לראשונה בישראל: ב-2 בספטמבר יפתח בחלל ייחודי השוכן בסמטאות יפו העתיקה מסעדת "20Days by American Express" - מסעדת קונספט בינלאומית ביוזמת "ראונד טייבלס קונספט" ו"אתר החוויות toMIX", שתפעל במשך 20 ימים בלבד. את המסעדה מוביל השף הספרדי אוליבר פנייה, אחד ממאה השפים הטובים בעולם ברשימה היוקרתית The best chef Awards, ובעל כוכב מישלן ממסעדת "Enigma" ברצלונה הנמצאת ברשימת 50Best העולמית, אותה הוביל מיום הקמתה.

את המסעדה החדשה מוביל שף אוליבר, שבימים אלו היצירה שלו באה לידי ביטוי במסעדת "Teatro״ כהמשך של מסעדת ״tickets” האגדית, עם נבחרת קולינרית הכוללת את השף אור גינסברג, השפית קונדיטורית נורית צ'יטאיאת, והמיקסולוג הבינלאומי מארק אלוורז שנחשב אחד המיקסולוגים הטובים והמוערכים בעולם.

שפית קונדיטורית נורית ציטאיאת, שף אוליבר פניה, שף אור גינסבורג ומיקסולוג מארק אלוורז (צילום: יח''צ)
שפית קונדיטורית נורית ציטאיאת, שף אוליבר פניה, שף אור גינסבורג ומיקסולוג מארק אלוורז (צילום: יח''צ)

המסעדה הייחודית בחלל הקולינרי אומקסאי בשוק הפשפשים תציע ארוחת טעימות אינטימית בת תשע מנות, שעוברת על קו חסר גבולות בין האוממי והאסתטיקה היפניים, לבין חמימות וצבעוניות של המטבח הספרדי. לצד הארוחה, ישלימו את החוויה קוקטיילים מקוריים על בסיס ג'ין מארה של המיקסולוג מארק אלוורז. את הארוחה ילוו גם תפריט יין וקאווה המותאם למנות ומים מבעבעים של פררלה. השף קונדיטורית, נורית צ'יטיאת, שמשלימה את הנבחרת, תיצור קינוחים מודרניים מוקפדים למטבח הספרדי.