בשעה טובה: קים קרדשיאן מצפה לתינוק נוסף שיצטרף לבתה ובעלה קנייה ווסט.  קרדשיאן, כוכבת תוכנית הריאליטי "משפחת קרדשיאן" שיתפה את העולם בבשורה המשמחת במהלך פרק אמצע העונה של התוכנית.



בקליפ שנועד להציג את המשך העונה נראית קים כשהרופא מספר לה שהיא אכן הרה. קרדשיאן הנרגשת ממהרת לטלפן לאחותה קלואי ולומר לה בהתלהבות "הרגע קיבלתי חזרה את בדיקת הדם, אני בהריון!" 


בשלב זה לא ברור באיזה חודש נמצאת הכוכבת או מה מינו של העובר, שעתיד להיות התוספת החדשה לשבט קרדשיאן ולמשפחתה הגרעינית של קים, בעלה, הזמר קנייה ווסט וביתה נורת'.

לפני שלושה חודשים,במהלך בכורת העונה העשירית של התוכנית "משפחת קרדשיאן"  נראתה מותשת למדי והסבירה כי זה קשור לכך שהיא ובן זוגה קניה ווסט מנסים להיכנס להריון לעיתים קרובות. קרובות מאד.

קים אמרה שהיא "נואשת" להיכנס להריון כדי שיהיה אח או אחות לתינוקת נורת' - עד כדי כך שהיא וקניה מקיימים יחסים כמה פעמים ביום. בהמשך, היא סיפרה שהיא "אולי תנסה אם פונדקאית", אם המאמצים לא יצלחו. 

"אני כל כך מותשת, אנחנו עושים סקס אולי 500 פעם ביום", אמרה קרדשיאן לאחיותיה, לפני שהתמוטטה לשינה עמוקה, בזמן צילומי תוכנית הריאליטי הנצפית בעולם, המשודרת בארץ בערוץ E!.



מוקדם יותר השנה ביקרו בני הזוג קרדשיאן וווסט בארץ והטבילו את ביתם בכנסייה הארמנית בירושלים העתיקה. נשאלת השאלה האם התפילות בעיר הקדושה והשהיה בארץ הקודם הן שהביאו להתעברות המיוחלת?