Best 50, הארגון מאחורי 50 המסעדות הטובות בעולם, הכריז על התאריך והעיר המארחת של המהדורה השנייה של 50 המסעדות הטובות ביותר במזרח התיכון וצפון אפריקה 

לאחר השקת 50 המסעדות הטובות ביותר במזרח התיכון וצפון אפריקה, בחסות סן פלגרינו ואקווה פנה, באבו דאבי מוקדם יותר השנה, הדירוג השנתי חוזר למהדורה שנייה בינואר 2023, בשיתוף עם לשכת התרבות והתיירות - אבו דאבי (DCT Abu Dhabi).

שפים, מסעדנים, תקשורת וגורמה יתכנסו שוב בבירת איחוד האמירויות כדי לחגוג ולהציג כישרונות קולינריים מכל האזור בסדרת אירועים שיתקיימו בין ה-27 בינואר עד ה-1 בפברואר, כאשר טקס חלוקת הפרסים החגיגי עצמו ייערך ביום שני, 30 בינואר. הרשימה המכוננת של 50 המסעדות הטובות ביותר במזרח התיכון וצפון אפריקה, שהוכרזה בפברואר 2022, הדגישה את הגיוון והעושר של הגסטרונומיה של האזור, הכוללת מסעדות מ-14 ערים, כאשר "3 Fils" בבעלות עצמאית של דובאי קיבלה את התואר הנחשק של המסעדה הטובה ביותר במזרח התיכון וצפון אפריקה.

 שלושה פרסים מיוחדים יוכרזו לפני פרסום דירוג המסעדות, כולל השפית הטובה ביותר במזרח התיכון וצפון אפריקה ב-7 בדצמבר, פרס האייקון ב-4 בינואר ופרס American Express One To Watch ב-18 בינואר.

אמירה אל מזראווי, ראש היחידה לפיתוח פסטיבלים בלשכת התרבות והתיירות אבו דאבי, אומרת: "אנו נרגשים לארח את 50 המסעדות הטובות ביותר במזרח התיכון וצפון אפריקה למהדורה שנייה ברציפות, ולשים זרקור על הסצנה הקולינרית התוססת באבו דאבי ובאזור הרחב יותר. אנו מקבלים השראה לעבוד שוב עם 50 Best , במיוחד לאחר שראינו את התגובה האדירה לטקס החגיגי ולחגיגת הרשימה המכוננת, שנערך באבו דאבי מוקדם יותר השנה. אנחנו גם נרגשים להחזיר את 50 השבועות הטובים ביותר באבו דאבי, להפתיע תושבים ומבקרים חובבי אוכל עם אוכל חוויתי ושיתופי פעולה ייחודיים, שאמורים להתארח ברחבי בירת איחוד האמירויות ב-2023".

אירועים נוספים בתוכנית באבו דאבי יכללו את פורום מנהיגות המחשבה #50BestTalks  וסדרה נרחבת של 50 מפגשי החתימה הטובים ביותר: אירועי סעודה משותפים בהשתתפות שפים מובילים מכל העולם, כמו גם הכישרונות האזוריים הטובים ביותר.

50 מפגשי החתימות הטובים ביותר אמורים לכלול שפים כמו מסימיליאנו אלאג'מו מהמסעדה האגדית Le Calandre ברובאנו, איטליה (מקום 10 ב-50 המסעדות הטובות בעולם לשנת 2022), הירויאסו קוואטה ממסעדת Florilège המהוללת בטוקיו (מקום 30 בעולם ב-50 המסעדות הטובות ביותר לשנת 2022), הכוכבת העולה ג'סיקה רוסבל מ Casa Maria Luigia של מאסימו בוטורה במודנה, איטליה ומירה יאו מ-Cloudstreet בסינגפור, שנבחרה לשפית קונדיטורית הטובה ביותר באסיה בשנת 2022. כוכבים קולינריים נוספים מחלקים אחרים של אזור המזרח התיכון וצפון אפריקה צפויים גם הם להשתתף בסדרה.