טרנד היקבים ברחבי הארץ הולך וגדל. כמעט ואין יקב שלא פתח לצידם של הכרמים גם איזה מקום אירוח המאפשר לקהל ליהנות ממגוון הסוגים שהוא מייצר, לצד מנות נבחרות המלוות את מבחר היין. בתל אביב, איפה שמרוב בניינים כבר לא נשאר מקום לאף ענב, ככל הנראה אם תרצו להתפנפן על יין משובח, תאלצו לצרוך אותו באחת ממוסדי הקולינריה הגדולים, שם גם המחיר בדרך כלל בהתאם.

ואז הגיע הפופ-אפ בר יין, שנשלף ממגירות מוחו של בעל מקום האירוח האהוב "חדרפרטי", אייל נאור, שמצא את הדרך הכי טובה ששמענו עליה להנגיש את תרבות היין באופן שיהיה נוח לכל כיס, יאפשר חווית טעימות, יוגש לצד מנות מיוחדות ואפילו יצליח להפגיש אותנו עם יקבים ממעבר לים. מדי שבוע בימים משתנים, פופ-אפ בר היין פותח שוב את שעריו, כאשר בכל פעם מגיעים להתארח בו סוגי יין שונים מיקבי ישראל ומחוצה לה. 

חדרפרטי, בית פנורמה (צילום: נטי לוי)
חדרפרטי, בית פנורמה (צילום: נטי לוי)

הכל החל כשנאור ביקר ברומא שבאיטליה ויצא לסיור יין תיירותי שגרתי. בסופו של הטיול הוא התבשר כי הוא צפוי להגיע ל"מחסן יין", אך מה שהתגלה לפניו ממש לא תאם את המילה מחסן, המייצרת קונוטציה חשוכה ומבולגנת. מתוך החוויה האיטלקית הייחודית, הבעלים של "חדרפרטי" החליט לנצל את הימים הריקים של המקום ולייצר סיטואציית WIN-WIN, כשהוא מסב את המקום למעין מחסן יין משלו. 

סשימי דג וסלט קפרזה, לצד יין רוזה מצפון ספרד והנוף האורבני של תל אביב (צילום: פרטי)
סשימי דג וסלט קפרזה, לצד יין רוזה מצפון ספרד והנוף האורבני של תל אביב (צילום: פרטי)

באירוע שבו התארחתי זכיתי לפגוש יינות ממספר יקבים שהגיעו אלינו מהיבואן של אזור לה ריוחה שבצפון ספרד. אחרי הסבר קצר על הקונספט וכוס יין עם שמכם הפרטי, תוכלו לגשת את עמדת טעימות היין החינמית, המאפשרת לכם להבין מה הבקבוק שהכי יתאים לחך שלכם. כשכבר קצת תשתכרו ותבינו מה סוג היין האהוב עליכם, תוכלו לגשת אל עמדת התשלום, לאסוף את בקבוק היין הנבחר (במחיר עלות) ולצידו להזמין אל השולחן כמה מנות מתפריט משתנה.

בערב שבו התארחתי בחרתי בבקבוק יין רוזה מסוג וויספרינג אנג'ל, שעלה בסך הכל 65 ש"ח, זאת לעומת חנויות היין והמסעדות בהן הוא עומד על ממוצע של כ-120 ש"ח. המנות שהוגשו באירוע ספיציפי זה היו פלטת גבינות עשירה, סשימי דג, סלט קפרזה, כרוב צלוי, מאפה 12 האלים ועוד. המחירים משתנים בכל פופ-אפ, כמו גם היינות והתפריט, אך הקו נשאר אחיד - מחירים נוחים לכל כיס ואיכות בלתי מתפשרת.

מאפה 12 האלים וכדורי ארנצ'יני  (צילום: נטי לוי)
מאפה 12 האלים וכדורי ארנצ'יני (צילום: נטי לוי)

וכשכל אלו מלווים באווירה המיוחדת של המקום המעוצב כגינה רומנטית, אין לנו ספק שמדובר באחד המקומות הכי טובים בעיר לדייט אינטימי, מפגש חברתי או אירוע גדול של עד 100 משתתפי. רק אל תשכחו להירשם מראש>>>