את המעבר מהשנה הקודמת לשנה החדשה, חוגגים התאילנדים בפסטיבל הסונגקראן (פסטיבל המים) כל שנה ב-13 לאפריל למשך שלושה ימים מלאי אוכשמחה ואלכוהו כמובן.  

  השנה החג מגיע גם לקאב קם במהלך סוף השבוע של ה-13 עד ה-15 לאפריל. כמחווה לטבחים של קאב קם, ולאוכל שלהם כמובן, ״שבת ארוחת טבחים״ המוגשת בקאב קם בכל יום שבת, תוגש במהלך כל סוף השבוע. 

המנות המיוחדות של הטבחים כוללות מגוון מנות מהכפר ומהבית, חומרי גלם מיוחדים, טעמים וחריפות יוצאת דופן כדי שיוכלו הסועדים להכיר את האוכל התאי מעט יותר לעומק. המנות יוגשו לצד התפריט הרגיל של המסעדה. המנות מתפריט הטבחים מגיעות בגודל מיוחד שמאפשר להנות מכמה שיותר מנות וטעמים .  

מסעדת קאב קאם (צילום: יהונתן בן חיים)
מסעדת קאב קאם (צילום: יהונתן בן חיים)

דוגמאות למנות מתפריט טבחים: 

פאק אדונג פאד קאי כליות חזיר על הווק, ביצה טרופה, שום ועלי חרדל שנכבשים במקום 46 ₪ ; מו סום טאם טואה נתחי ברוסט כבושים ופריכים לצד סלט לוביה חריף במיוחד 72 ₪ ; טום צ׳ט קדוק און מרק צח עם צלעות חזיר רכות, ביטר מלון ועלי חרדל כבושים 58 ₪; קוי נאה טרטר שפיץ שייטל מ״איסאן״, כוסברה, נענע, שאלוט, ״קאו קואה״ והמון חריף 42 ₪ ; נאה פאד צ׳ה אוסובוקו בבישול ארוך, קראצ׳אי, חציל תאי, בזיל תאי ופלפל שחור צעיר 46 ₪ ; קאו טום גאי מרק אורז תאי על בסיס ציר עוף, ג׳ינג׳ר, כרוב, בצל ירוק ושום פריך 58 ₪  

**ייתכן ויהיו שינויים בתפריט.   

כדי ללוות את האוכל הבועט בצורה הראויה ביותר, הבר יגיש ״באקטים״ בדיוק כמו בחגיגות בתאילנד, עם קוקטיילים מיוחדים לחג הסונגקראן, אי אפשר לספר הרבה, רק שיהיה הרבה קוקוס, ליצ׳י ורום. 

  

כמובן שבכל אחד מהערבים יתפוס את העמדה אחד מהדיג׳ייז רסידנטס של קאב קם, ללוות מוזיקלית את החגיגה. 

  

חגיגות סונגקראן בקאב קם 

13-15/04/2023 

17:30 עד אחרון הלקוחות  

לינקולן 11 תל אביב