שבת, ערב מוקדם, חבורה של בני אנוש אינטלקטואלים (בדרך כלל), יושבים עצבניים ורעבים ומנסים להבין מה להזמין לאכול.
כתבת האוכל- אנוכי, היא מוקד העצבים וכולם מצפים ממנה לפתור את שאלת הערב- מה אוכלים או יותר נכון, מה מזמינים כי אין כלום בבית שיאכיל עכשיו 6 אנשים רעבים. לאוויר נזרקות הצעות להמבורגר, סושי, משהו בלי פחמימה זועק ההוא של הפליאו, ויש דרישה גם למשהו אסיאתי. 
האוויר מתחמם, הרעב גובר ואני, חוששת לשלומי, מחליטה לנצל קצת קשרים, להתקשר לחבר טוב השף ניר כרמלי שאחראי על הפוד טרמינל שנפתח לאחרונה ולבדוק מה קורה שם.

תבינו, ואת זה אני אומרת עם הרבה אהבה לניר, המחשבה על מסעדה שמגישה המבורגר, סושי וסלט מעוררת בי אי נוחות, מבחינתי מסעדות של הכל עם הכל, שיגישו דגים, סטייקים, ספגטי וסלט יווני הן מקומות שלא יגיש כלום טוב, אלא הכל חצי כח.
לכן המתחם החדש של פוד טרמינל שנפתח לאחרונה במנחם בגין כשלוחה של ראשון לציון, מהווה סוג של חידה בעיני. המקום הוא מתחם של כמה מסעדות תחת אותם בעלים, שעובדות יחד גם בישיבה אבל בעיקר במשלוחים שתכלס זה גאוני כי תמיד הבעיה במשלוחים זה שלכל אחד בא משהו אחר ואז אין החלטה. אז אם אתם אפילו שני אנשים ובא לכם המבורגר וסושי, אין בעיה! משהו פחמימתי ומשהו דל קלוריות? אין בעיה! 
נשמע יותר מידי טוב נכון? אז זהו, אני חייבת להודות שזה גם עובד

פוד טרמינל של קבוצת "זה סושי" מאגד בתוכו ארבעה מטבחים שונים, בהובלת השף ניר כרמלי. מה יש במקום:  סושי מבית "זה סושי", מנות אסייתיות של מסעדת "וונג" הוותיקה מרוטשילד, המבורגרים של "ביג איב",ו-"Savage", שזה סוג של מטבח קלאסי שבא לתת מענה לאוכל יותר גבוה אבל עדיין שיתאים למשלוחים.

הבעיה היחידה היא ההיצע.. כן כן, זה נשמע מוזר אבל כשנאגדים ארבעה תפריטים לכדי אחד ענק זה גורם ללקוח ללכת לאיבוד כי בא לו הכל וגם אם הוא רצה בכלל סושי, התיאור של ההמבורגר שובר אותו.
אבל היינו שישה ולכן הרשינו לעצמנו להתפרע והזמנו 2 מנות מכל מטבח ווחיכינו לתוצאה.

הייתי רוצה להתחיל מהסוף כי זה נחמד לפרגן כשזה עובד, הכל הגיע חם והיה ממש, אבל ממש כיף לחוות במשלוח אחד מגוון מטבחים, הרוב היה מבוצע מצויין וגם היה נחמד לחלוק ביסים ולהנות גם מסושי לצד ביס העוף מטוגן (שהיה ההיילטס של הארוחה) וגם מסלמון כבוש.

