מנחה הטלוויזיה הפופולארי ושדר הרדיו, אסי עזר, שאינו מתבייש לספק גם במהלך הנחייתו פרטים פיקנטים על חייו, חושף היום (שני) בפייסבוק פרט מתקתק במיוחד שלא ידענו עליו.



בפוסט שפרסם עזר ברשת הפייסבוק לאחר שחזר מסוף-שבוע באילת, הוא התוודה: "אני מכור לסוכר". המנחה לא חסך בפרטים: "אני חולה מתוק, אוכל עם העיניים וטורף עם הפה".



אך עזר לא הסתפק בהודעה אלא גם השתמש ברשת למה שנראה כהבטחה לשינוי המצב: "מספיק. אני חייב להיפטר מהכרס תימנים שיש לי, חייב להקפיד על האוכל שלי. אכלתי בסופ"ש האחרון קרוב ל-50 עוגיות, שלושה ג'חנונים, שמונה ארטיקים, שלושה כדורי גלידה, שתי עוגות, לחם ועוד לחם ועוד לחם. שתיתי קולה, טרפתי חומוס, במבה, קורנפלקס בצבעים וקערת בוטנים חריפים וזה בלי קשר לזה שתקעתי עוד שלוש ארוחות מלאות ביום. דיי. חייב לשמור, אני רוצה את הקוביות שלי בחזרה. אז אני מכריז היום על 'חודש בלי!' - חודש בלי כל הדברים שאני אוהב ומשמינים. מה שמשאיר לי חודש עם כל הדברים שאני אוהב ולא משמינים. ויש דבר כזה".



באתגר שלקח על עצמו, כך כותב, הוא מתכוון "לאכול בריא- הרבה ירקות, דגים, מים מינרליים, לחם פומפרניקל, אבוקדו, חמאת בוטנים ללא סוכר, תה ירוק, תה סרפד, חלב אורז, אורז מלא, ברוקולי, הרבה ברוקולי, שייק עם חסת קייל, פירות, ושקדים (10 ביום) והכל במינונים נכונים + כושר+ כמה שפחות מזון מעובד + רכיבה על אופניים עם גונדה, אימוני טי אר אקס עם שגיףףף ואירה והמון תמיכה מבן הזוג. שיהיה לי בהצלחה.



ולמרות שהוא בחר לסיים במילים: "מת על הגוף שלי, חי איתו בשלום, אבל רוצה אותו בפרופורציות הנכונות והבריאות", חשוב לנו להוסיף- אנחנו אוהבים אותך כמו שאתה, אסי. בהצלחה! 




 

אז אחרי סופ"ש חלומי באילת הגיע העת להתמודד עם האמת: אני מכור לסוכר. חולה מתוק. אוכל עם העיניים וטורף עם הפה. מספיק. אנ...

Posted by Assi Azar on Sunday, July 5, 2015