סוף סוף נכנסה לבית האח הגדול דיירת שנונה, אינטליגנטית, ידענית גדולה, חדת לשון, אמנם בוטה ומבקרת נוקשה, אך בהחלט אפשר ללמוד ממנה דבר או שניים. דווקא היא מודחת ראשונה. אריאנה מלמד עזבה את בית האח הגדול ולקחה עימה את השיח התרבותי והאינטלקטואלי שהצליח לרתק אותי למסך. 
אז נכון שהיא לא ניצחה במשחק ולא זכתה בתואר חביבת הקהל ובמילים שלה עצמה: "לא באתי לכאן בשביל אהבה", אך בתחרות על האומץ היא בהחלט ניצחה כי היא לא פחדה להגיד את האמת שלה גם אם היא לא נעימה לאוזן. כמה מדיירי הבית פירשו אותה כמתנשאת כי זה הטרנד העכשווי, או כי פשוט לא הבינו אותה. 
אריאנה לא אמרה שהיא לא אוהבת את המוזיקה המזרחית, אלא שאינה מחבבת ז'אנר מסוים במוזיקה הזאת ומיד סומנה כאויב העם. אז אם אני לא אוהבת חריימה אני מתנשאת על מרוקאים?

אריאנה עזבה ולקחה איתה את כל העניין וגם את הבימבה החשמלית שאיתה "דהרה" ברחבי הבית, כשהיא נתקלת ברהיטים ומפילה את הכיסאות (אני ראיתי קריצה שובבה מאחורי ההיתקלויות האלה, בהתחשב בביקורות שהטיחה באח הגדול בעבר) ולא אתפלא שבכוונה היא נדחפה עם הכלי הדורסני הזה לתוך המטבח הצר וחסמה אליו את הכניסה, כי עצבן אותה שאנשים אחרים מבשלים בו. איציק זוהר הגדיר את אריאנה כעוכרת שמחות, אותי היא הצחיקה. 
שלא לדבר על היחסים שלאחרונה התדרדרו בינה ובין ישראל ויכלו להתפתח לאפיזודה קומית שחנוך לוין היה עושה ממנה מטעמים. כמו באותה סיטואציה כאשר ישראל גנב לאריאנה עגיל. "ישראל, אני מבקשת ממך שתחזיר לי את העגיל שלקחת ממני". ישראל לא מגיב. "ישראל, תחזיר לי בבקשה את העגיל שלי". ישראל מרים עיניו לתקרה, לא שומע, לא רואה. 
בסיטואציה אחרת אמר ישראל על אריאנה: "הדבר הזה לא מפסיק לדבר". אריאנה: "הדבר הזה הוא גם בן אדם". ריב האוהבים הזה יכול היה לתפוס זווית הומוריסטית אם אריאנה לא הייתה מודחת. עכשיו ניאלץ לצפות ברומן שנגמר לפני 20 שנה בין נטלי לאיציק זוהר ועבר תהליך התחדשות אינסטנט בבית האח. 
נטלי מצידה מאוד רוצה אך זוהר קצת נבהל ונלחץ. היא מנשקת, והוא מחזיר בנשיקה תוך כדי שעין ימין תרה אחרי קטיה שחושבת שגבר שמחזיק סכין מטבח זה מאוד סקסי, ועינו השמאלית מחפשת את רותם שלא הייתה מתנגדת להתאבק עם גבר שרירי כמוהו. סיפור נדוש, עם סוף ידוע מראש: פעם קזנובה, תמיד קזנובה. תתעוררי על עצמך נטלי, את חיה בסרט שהקשר הזה רציני.
אריאנה עזבה ובמקומה הגיעה סטלה עמר המוזה. חשבתם שאריאנה הייתה שתלטנית? חכו ותראו איך עמר הופכת לביג מאמא של הבית.  גם ישראל גודוביץ' עזב אתמול מרצונו את הבית כי אמר שמיצה את החוויה. לדעתי עזב בגלל אריאנה, כי לא יהיה לו עם מי לריב. 
אז למה יש לצפות עכשיו אחרי שזקני השבט לא שם? לשיחות עומק על מה כדאי לבשל היום? תפוח אדמה בתנור או בסיר? ספגטי עם ביצת עין או בלי? שיר, אולי תעשי לנו את הקציצות הטעימות שלך? מי רוצה בירה שחורה? אוי מוטי, החלה שעשית פשוט משהו משהו. 
הדייר המועדף
לא נשאר לי אלא לסמוך על נירו שיצליח להכניס איזשהו טוויסט מעניין לאותו מתכון שלא משתנה לעולם, כאשר הטוב, הרע והנערה מככבים לנצח בבית האח הגדול כאילו לא יצאו משם מזה 7 עונות, עם אותן התנהגויות, רק הפרצופים התחלפו. נירו שרוב הזמן גזר על עצמו שתיקה רועמת (מה לעזאזל אני עושה פה?) מפציע לפעמים עם איזושהי אמירה חדה ונוקבת בלי לגמגם או להתנצל, ואם יחליט באמת לשחק את המשחק כמו שצריך, אולי ממנו תבוא הבשורה, או הרעה.
הרגע הקומי
הקטע הכי מצחיק של השבוע היה לטעמי כאשר אריאנה הציעה לנירו ללכת ולהתנצל בפני מושיק שחטף ממנו זפטה בצוואר. נירו התעשת, קם על רגליו והכריז בשמחה שאין לו כל בעיה להתנצל ולעשות את זה הכי משכנע שאפשר כי הרי הוא בוגר "בית צבי". בצעד בטוח וחיוך רחב שיניים הגיע לחדר השרות שם שהה באותה שעה מושיק המושפל, עשה את הקטע שלו: "באמת אחי, סתם נתתי זאפטה, זה היה מתוך אהבה". מושיקו מאושר כמו ילד, מעניק לגיסנו חיבוק חם ואוהב בניחוח מזרחי, ממש כפי שאריאנה צפתה שיקרה.
משפט המחץ
משפט המחץ של השבוע החולף נאמר על ידי אריאנה "את יפה ורזה, אני דבה ומכוערת, את חושבת שלהכיר מעצבי נעליים חשוב באותה מידה כמו להכיר את ההיסטוריה של ישראל, אז איך את רוצה שאת ואני נסתדר?".
משפט לא מוצלח
המשפט הכי לא מוצלח נאמר על ידי נטלי שהייתה בהלם על העמדתו של איציק זוהר להדחה: "מה קרה פה?" שאלה נטלי. וכי מה חשבת? שהשמאטע הזה שאיציק שם על הראש עושה אותו חסין מפני הדחות?  
רגע מרגש
הרגע המרגש ביותר של השבוע החולף: כשכולם בחצר מתרפקים על השיר הנפלא של ג'ורג' ברסאנס בביצוע של יוסי בנאי: "יפה שלי". אפילו נירו האדיש שר בקולו העמוק.
צפי לשבוע
צפי לשבוע הקרוב: סתיו הופך לנושא כליה של סטלה עמר כדי שאולי תספר עליו לז'אן פול גוטייה ורותם מנסה להתחיל עם מושיק אך ורק בשביל הרייטינג.