רשימת הפאסון


עפר שכטר


אופס, הצליח לך: נעים לקבל את עפר שכטר במראה שלם ומוקפד כיאה לאיט בוי שובב לשעבר, שהיום אמון על מלתחה שגורמת לחיננית לפעילות שחלות מוגברת. מלבד הבלונד הרך קבל לייק על חולצה בהדפס קולי, מכנסיים שנאים רק למותניים מושחזות, חגורה קלאסית ושוסור שחיננית לא תעשה לך עליהן שיימינג רק בגלל סך האאוטפיט הלא רע בכלל. נייס.


הו, האימה: חיננית קלת הדעת כבר מאוהבת.


חיננית חומדת: היי, מה זה שם ביד? רשמת לי צ׳ק על שנים של פרגון? באמת שלא היית צריך.


שקר כלשהו: אבל אם כבר אז כבר עדיף להגיש לי אותו ידנית, גם אני לא סומכת יותר על הדואר.



יונית לוי


אופס, הצליח לך: חיננית כבר מזמן גרופית של יונית לוי, גם בגלל הקפדנות הקשוחה של המגישה לפרטים הקטנים כגון הגרדרובה שלה. עם וודג' נוצץ ולא רק בגלל ההריון הנוכחי, השתחלה לוי אל שמלה טרנדית מחמיאה עם דיטיילים שחותכים את הטורסו באופן מחמיא. אל בחירה זאת נוספו פריזורה שלא ניזוקה מהלחות ושוז הגיוניות לצבעוניות המראה השלם.


הו, האימה: בעלך. תעשי משהו בבקשה.


חיננית חומדת: תני בו מבט מקפיא אחד כשתקראו יחד את המדור הזה של חיננית, ונראה לי שזה יספיק.


שקר כלשהו: או שפשוט תעשי טובה לחיננית ולו וערכי סדר במדפים שלו, ופשוט תשרפי את ה-כ-ל.



ניקול ראידמן

אופס, הצליח לך:
כשאת נועלת שוסור של לובוטין ושאר פיסים שעולים כמו כל המשכורת השנתית של עידו רוזנבלום, קשה לגרום לחיננית תחושת קבס. ובכל זאת, בניגוד ללאה שנירר המפוצצת בפאלס בעצמה, בחרה ראידמן במראה עדכני ולא מתאמץ, שמשאיר בלבנט הגועש ניחוחות של השאנז אליזה. הפריזורה והמקיאז' מתוקתקים ושמלת עור פסיכית שולבה עם תיקלאץ' של לולי ביטון.


הו, האימה: חיננית חטפה מכות חום רק מלראות אותך עוטה עור באוגוסט. ביץ'.


חיננית חומדת: שתאמצי אותי כבר, אני גם אשת סוד וגם חנפנית לא קטנה, כדאי לך.


שקר כלשהו: יש לך כבר את הטלפון שלי או לשלוח לך אותו בהודעה פרטית לוודג'בוק? קיסז.




רשימת הפאסון. צילום: יח"צ



רשימת האסון


ג'ודי שלום ניר מוזס


הו, האימה: חיננית הבינה שבחירת האאוטפיטים של ג׳נמ״ש דומים להתנהלותה בחשבון הטוויטר שלה - יש פוטנציאל לפאן, אך ביצוע לוקה עקב חוסר תשומת לב לפרטים מובילים אותה אל תהומות הקטסטרוף. הפעם הפגיזה זאת את הנוף של שפחתכם הנאמנה בשמלה בהדפס מנומנם, שהייתה יכולה לחמוק מהרדאר לו רק הייתה האובייקטית משתמשת בעיניה לאחר סגירת הרוכסן ומבינה שיוסטון, ווי הב א-פרובלם: החזה מתפוצץ ופורץ לכל עבר עד לגלישתו מחוץ לגבולות בית השחי.


אופס, הצליח לך: הפעם כפרה, ממש כלום.


חיננית חומדת: אם פיטרת את הסטייליסטית שלך זה הזמן לחייג ולהתחנן שתחזור אלייך בחזרה.


שקר כלשהו: את חייבת את זה, אם לא לעצמך אז לאישוניה החבוטים של חיננית.



ליאת הר לב



הו, האימה: מה זה? יכול להיות שליאת הר לב פיתחה מודעות חברתית והחליטה להצטרף למלחמת החורמה של שוברי משקל ולמדר את קסטרו, ומעתה היא רוכשת את הסמרטוטאלוק בפוראבר עודפים? לא, אחרת איך אתם תסבירו את האנסמבל המחרוד הזה שכולל: טופ קשירה מחרד מן מוחרוד (הזדהות עם ניתוח קיצור קיבה?), חצאית יוז'ורלית שמרחיבה את גזרתה באופן לא חינני, שוז שניצלו ממוות בחירייה וקסדה במקום פריזורה לא הצילו את הר לב ממטח האש של חיננית.


