במהלך חודש ספטמבר, בין ה-11-15/9, ייערך בישראל Adventures' by Belvedere Immersive', פסטיבל (שמוביל מותג וודקת הפרימיום Belvedere ) שלוקח את הטרנד הרותח 'Immersive dining',האורחים מוכנסים לעולם קולינרי רב חושים שנבנה במיוחד עבורם והם לוקחים בו חלק פעיל, עם דגש על אוכל ושתיה המותאמים במיוחד לאירוע המטורף הזה.

האירועים השונים בפסטיבל, נוצרו על ידי חיבור בין אנשי קולינריה לאמנים מתחומים שונים. ב- Where is Mr Fantastic?, יזמינו אתכם המיקסולוג אריאל לייזגולדוצוות שחקנים להיכנס לערב קוקטיילים  ובו סיפור בלשי רווי אלכוהול, ב-"ספירלה" הפטיסייר אלון שבו ושוזר הפרחים רן גולן יצרו מבנה יוצא דופן שיגרום לכם להיכנס ללולאה פרחונית של קינוחים וקוקטיילים, יצרנית הממתקים רונית צין קרסנטי והרקדנית וכוכבת הדראג חני סירקיסיצרו עבורכם אירוע צבעוני, סוחף ומלא ממתקים שמקבל השראה מנשפי ה-Ball של הקהילה הקווירית והשף תומר טל ואשת הקולינריה הילה אלפרט יכניסו אתכם לארוחת טעימות שבנויה כולה מזיכרונות השף וסיפורו האישי.

להלן פירוט על מוקדי ההתרחשות, במהלך ימי הפסטיבל:

Where is Mr. Fantastic? -אחרי שנים בהן לא נראה בציבור, מר פנטסטיק עורך משתה חגיגי, משונה ומסתורי, אליו יוזמנו קומץ משתתפים שנבחר בקפידה. ברי המזל שירכשו כרטיס לאירוע הייחודי, יוכלו להנות מסעודה דקדנטית, משקאות מטורפים, מופעים מרהיבים ומפגשים מסתוריים עם שלל הדמויות המשונות, המקיפות את מר פנטסטיק. המוזמנים יוכלו לחקור פינות נסתרות, לגלות סודות נשכחים ולחוות א

הילה אלפרט ותומר טל  (צילום: חיים יוסף)
הילה אלפרט ותומר טל (צילום: חיים יוסף)
וסף של רגעים מסקרנים, מיוחדים וטעימים, כחלק מאירוע תיאטרון אימרסיבי וקולינרי.
תאריכים : 12-13/09 , מלון פורט אנד בלו, רחוב צידון 1 תל אביב

ספירלה – חיבור מסקרן בין הקונדיטור אלון שבו למומחה לשזירת פרחים רן גולן יפתה אתכם להיכנס לתוך מבנה לולאתי מרשים ובו מגוון של קינוחים וקוקטיילים, וכולו, מבפנים ומבחוץ, עמוס בשפע מסחרר של פרחים.
Midnight Garden – הצ'אפל מלון גאפה תאריכים: 14/09 – כתובת: לואי פסטר 2 תל אביב

Barbie's candy night – חני סירקיס, רקדנית המחול וכוכבת הדראג המדוברת והצעירה Barbie cute, שילבה ידיים יחד עם יצרנית הממתקים המוכשרת רונית צין קרסנטי. יחד, הן מציעות לכם להיכנס לתוך נשף ממתקים יוצא דופן בו יתחרו מלכות, מלכים ורקדנים כוכבי דראג במגוון קטגוריות שונות, שכולן מקבלות את השראתן מהמתוקים שילוו את הערב.
קנדי נייט - מועדון הדופלקס, תאריכים : 15/09 – כתובת : הש"ך 10 תל אביב

אלבום קולינרי- השף המהולל תומר טל חבר לאשת הקולינריה המוערכת הילה אלפרט ויחד יציעו לכם לטעום את סיפור חייו המרתק של השף. זיכרונותיו של טל נלכדו על ידי אלפרט, במהלך מחקר משותף ארוך ומעמיק, והפכו לתפריט טעימות. מילדותו בקיבוץ, כבן להורים ממוצא מרוקאי ופולני ועד לימים אלה, כאחד השפים הבכירים בישראל ואב לשלושה ילדים- כל אלה הפכו לא רק למנות מענגות שפורטות על סיפורו האישי והייחודי, אלא גם לפלייליסט שיושמע במה הארוחה ומורכב משירים וקטעים מוסיקליים שאפיינו כל זיכרון ותקופה בחיים. 
אלבום קולינרי - תומר והילה - מסעדת ג'ורג אנד ג'ון מלון דריסקו, אאורבך 6 תל אביב  תאריכים: 10.9 ו-12.9

Immersive Adventures by Belvedere
11-15/9/22 / 200-450 ₪ לאדם. כרטיסים להשיג באתר https://www.eventer.co.il/user/BELVEDEREIMMERS