אימפריאל מארחים לחגיגות סוף 22
רגע לפני שנגמרת לה 22' אנשי האימפריאל יפתחו את המטבחים ויארחו כמה מחבריהם השפים לדואטים מהודקים בין קוקטיילים וקולינריה – האירוח הראשון יתקיים ביום שני ה- 28.11 עם שף דור אבן ממסעדת 'מרלוזה' האהובה שבשוק הכרמל.
12.12 האימפריאל יתארח במרלוזה למסיבת שוק מקסיקנית / 19.12  הבסטה מתארחים באימפריאל עם תפריט הודי
מה צפוי ב 28.11 עם דור אבן ממרלוזה?
בין קוקטיילים: Arugula Smash - טקילה בלנקו, ליים, צ'ילי ירוק, אננס וארוגולה טריה
Myrtle Bank Punch -רום ג'מייקני, מיץ אשכוליות, ליים ודבש
Syboney - רום ג'מייקני, לימון, אננס ופסיפלורה
בין המנות: סשימי טונה -ציר סלק, צ'ילי ירוק, שמן זית ותערובת תבלינים ארומטיים / קרפצ'יו קולורבי - מבושל בסויה ושום, טולום, זעתר, סומק, שמן זית ופיסטוקים / סביצ'ה דג לבן

אימפריאל בר (צילום: בן יוסטר)
אימפריאל בר (צילום: בן יוסטר)

חגיגות 11 ליפו תל אביב
יפו תל אביב של שף חיים כהן חוגגת 11 שנים עם תפריט חגיגי שיוגש  בחמישי הקרוב 17.11, מוזיקה והרבה שמח.
התפריט יכלול מנות קלאסיות וספיישלים של השף וכמובן תפריט יינות חגיגי
בין המנות: בליני, גרבלקס, קרם פרש מעושן / עטייף זנב שור  /קרודו בויאבז, קלמרי מטוגן מתובל בזרעי עגבניה, לימון ושמן זית / עלי גפן של מרים / גירוס , בשר טלה בבישול ארוך, לחוח, צזיקי / סינטה טלה, ארטישוק ירושלמי / נתחים על העצם 
יגאל אלון 98 | טלפון :  03-624-9249| להזמנת שולחן

יפו תל אביב  (צילום: ירון ברנר)
יפו תל אביב (צילום: ירון ברנר)

חגיגות שנה למסעדת a
במסגרת חגיגות יום השנה שיתרחשו במהלך כל חודש נובמבר, יוגשו שתי סוגי ארוחות מיוחדות:
a Team Menu – יוצע כל ערב לצד התפריט הרגיל - תפריט טעימות עם המנות האייקוניות, שנבחרו על ידי צוות הפתיחה של המסעדה. התפריט הינו תפריט זוגי המורכב משמונה מנות, חלקן זוגיות וחלקן אישיות.  מחיר: 365 ₪ לסועד, כולל כוס סאקה.
בין המנות שנבחרו: גיא ליב – שף תפעולי בחר במנת הכריות  / ניר ליב – סו שף ואחראי תחום התססות בחר בטרטר בקר / אלינור כהן – סמנכלית תפעול בחרה במנת האורז המתוק הפריך ועוד שפע של מנות. 

כמו כן המסעדה תהפול כל יום ראשון לאיזקאיה- ערבי Alef שיציגו תפריט נגיש מתחלף ( שיתפרסם באותו יום). המנות לא יעברו את סף ה-  100 ₪ ויוצעו לצד תפריט יין ואלכוהול עשיר, כולל סאקה ללא הגבלה ב-170 ש"ח.  מנות לדוגמה: כדורי קורן בול, אויסטר ג׳ילארדו נא, גיוזה שרימפס/ עוף/ צמחוני, שרימפס טמפורה, שיסו טמפורה, טרטר בקר אמריקנה ועוד

קלאסיקה מינמליסטית- מסעדת A (צילום: עמית גירון)
קלאסיקה מינמליסטית- מסעדת A (צילום: עמית גירון)

חגיגות שעת התה של מלון וולדורף אסטוריה 
כבר מס' שנים שבוולדורף אסטוריה, הירושלמי אימצו את מנהג ארוחת התה וגם השנה יציע המלון לפתוח את החורף בארוחת תה מנחה חגיגית כמיטב המסורת הבריטית ועם כמה חידושים.
ארוחת תה המנחה מורכבת מכריך גבינת קרם שמנת עם פרוסות מלפפון , כריך נתחי סלמון מעושן, טארט סלט ביצים ועירית , טארט גבינת קרם שמנת וסלמון מעושן ובמגוון קינוחים ביניהם פיננסייר-  מיני עוגת שקדים צרפתית עם פירות יער, עוגיות מדלן דבש ולימון, מיני רושר - קראנץ' שוקולד, מוס פרלינה, ציפוי שוקולד ושברי אגוזי לוז, בראוניז גבינה, מילפיי בצק עלים מקורמל וקרם דיפלומט, אקלייר קרמל עם ציפוי שוקולד וכמובן בסקונס המסורתיים שכוללים סקונס קלאסיים, סקונס צימוקים לבנים, קצפת וריבות.
וכוללת, כמובן וכיאה למלון היוקרתי, הגשה אלגנטית מרשימה בכלי פורצלן יוקרתיים מלווים בסכין חמאה, מזלג מנה אחרונה וכפית תה העשויים כסף,לצד מגוון סוגי תה בריטיים איכותיים

