כוכבת הרשת, חן טל, אשר רגילה לייצר שערוריות לרוב, ואף הצטלמה בעירום בעבר, התמתנה בתקופה האחרונה, בעיקר מאז הכירה ועברה לגור עם בן זוגה הנוכחי.



היום (חמישי) חגגה הכוכבת יומהולדת 27, אך במקום שערוריה או חגיגה, היא בחרה לספר לעוקבים שלה ולחבריה בפייסבוק על מצב כואב אותו חוותה לאחרונה. טל החליטה לספר כי היא עברה הפלה וריגשה את הגולשים, שבחרו להגיב לה ברגש ולהשתתף בצערה.



חן טל כתבה היום: "יש לי יום הולדת. אני אמנם בת 27, לא חוגגת חצי יובל, לא מחליפה קידומת, אך את יום ההולדת הזו אני לא אשכח לעולם. אתם בוודאי שואלים מה קשורה התמונה הזו ליום הולדת, אין בה לא זר, לא עוגה ולא בלונים. התמונה הזו היא צילום מסך מתוך וידאו שצולם בדיוק היום לפני חודש- 23 ליוני, כך שאתם יכולים להפסיק ולנסות ללחוץ עלייה. כמה ימים לפני שאני ואלירן עוברים דירה, הכל ארוז הפוך ומבולגן, החלטתי לתת לו מתנה. הנחתי את הפלאפון בצד, כי את פרצופו כאשר יפקח את העיניים לא רציתי לפספס, ולחצתי על הקלט.



״אל תפתח עד שאני אגיד אוקיי?״ אמרתי כשליבי עוד רגע יוצא ממקומו. ״שלוש ארבע ו...״ הורדתי את ידיי מעיניו. אחחח... אם רק הייתם רואים את הפרצוף שלו כאשר הוא ראה שהמתנה שהבאתי לו היא בדיקת הריון חיובית... גם הקשוחים שבינכם היו מזילים דמעה, מבטיחה. מטר של חיבוקים, נשיקות ואהבה הומטר עליי מכל עבר, התרגשות שאין לי מילים לתאר אותה, תוצר מושלם של אהבתנו. בילינו את כל הלילה שוכבים על הגב אחד לצד השני, מחובקים ומאוהבים מתמיד, מפנטזים מדמיינים ותוהים על עתידינו. האם זה בן או בת? למי הוא יצא דומה? מתי תצא הבטן? מתי כבר אוכל לשתף את העולם בדבר ה-כ-י נפלא שקרה לי בחיי?! קנינו ספרים, הורדנו אפליקציות, קראנו באינטרנט ללא סוף, רכשנו כל פיסת מידע שתוכל להיות שימושית. קבענו אין ספור תורים לרופאים, עברתי בדיקות, דקירות והייתי המאושרת בנשים. 


"מר קו מת"
 
לאחר מכן המשיכה וכתבה: "מכירים את זה שכל השנה אתם לא רוצים לקום בבוקר לבית הספר ונלחמים על עוד 5 דק׳ של שינה, אך כשמגיע פורים או הטיול השנתי אתם אלו שמוכנים ב5 בבוקר ומעירים את ההורים? אז היום של האולטרסאונד הראשון. נכנסו לרופא מתים מהתרגשות. נשכבתי, אלירן אוחז בידי ומחכים לראות את גרגר האפונה שגדל בתוכי.

״זה שק ההריון, זה העובר וזה הדופק שלו״, הראה לנו הרופא וסימן בשני קווים את גודלו. ״הוא קצת קטן לשבוע שבו את נמצאת אבל זה ככה בגילאים האלו״ אמר. התמונה הודפסה יחד עם הקווים ועל כך החלטנו לקרוא לו בינתיים ״מר קו״. ימים של התחלות חדשות הגיעו עלינו... מעבר דירה, יום הולדת בפתח, חופשה מהחלומות שאלירן בישל לי, תינוקי חדש מצטרף למשפחה... לפעמים באמת ישבתי עם עצמי והתפללתי שהטוב הזה לא יגמר. אבל אתם יודעים איך זה...משהו, איכשהו, תמיד משתבש, ואנחנו קיבלנו את התסריט הגרוע ביותר. אני לא אתחיל לספר לפרטי פרטים איך כל דבר קרה אבל אני אספר שמר קו מת.

"מר קו מת כי ״זה קורה ל20% מהנשים״. מר קו מת כי ״הכל זה מלמלעלה״. מר קו מת כי ״עדיף שזה עכשיו ולא שאת בחודש שישי״. מר קו מת אבל ״יבוא אחד חדש יותר טוב״. את כל המשפטים הללו שמעתי מכל רופא, אחות, בן משפחה או עובר אורח שראה אותי בוכה במשך שעות על רצפת בית החולים. אני מבינה את כל המשפטים האלו, ויכול להיות שבתוך תוכי אני גם מאמינה בהם, אני פשוט לא מצליחה לעכל אותם.

"הלב שלי נשבר התרסק והתנפץ לרסיסים, אני לא מאחלת את הכאב הזה, לא הנפשי ולא הפיסי לשונאים הכי גדולים שלי... נאלצנו לעבור סופ״ש בלהות ונאלצנו להמתין 4 ימים שמר קו מת בתוכי עד לתחילת השבוע שבו נוכל ״לרוקן אותו״ כי זה הפרוצדורות הטיפשיות של בתי החולים בארץ. תהפוכות נפש, בכי וכאבים ללא סוף אך בסוף עברנו את זה. אתמול זה קרה, ד״ר פלד היה סבלני מתחשב ואוהב על אף שחיקת השנים וראיית אין ספור מקרים זהים. אלירן ואמא שלי לצידי ועברנו את זה. עברתי את זה. מקווה שבמהרה יבוא אחד אחר שיאסוף את כל השברים שמסביבי וירכיב לי את הלב מחדש, עד אז פייסוש אני צריכה קצת שקט. רק בריאות ואהבה לכולם".