערובת פוריקקה, עירית קצוצה וגרידת ליים 49 ₪  / Mare Roll שרימפס בטמפורה, אבוקדו ומלפפון, עטוף במיקס טוביקו ומעוטר ברוטב פופקורן שרימפס, טרטר ספייסי טונה, צ'יפס ג'ינג'ר ושומשום-וואסבי 58 ₪ ;   Caesar Rollדניס בטמפורה, מחית כמהין, מלפפון וסריראצ'ה, עטוף בבצל ואבוקדו, מעוטר בטוביקו ורוטב פונזו-וואסבי 52 ₪ ועוד

מינה טומי (צילום: אסף קרלה)
מינה טומי (צילום: אסף קרלה)

חדשות המבורגר 1 // Jburger- פופ אפ המבורגרים טבעוני
Jburger, הוא מותג המבורגר טבעוני חדש המביא קולקצייה של המבורגרים, צבעונית ומגוונת המאפשרת חווית אכילה של המבורגר עסיסי, נוטף ומלא בתוספות טעימות. מאחורי JBURGER, עומד אסף אינגבר, הבעלים של המסעדה הטבעונית 17J. המותג יתארח בחודשים הקרובים כפופאפ, במסעדה הטבעונית 17 Jשבירמיהו. ניתן להנות ממנו בישיבה במקום או לקחת. בהמשך יהיה גם שירות משלוחים ובית קבע להמבורגרים. כמו כן ניתן לבחור את הקציצה: רידיפיין / ביונד / חלבון JB.

בין המנות: שניצבורגר - המבורגר רידיפיין ושניצל סייטן מוגשים בלחמניה עם איולי, עגבניה, בצל ומלפפון חמוץ 68 ₪ /סמוקינג הוט - מוגש עם סלסת פלפלים חריפים שרופים, איולי פיקנטי וסלייס אננס צרוב 68 ₪ / סלופי - בשר ביונד מפורק מוקפץ עם גבינה מוגש בלחמניה עם איולי פיקנטי, בצל ועלי בייבי 72 ₪  הלו באבא - מוגש עם איולי קארי, חסה, לביבת אלו מסאלה 68 ₪
תוספות: צ'יפס בטטה, צ'יפס, טבעות בצל, מג'דרה 15-18 ₪
להזמנות: jburgervegan.com פופ אפ – ירמיהו 17 תל אביב | 03-9442773

Jburger  (צילום: גיל אבירם)
Jburger (צילום: גיל אבירם)

חדשו המבורגר 2 // הפופ אפ של מרלן! 
ההמבורגר האהוב שהתחיל בגבעתיים והתרחב גם לתל אביב, מגיע עכשיו למתחם שרונהעד סוף אוקטובר וזו הזדמנות טובה להנות מהמבורגר  איכותי עם טופינגז כמו ריבת צילי (שמכינים לבד במקום) גבינת עיזים, גבינת צ׳דר, פטריות צלויות ועוד תוספות שיבואו עליו בול. בין אם אתם יושבים במקום (אפשר גם בדשא הכיפי של שרונה) או מזמינים במשלוח - לא לוותר על הקריספי צ׳יקן שדובר עליו רבות (!) וגם על הנאגטס ונקניקיית העגל. יש עסקיות שוות, יש קינוחים, יש דרינקים ויש ציפס אחד פריך וזהוב.
חברת AppsFlyer חברה לאחרונה למסעדת מרלן וביחד הם יצאו בפרוייקט שנקרא ״   AlgorEat'em״ במסגרתו הם יצרו תפריט מותאם לאנשי ההייטק, כגון :סלט קיסם שאחריו לא צריך לדאוג שיהיה ירוק בשיניים בפגישה, נקניקיה, לאכול בין פגישות, או VC Burger למי שרוצה להשקיע בעצמו. את המנות יכלו להזמין דרך אתר ייחודי שפיתחו בAppsFlyer-
https://www.facebook.com/MarlenGiv/ מלכי ישראל 8, תל אביב ובמתחם שרונה ביתן 119 ברחוב מנדלר 6 תל אביב , 0515008717

המבורגר מרלן (צילום: יחצ)
המבורגר מרלן (צילום: יחצ)