כולם יכולים להזמין מה שבא להם במשלוח אחד! פוד טרמינל (צילום: אסנת גואטה)
כולם יכולים להזמין מה שבא להם במשלוח אחד! פוד טרמינל (צילום: אסנת גואטה)

שנאכל משהו?
סאבאג' היו נהדרים, קטע אחר לחלוטין של משלוחים, יותר ארוחה אמיתית שעושה חשק להעביר לצלחות אמיתיות, טעמנו כרוב צלוי (37 שקלים) בסגנון יפני עם גומא-מיסו (ממרח שומשום), יוזו קושו- פלפלים מותססים עם יוזו, פוריקקה ופיצוחים. הכרוב היה נהדר, טעם הפחם של הצליה הורגש בכל ביס והגומא מיסו עשה פה עבודה מדהימה. טעמנו גם מנה שנקראת "סלמון קופה" (84 שקלים), סלמון רך על פחם ששמר על עסיסיות , תפו"א באטר, בצל ירוק וסגול, צ'ילי ושמנת חמוצה. מנה טעימה ממש שקצת נוטה לכיוון המטבח הרוסי בעיני, ומנה שהיא מאד מסעדתית. 

משם עברנו במעבר חד ל"זה סושי"  עם שני רולים ספיישל, (55 שקלים כ"א). מבחינתי רולים טובים לא צריכים להעיף לי את הפה אלא להיות טריים, ועשויים נכון, מעט חרפרפרות, דג בעובי הנכון ובעיקר יחס של אורז שעשוי כמו שצריך, ובזה, "זה סושי" תמיד היו מעולים, שני הרולים היו נהדרים, עשירים בתוכן והדגים היו טריים ובכמות נדיבה.
מ"וונג" הזמנתי את סלט הדג הנהדר שלהם (צ'אקה לה וונג)  שתמיד אני מזמינה במסעדה (65 שקלים) שכלל שפע של ירוקים, אטריות דקיקות ונתחי דג צלויים קלות ברוטב מעולה של צ'ילי, ליים, רוטב דגים. ומנת מרק (79 שקלים) של קארי אדום וחלב קוקוס, עם כדורי אורז קלויים ושרימפס, המרק היה ממש מפתיע, מאד ארומתי ומתובל, לוהט ועשיר בפירות ים, כדורי האורז-שרימפס היו שיחוק פחממיתי כיפי.

חובבי השחיתות והפחמימות במקביל עטו על הזמנת ההמבורגרים מ"ביג איב" כשההיילייטס של הארוחה התגלה דווקא בדמות הכריך עוף (49 שקלים) המטוגן שהיה נתח עבה ועסיסי במיוחד של חזה עוף עטוף בתערובת מעולה וקראנצ'ית וממש נשפך מתוך הלחמניה שלא הצליחה להכיל אותו.  גם שני ההמבורגרים האחרים  (61-65 שקלים) נחלו הצלחה במידת העשיה והשחיתות וכללו פונדו גבינה מוגזם וסמיך מעל או נתחי קורנדביף עסיסיים, קציצה בשרנית וטעימה, הלחמניה הייתה רכה וספגה יפה את הביס ולא התפרקה, והצ'יפס (16 שקלים) שהגיע היה פריך וחם. יש כמובן גם שניצל ועוד מלא תוספות אבל את זה שמרנו להזמנה הבאה

סה"כ הוצאנו קצת פחות מ- 600 שקלים לא כולל שתיה וטיפ לשישה אנשים רעבים שיצאו שבעים ומאד מרוצים מהחוויה והצליחו לטעום כמה מנות במקביל שזה ממש כיף ועשה את הארוחה להרבה יותר חברתית, כמו ערב בישול שכל אחד מביא משהו. 
התפריט הענק אמנם מבלבל בהתחלה אבל פותח חשק להזמין שוב בפעם הבאה ושפע המנות רק נותן עוד ועוד אופציות.

לא יצא לי ללכת ולאכול במתחם ולכן אין לי איך לשפוט את השירותיות והחוויה במקום אבל מבחינת משלוח- זה שוס רציני ושווה כל שקל מבחינת החוויה והטעמים. כל עוד עושים דברים כמו שצריך- פוד טרמינל הוא ההוכחה שהכל עובד.
"פוד טרמינל", מנחם בגין 150, תל אביב, א'-ש', 11:00-24:00 להזמנות https://www.foodterminal.co.il/