כבר מזמן שרחוב נחלת בנימין תופס יותר ויותר כותרות עם מקומות חדשים שנפתחים בכל רגע, AKA44, רדלר, פיצה הר סיני ועכשיו דינר- בר אוכל-בילוי שבא להכניס גם קצת אקשן של לילה לכל ההיפסטיריות המגניבה.

מאחורי הדינר עומדים אשת חיי הלילה אתי מרק (LEMON, החתול והכלב, מסעדת אסקובר ובר ה-Beer Garden) והמסעדנים ליאור דורי ושלום לוי, בעלי אלבי בשוק הפשפשים, ומי שמנצח על המטבח הוא אזמט אוסמונוב, בוגר קבוצת R2M. הדינר מתיימר להציע חווית בילוי אורבנית - קולינרית בשילוב  קוקטיילים מתוקתקים, מוזיקה ותערוכות מתחלפות וכמובן עמדת דיג'יי- כי איך אפשר בלי הטרנד האחרון במסעדות.

כיאה לרצון להיות בר לילה, המקום יכול להכיל לא מעט אנשים, יש בו 76 מקומות ישיבה נמוכה וגבוהה, בר אלכוהול, בר  ישיבה היושב על המטבח הפתוח, פינות לאונג', וגינה רחבת ידיים שפונה למדרחוב נחלת בנימין וכוללת כ-100 מקומות ישיבה.

מסעדת דינר  (צילום: דויד מויאל)
מסעדת דינר (צילום: דויד מויאל)

התפריט שבנה אוסמונוב השאיר 2-3 מהמנות שהיו בגירסה הקודמת של המקום- פד אנ בוו שהיה של אותם בעלים, מנת תפוחי האדמה באטר נשארה רק בלי החרגול תודה לאל וגם הטורטיות מופיעות בגרסאות שונות. למרות הכל רואים פה יד בטוחה ויצירתית של מישהו שעבד במטבח מקצועי ומתוקתק ויודע לשחק בטוח ומקומי.

בין המנות בתפריט של אוסמונוס:  דג ים לבן בטמפורה בירה, רוטב קארי אדום, אננס מקורמל, פרחי כרובית ופרחי מאכל (76 שקלים) / שיפוד פרגית צ'יקן טיקה, שיפוד חזה אווז על טורטיות מלאווח ברוטב אריסה ליים, שרי ,כוסברה ופרחי מאכל (69 שקלים) /  פילה בקר חתוך דק, בצל סגול, איולי צ'יפוטלה, צ'ילי ירוק על קראנץ' לחם מחמצת ופרחי מאכל (76 שקלים) /  לברק פרוס ברוטב שמן זית וליים, בצל מוחמץ, צ'ילי אדום, צ'ילי ירוק, ענבי מרלו ומיקרו כוסברה ומלח אטלנטי (71 שקלים), ועוד.
תפריט הקוקטיילים מבוסס על סירופים ותבלינים טריים, כמו גם תפריט יין  ממוקד יינות ישראלים בתמחור נגיש ממש. 
השילוב של קולינריה וחיי לילה מזמן תפס את אלו שמחפשים להמשיך את הארוחה לבילוי, בלי לעבור מקום ואתי מרק כנראה יודעת מה היא עושה כי המקום עובד אש, האוכל טעים והאווירה כיפית ומאד זורמת.

>> דינר ארט סלון, נחלת בנימין 25, א'-שבת 19:30 עד אחרון הלקוחות