GANEDEN היא מיזם ישראלי חדש השואף לחולל שינוי אמיתי באופן בו אנו צורכים גלידה.המותג החדש מציע שישה טעמי גלידה עם אותו המרקם הענני, הממכר והמוכר, אלא שהגלידה החדשה מיוצרת עם יותר סיבים, ערכים תזונתיים, ללא מוצרים מן החי, מופחתת קלוריות וסוכר, ומוגשת עם אפס רגשות אשם. 

מאחורי המיזם המהפכני עומד אדם זיו, מי שהקים את מותג הגלידות המוערך ״בוזה״ ועוסק בייצור גלידה למעלה מ-13 שנה, העושה כעת צעד דרמטי חדש, ומשיק את 'GANEDEN', מותג גלידה טבעית ללא שימוש במוצרים מן החי וזו לאחר שנים של ניסיון בייצור גלידות.
התחליפים הקיימים אינם מצליחים ליצור את אותו מרקם אוורירי ואהוב של גלידת שמנת. נסיונות רבים, פיתח זיו את הנוסחה הייחודית במעבדה הביתית, עד שהגיע לבלנד של סיבים תזונתיים וחלבון צמחי המדמה את הטעם המספק והמוכר מגלידות שמנת, וזאת משמונה מרכיבים בלבד, התוצאה היא גלידה קרמית ועשירה, מלאה בסיבים תזונתיים המאפשרת חוויה נקייה וטבעית - נטו הנאה. הפעם אפשר לקטוף מהעץ בלי העונש הקדמון.

בקולקציית הטעמים תמצאו: וניל ממקלות וניל אמיתיים, שוקולד עשיר, פיסטוק ממחית פיסטוק 100%, "ריבת חלל" (הגרסה הטבעונית לריבת חלב, העשויה מקשיו וטופי מלוח), "מה הלוז" (אגוזי לוז עם פאדג' שוקולד) וקרם של קוקוס ופסיפלורה. ב6 פיינטים צבעוניים (פיינט = 473 מ"ל) ובמחיר של 35-39 ₪.

ב11.11-12.11 וב18.11-19.11 יתקיים פופ אפ בפארק המסילה למשך שני סופי שבוע בלבד בו יהיה ניתן להגיע ולחוות את טעמי גן עדן בסניף מיוחד שיפתח לזמן מוגבל בבית שחף.

 את הגלידות של 'GANEDEN' תוכלו למצוא ב-'פיינטים', מיכלי גלידה בנפח של 473 מ"ל, לרכישה הביתה מעשרות נקודות מכירה בכל רחבי הארץ.