מי שמכיר אותי יודע שאני מכורה לנינג'ה, אני קונה את כל מה שהם מוציאים, משתתפת בקבוצות המטורפות שכל מעריצי נינג'ה הקימו ואפילו חלק מקבוצת נינג'ה שעוקבת  אחרי המכשירים שנינג'ה מוציאים בעולם.
לכן כיף לי לספר לכם על כמה דברים חדשים שריג אלקטריק היבואנית הרשמית של המותג נינג'ה, הביאו לארץ, שניה לפני פסח- מה שפותח לכם יופי של אופציות למתנות.

סכיני שף עם משחזת מובנית וסיר שאי אפשר לשרוט!

קולקציית כלי הבישול החדשה כוללת סירים ומחבתות מגוונים ורב תכליתיים, בשלוש סדרות בישול: Premium, Stainless ו- Possible. הקולקציה כוללת סירים ומחבתות איכותיים בטכנולוגיית NEVERSTICK הייחודית עם אחריות עד 10 שנים,  הכוללת שכבת ציפוי ייחודית המיוצרת בטכנולוגיית פלזמה מתקדמת, באמצעות חלקיקים קרמיים אשר מותכים אל בסיס כלי הבישול בחום של 17,000 מעלות צלסיוס (עד כה רוב המחבתות מיוצרות בטכנולוגית נון סטיק המסורתית  בחום של 480 מעלות). שכבת ה- NeverStick מייצרת משטח סופר חזק ועמיד לאורך זמן המונע שריטות, שחיקה והידבקות מזון ומאפשרת  שימוש בכלי מתכת כמו כף או תרבד ללא חשש לשריטות או שחיקת הכלי. בנוסף  היא מקלה על  תהליך הניקוי גם ביום אחרי הבישול.

גולת הכותרת הינה סדרת  Possible Pan & Possible pot הכוללת מחבת וסיר עם אינסוף אפשרויות בישול בכלי אחד: הרתחה, טיגון עמוק, צריבה, אפייה, רוסטר, תבשילי קדירה, אידוי ועוד.  מחבת נינג'ה מסדרת Possible נותנת מענה לאינסוף אפשרויות בפשטות ובקלות במחבת אחת: צריבה, צלייה, טיגון עמוק, אידוי, בישול איטי, הרתחה, אפייה ועוד

הכל אפשרי. סידרת Possible של נינג'ה (צילום: שריג יבואן רשמי)
הכל אפשרי. סידרת Possible של נינג'ה (צילום: שריג יבואן רשמי)

לחתוך ולהשחיז ביחד
אין חובב או חובבת מטבח שלא התחרפנו ממצב הסכינים שלהם בשלב מסוים והתחילו לשלןף כל מיני משחיזים שהם קנו במהלך חייהם. לי יש עוד אחד מתקופת בית הספר לבישול שלי. כמו תמיד נינג'ה עבדו על ההנגשה והשיקו קולקציית סכינים Ninja Foodi StaySharp עם משחיז מובנה במעמד הסכינים.  יש מעמד ל- 6 ול-16 סכינים שונות כולל סכיני פילוט, בשר, מספריים ואפילו ערכה לסכין שף אחת עם משחיז.
ותנו לי לחסוך את השאלה שישר קופצת לכם לראש- לא, אי אפשר להשחיז סכינים אחרים במשחיז הזה. זה מותאם רק לסכיני הנינג'ה שבמארז. 
מחירים: 449-1790 שקלים

ניתן להשיג ברשתות 'המשביר לצרכן', 'מחסני חשמל' ובאתר נינג'ה של שריג היבואן הרשמי:  www.ninjakitchen.co.il

כמה יפה ככה מוצלח. מערכת הסכינים והמשחיז (צילום: שריג יבואן רשמי)
כמה יפה ככה מוצלח. מערכת הסכינים והמשחיז (צילום: שריג יבואן רשמי)