ארוחת התה מנחה  מוגשת בימים א'-ה' בין השעות 15:30-18:30, מחיר: 350 ₪  לזוג. יש להזמין מראש 24 שעות לפני המועד הרצוי

TEA TIME וולדורף אסטוריה (צילום: Feel the vibe photography)
TEA TIME וולדורף אסטוריה (צילום: Feel the vibe photography)

חגיגות פסטיבל האוכל של חוצות שפיים
דקה לפני שהחורף מגיע, ולאור ההצלחה של הפסטיבל הקודם, מתחם חוצות שפיים מארח מגוון של פוד טראקס מרחבי הארץ שיתארחו ליום אחד, יום שישי, 18/11, במתחם חוצות שפיים.

הפסטיבל - "מהדורה מוגבלת" שתימשך יום אחד בלבד - יכלול את הכוכבים הקבועים שפועלים במתחם, וגם ארבע הופעות אורח מסקרנות - "הקבינה" תציע ניגוב יווני של סקורדליה (20 שקלים), גירוס עגל וכבש או שילוב צבעוני של ירקות צלויים בתוך פיתה (42 שקלים לגירסה הבשרית, 40 לצמחונית), וגם צ'יפס לוהט כמובן, עם לימון-שום-פטרוזיליה מלמעלה (20 שקלים). אנשי "בא לי הודי" ירכיבו קערות עשירות של אורז כשמעליו דאל עדשים פיקנטי, אלו גובי, בהג'י ירקות, צ'יקן טיקה, בשר טחון או חזה עוף בקארי (50 שקלים לטבעונית, עשרה שקלים יותר לבשרית), יטגנו סמוסות (12 שקלים) ויפזלו לארגנטינה עם אמפנדס בשריות או טבעוניות (9 שקלים) כמו כן, יצטרפו עגלות של ״פיתה בסטה״ שיציעו מגוון של פיתות טעימות- פיתה עם כבד (39 שקלים), סטייק אנד אגס (47 שקלים), פיתה סביח (32 שקלים) עוד יצטרפו משאית האוכל האיטלקית, ״ספטאקולו״ של השף בן ה-22, בר חג׳ג׳ ויציא מגוון של פיצות, פסטות וסלטים.
מתחם חוצות שפיים.פסטיבל פוד טראקס, מתחם חוצות שפיים. יום שישי, 18.07, 11:00-15:00

פסטיבל פוד טראק בשפיים (צילום: אפיק גבאי)
פסטיבל פוד טראק בשפיים (צילום: אפיק גבאי)

קפה טאטי חוגג 20 שנה!
לכבוד חגיגות 20 שנה למסעדה מציג השף בני אשכנזי תפריט "דורות" – שמשלב מנות נוסטלגיות מובילות לצד מנות חדשות ומפתיעות –שלוש מנות ספיישלים חדשות לחורף: סשימי רוטב הדרים, סינטה צרובה, לחוח שפונדרה, וכמובן המנות האייקוניות של טאטי אשר יקבלו מקום של כבוד בתפריט יום ההולדת - המבורגר סינטה, לביבות פרסה שקיימות 20 שנה, ניוקי בזוקה (בצבע ורוד) וחזה עוף ברוטב קרמל.
טאטי גבעתיים דרך השלום 53 גבעתיים, 03-7315880 / טאטי יהוד אברהם גירון 3, יהוד

מבורגר סינטה על בריוש, טאטי (צילום: דרור ורסבסקי)
מבורגר סינטה על בריוש, טאטי (צילום: דרור ורסבסקי)

תפריט החורף של ריבר חוזר
תפריט החורף של רשת rebar חוזר לסניפים במגוון חידושים טעימים ומפנקים, כדורי חלבון מחזקים, מנות חמות ועשירות על בסיס שיבולת שועל במתכונים חדשים ובשתי צורות הגשה. לצידם משיקה rebar את סדרת pro bites, כדורי חלבון בטעמים מפנקים של שוקולד, חלבה ובוטנים המחזקים את מנת החלבון היומית, ומהווים את הביס המושלם לצד המשקה. כל אחד מהכדורים מכיל 5 גרם חלבון מחלבוני מי גבינה WHEY וחלבוני חלב, ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים.
בין המנות:
hot chai - שיבולת שועל, צ'אי, ג'ינג'ר, קשיו, דבש, משקה סויה וניל
hot chocolate - שיבולת שועל, שוקולד אגוזי לוז, בננה צ'יפס, משקה שקדים
hot pistachy - שיבולת שועל, רוטב פיסטוק, קוקוס קלוי, תמר, משקה סויה וניל
hot banana - שיבולת שועל, בננה צ'יפס, פקאן מקורמל, רוטב לוז קרמל, סילאן, משקה שקדים 

שעות הפעילות וסוג כשרות כל סניף מפורטים באתר rebar.co.il

REBAR (צילום: רונן מנגן)
REBAR (צילום: רונן מנגן)