את המקום של רחל בן אלול בשדרות בן מימון אין צורך להציג, כבר חמש שנים שהסנדוויצ'ים של רחל הם שם דבר, ואחרי ההצלחה של הגרסה החלבית, הגיעה העת לגרסה בשרית אחרת לחלוטין וממש באותו הרחוב בירושלים.

׳רחל 5׳ של 'רחל' יכיל בתוכו את הסנדוויצ'ים המוכרים רק בסגנון בשרי, ויחד עם זאת, המקום יהיה מעדנייה של אוכל מוכן פרי ידיה של רחל, שלא יגיע בקופסאות פלסטיק כמו שאנחנו מכירים, אלא בכדי חרס וסירים ייחודיים. מי שיחפוץ במנת ״מיט בול לשבת״, יקבל אותה בכד חרס שיוכל לשמש אותו בפעם הבאה שיבוא לקנות את המנה. בין המנות האחרות בתפריט תמצאו גם את המנה המשובחת ״ביפ וולינגטון״ להכנה ביתית. 

אז מה נאכל שם? כמיטב המסורת של רחל, הסנדוויצ'ים יתפסו מקום של כבוד. בין הכריכים ניתן יהיה למצוא את רחלוקה (רחל המשוגעת): רוקט אסאדו בפאנקו שחור. סנדוויץ׳ נוסף הוא בשר בריסקט ספרדי הכולל קונפי שום, צ'ימיצ'ורי ביתי ועלה חרדל. המחירים ינועו בין 50-75 שקלים לסנדוויץ. המעדניה תכלול בתוכה מנות מבושלות לשבת, ממרחים, חמוצים בהכנה ועוד הפתעות מבית היוצר של השפית בן-אלול. במקום יפעל גם בר יין בשעות הערב שבו יוגשו יינות כשרים מכל העולם, לשתייה בכוסות, וכמובן למכירה בבקבוקים. 

רחל בן-אלול: ״חיפשתי הרבה מאוד זמן לעשות משהו אחר ובשרי. אני ממותגת כסנדוויצ'ים, והמקום הזה יהיה בדיוק אותו הדבר רק עם טוויסט של מעדנייה, זה היה מתבקש.
אני סמוכה ובטוחה כי הסועדים יזכו לחוויה של טעמים משובחים, הן בגזרת הסנדוויצ׳ים, הן בהגשה והן במגוון היינות במקום.״

רחל חמש: שדרות בין מימון 5, ירושלים.
שעות פתיחה לתקופת הרצה: א׳-ה׳: 10:00-20:00, ו׳: 09:00-כשעתיים לפני כניסת השבת, ש׳: סגור
כשרות מהודרת רבנות ירושלים