חדשות המבורגר 3 // מפלצת החטאים של פריז טקסס
רגע לפני יום כיפור, רשת ההמבורגרים פריז טקסס תגיש מנת ביפבורגר ספיישל, כזו שקל ואי אפשר שלא לצום אחריה.
את מנת הספיישל תוכלו למצוא בסניפי הרשת: רמת גן וגבעתיים, בימי ראשון ושני ה -2-3.10.22 הקרובים. מדובר בשתי קציצות 220 גרם כל אחת, ארוגולה, בצל, חלפיניו, דאבל צ׳דר, גאודה, קורנדביף, ביצת עין וטבעת בצל.
את מנת הספיישל מתכננן השף הראשי להכניס לתפריט כקבועה בהמשך בעלות של 123 ש״ח, וכעת כל התענוג הזה ב94 שקלים בלבד.
תובל 21 רמת גן , כצנלסון 59 גבעתיים. טל׳: 03-949-2292

פריז טקסס (צילום: יחצ)
פריז טקסס (צילום: יחצ)

סניף חדש וצפוני למסעדת פיטמאסטר
מסעדת הבשרים- פיטמאסטר, פותחת סניף נוסף בקניון חוצות אלונים בעמק אזור הצפון, בסגנון משתה אבירים שיתופי, וחוויה קולינרית שהיא שואו אחד גדול על טהרת הבשרים מהמעשנה, ובשרים שנצלים על אש גלויה. זהו המופע של הפיטמאסטר (מומחה לצליית בשר על אש גלויה), שנמשך כשעתיים וחצי שבו מגישים: שני סוגי סלטי פתיחה, שבעה סוגי נתחי בשר מיוחדים, שתייה קלה, יין ובירה חופשי, קינוח וקפה. הסועדים נכנסים באותה השעה: 20:00 כאילו הגיעו למופע תיאטרלי, מתיישבים סביב שולחן אבירים גדול כשהם לא מכירים את שכניהם לשולחן, מעליהם  פזורים מסכים ענקיים ורמקולים, והם צופים בפיטמאסטר ומעשי הלהטוטנות שלו בבשר. מוזיקה מתאימה מתנגנת והאווירה היא של מופע. מחיר לסועד: 270 ש"ח בלבד. ההזמנות הינן מראש בלבד!!!

פיטמאסטר (צילום: אפיק גבאי)
פיטמאסטר (צילום: אפיק גבאי)

מסעדת השף Nina Bianca מתחדשת עם שף ותפריט חדש
מסעדת  Nina Bianca, הנמצאת במתחם המסחרי מדרום לצומת ביל"ו מתחדשת בימים אלו עם שף חדש ומגוון מנות חדשות.
השף החדש דודו בן אבו (28) מגיע עם ניסיון עשיר בתחום המסעדנות, עבד מספר שנים במסעדת לומינה לצד השף מאיר אדוני, במסעדת ווסט סייד, הקים את מסעדת אווה סאפי בתל אביב ואת מסעדת רשל. ההשראה של דודו מגיעה מהמטבח המרוקאי אליו נחשף בילדותו אצל סבתו רשל, הוא משלב בין המטבח המסורתי למטבח המודרני.

בין המנות : בריוש צרפתי טרשי דלעת חצילים, שמנת קצח ומלח ים (28 ₪) סיגר גבינות יוגורט טרשי, ירקות חתוכים גס (64 ₪) בוראטה של עברי שאלוט מוחמץ, בלסמי מצומצם, גספאצו עגבניות, בזיליקום, קראמבל לחם ופוקצינה מהטאבון (78 ₪) טטאקי סביח סטייל טונה אדומה צרובה, ביצה חצי קשה, טחינה עמבה, אריסה, שיפקה, חציל פריך, תפוח אדמה מדורה (76 ₪) פיצה ירוקה קרם ירוקים, תערובת גבינות, בייבי זוקיני, זוקיני סלייסים, צנוברים ואבן יוגורט (71 ₪) ניוקי עננים קונפי ארטישוק ירושלמי, שמנת ארטישוק, אפונה, תרד, עירית, ציפס ארטישוק (76 ₪)  טורטוליני כמהין ופטריות  רוטב 3 גבינות, פרמזן, שמן זית (89 ₪) שווארמה דגים  בצל מקורמל, לחוח תמני, סחוג של אלחנן, טחינה וזיתים של פעם (132 ₪)
בוסי סנט ג'ורג 9, מתחם ביל"ו. טלפון להזמנות: 08-9480080, אתר: www.ninabianca.co.il

חריימה כרוב בנינה ביאנכה (צילום: דוד מויאל)
חריימה כרוב בנינה ביאנכה (צילום: דוד מויאל)