זוכרים את אייל פלג, ההוא שהורשע במתן אספקה שוטפת של סמים קלים למיטב סלבריטאי ארצנו, ביניהם נחקרו יהודה לוי וקרן מור? אז בימים אלה הוא נערך לקראת ריצוי עונשו בכלא, זאת לאחר שנגזרו עליו 24 חודשי מאסר בפועל, ובינתיים נמצא במעצר בית בין השעות עשר בלילה לשש בבוקר. את שאר הזמן הוא מבלה בסדנאות גמילה ומתכוון להגיש ערעור להפחתת העונש.



פלג, הכנת תיק?


"ראשית, מה שהכי חשוב בכל הפרשה, הוא שיש גם ערך מוסף. למעלה משנה וארבעה חודשים גמול מסמים. זה בכלל לא קשה. הדבר המפתיע הוא שהצלחתי להיפטר מהסיגריות. זה היה קשה מאוד".



אתה מרגיש שננטשת על ידי אלה שהיו תלויים בך לאספקה שוטפת?


"אני לא מרגיש נטישה. מטבע הדברים יש חברים שהם לא מהמעגל הקרוב, שפחות היו בקשר ופחות תמכו, אבל הרוב תמכו ותומכים. אני מקבל תמיכה גורפת. אנשים מזדהים עם הסיפור שלי. תמיכה אדירה. אנשים ניגשים אלי, טוענים שמרגישים שנעשה לי עוול".



מה מצבך הכלכלי?


"אני עדיין במעצר לילה ומוגבל. לא יכול לעשות אירועים בערבים, לא יכול להפעיל ליינים של ערבים. מעצר לילה זה קשה".



בוא נעבור לדבר על שחקני המשנה בעלילה. מה שלום קרן מור?


"בהתחלה היא סימסה והעבירה לי מסרים דרך חברה משותפת. קרן הייתה במצב לא נוח בכל הנושא והחשיפה. אני מבין שלא היה לה נוח להתבטא ולחשוף. כל מה שקשור לנושא מלחיץ אותה ואני מכבד את זה".



סולח?


"לא מרגיש שאני צריך לסלוח. כל האנשים שדיברו בחקירות הם לא עבריינים, הם אנשים נורמטיביים שבפעם הראשונה בחייהם נקלעו לסיטואציה הזאת ולתחנת המשטרה. המשטרה הלחיצה אותם ולכן אני מבין למה הם טינפו".



יהודה לוי?


"אותו הדבר. זה לא רק קרן ויהודה ומוטי. היו עוד אנשים. לא הייתי חבר קרוב שלו. הוא רצה לנתק את עצמו מהפרשה ושלא ידברו על הרגלי העישון שלו, ואני מבין את ההחלטה".



היי קרן, אני כותבת על אייל פלג וגם על איך שכולם חתכו ממנו.


"אני לא מתייחסת לזה, מאמי".



הסוכנת של יהודה לוי, זוהר יעקובסון מסרה: "אין תגובה".