אחרי חמש שלוחות תל אביביות, דליקטסן יוצאת לראשונה מהעיר, ופותחת סניף ראשון ומתוק במיוחד בגני תקווה 
הבחירה בגני תקווה לא מקרית, מדובר באזור עם הרבה משפחות צעירות, המושך אליו קהל לקוחות גדול מהיישובים בסביבה, חלקו קהל נאמן של הדליקטסן שנים רבות, בין אם דרך משלוחים מהאתר, או התל אביבים שעזבו את העיר, ורצו להמשיך לקבל את חווית הישיבה במקום, קרוב לבית.

דליקטסן גני תקווה מתהדרת במחלקת קונדיטוריה גדולה, אשר שמה דגש רב על מאפים וקינוחים, הנעשים כולם במקום. כחלק מאותה חוויה, החנות עצמה מעוצבת כמו ממלכה קסומה, עם מגוון רחב של מוצרי בית, חנות פרחים גדולה, הרבה קינוחים וגלידריה מבית R2M.
מתנור האבן המוצב במקום, ייצאו מגוון של פיצות  אלטוליו – פיצות מלבניות מבצק אוורירי במיוחד, על בסיס פוקצ'ות, עם מגוון של תוספות משתנות, וכן פוקאצ'ות ממולאות, היוצרות מעין כריכים שווים. "יהיו כאן עוד המון אלתורים, ובעיקר עיסוק בבצק" מבטיחים בקבוצה.

דליקטסן גני תקווה (צילום: אנטולי מיכאלו)
דליקטסן גני תקווה (צילום: אנטולי מיכאלו)

בשורה נוספת, היא כאמור, גלידריה קרים של r2m  החוזרת כאן בקאמבק מרגש. מדובר בג'לטו איטלקית טרייה, הנעשית בסניף, מתכון ייחודי שפותח ע"י הקבוצה. הגלידריה מציעה ארבעה טעמי בסיס – וניל, שוקולד, פיסטוק וסורבה מתחלף, כשבשילוב עם קינוחים מהקונדיטוריה של הבייקרי, ניתן ליצור טעמים חדשים, כמו למשל וניל עם שוקולד ויסקי או שוקולד עם מקרונים. ניתן להנות מהגלידה במקום או לקחת הביתה.

עוד חידוש ייחודי לדליקטסן גני תקווה הוא עוף מהג'וספר (תנור על פחמים), שמוציא עופות שלמים עסיסיים במיוחד, שיוגשו לצד תפוחי אדמה. זאת לצד האוכל המוכר והאהוב של הדליקטסן, אשר שם כהרגלו דגש על טריות ואיכות, אותו ניתן לשבת ולאכול במקום, כולל עסקיות צהריים וכמובן, לקחת הביתה.

דליקטסן גני תקווה נפתח במתחם המרכז מסחרי צים אורבן, עם הרבה מקומות ישיבה הפרוסים ברחבה הגדולה מחוץ לחנות. מדובר בסניף מאוד מוכוון משפחות וילדים, שמשנה את פניו במהלך היום. בשעות הבוקר, ישרת המקום את עובדי ותושבי האזור לקפה ומאפים טריים. בשעות הצהריים יצטרפו תיכוניסטים מהסביבה לארוחת צהריים ובשעות אחה"צ והערב משפחות יוכלו להנות מארוחת ערב ידידותית לילדים, מבחר של פיצות וכמובן גלידה לקינוח. כבר בפסח הקרוב, ייהנו לקוחות הסניף מתפריט הפסח של הדליקטסן והקינוחים הכשרים לחג, שיוצעו במקום.

הפתיחה ביום ראשון הקרוב ה-12/03 דליקטסן גני תקווה פתוח בימים ראשון – חמישי בין השעות 07:30-20:00, בימי שישי 07:30-16:00, בתום תקופת הרצה של שבועיים, יפעל המקום גם בימי שבת בין השעות 08:00-14:00

קרדיט צילום: אנטולי מיכאלו