אופס, הצליח לך: יאחת, האפידרמיס קורן כמו חיננית בפגישה אישית עם מגש פיצה.


חיננית חומדת: אם את כל כך רוצה להתנאות בגזרה עבה, בואי נעשה החלפות איברים, בא לך?


שקר כלשהו: ממלכתי המתרחבת תמורת הטאליה שלך, דיל?



שני כהן


הו, האימה: אומנם נשארו לשני כהן מספר שבועות נאה עד ללידה הקרובה בעזרת הניים, אבל זאתי, ככל הנראה, כבר סובלת מטפשת הריון כשלאיוונט עם שטיח אדום הגיעה השחקנית בטוטאלוס מרצד של פסים כיאה לאסירת עולם של טעם רע. חמודה, הריון זה לא סיבה לגרום לחיננית לבחילות בוקר, שמעת? ההפך לולי, ההפך.


אופס, הצליח לך: גוש, הוודג' זוהר למרחוק. יפה לך הורמונים.


חיננית חומדת: שנייה רגע, מה את מתכוונת לעשות עם השילייה אחרי הלידה? את יודעת שחיננית מאוד תשמח לאפות אותה ואז לאכול אותה כטיפול אנטי אייג׳ינג.


שקר כלשהו: את הרי לא צריכה אותה, כבר אמרתי לך שאת זורחת, שכחת?



עידו רוזובלום


הו, האימה: לפרימיירה לסדרה שאותה כתב ובה הוא גם מככב, הגיח עידו רוזנבלום הלוהט באסופה שיותר יאה לכותב תשוש משכר מינימום במקומון של החירייה. ואל תטעו, השקיות השחורות מתחת לעיניים הן לא של ג׳וצי: סמרטוטישרט מעולפת סיבים נלבשה יחד עם מוכנוס שנזלו על הירכיים והקרסוליים בשילוב שוז בגוון וטקסטורה צואתית שגורמים לחיננית לרדת על ברכיה ולחבק את האסלה בשירותי המקום.


אופס, הצליח לך: עדכון מהשירותים - שכחתי שתקעתי לאפה ללאנץ', תודה שגרמת לבלונדינית להיפטר מהקלוריות.


חיננית חומדת: להסיר ממך את כל הגבבה הזאת ולהתלבש עליך במסע קניות מושלם על חשבון הבוס שלך אבי ניר.


שקר כלשהו: הפון שלי נמצא במערכת, השתמש בו.



דר זוזובסקי


הו, האימה: אף על פי שהיא דוגמנית פעילה, דר זוזובסקי, או בקיצור זוזו, אמונה על אנסמבל בלהות מהתקופה שבה ליהיא גרינר הייתה רול מודל, כשמכנסונים קצרים של תיירת מברוקלין בשילוב וסט של ויז׳ה פנסיונרית היו נחשבים לפוטוגניים יחד עם טופ בלבן. לולי, את לפעמים מעיינת בקטלוגים שבהם את מככבת כדי להבין איך עושים זאת ב־2015? לא, חיננית באמת שואלת והיא תרדוף אותך עד שהיא תקבל תשובה.


אופס, הצליח לך: התיקיטת בגודל של טמפון מקסי באמת מקסים, אבל הוא צריך להיות מרווח דיו גם כדי להכיל את הסמארטפון שמולחם תמידית לכפות ידיך.


חיננית חומדת: ברור שאת הפיגורה הנפלאה ואת הבויפרנד היפה לי בירן.


שקר כלשהו: תארזי לי אותם טו גו בבקשה. נקס.




רשימת האסון. צילום: יח"צ


צאי מזה


לאה שנירר


סבורה שהאנטי אייג׳ינג הכי טוב עבורה הוא לעשות שופינג במחלקת הנוער של רשת ביגוד ידועה, ומזל שחיננית פה כדי להסביר לה שהיא טועה. מלא־כית, לא רק שהמוכנוס מג'ינס האלו כעורים, הם גם מרחיבים את הירכיים וכל רג'ל לממדי הרג'ולאת של בנות מלכוד 42 המתוסכלות מחוסר משאבים ובחירה. להן יש סיבה טובה, אבל מה התירוץ שלך?



פינת הכפכפת


רמי הויברגר


מעולם לא היה פאשניסט וחיננית לא מצפה ממנו שיתחיל לפתח בלוטות טעם. אבל נשמה, מה נהיה? למה לבוא עם פתרון הנעלה בזוי ובקטריאלי אל השטיח האדום? בפעם האחרונה שבדקתי לא לך יש בצקות מההריון של זוגתך היפה. רכוש לעצמך נעליים קיציות. אל בהלה, יש סוף עונה.



חיה באילוז'


אילנית לוי


שוב מפקירה את נתוניה בידיים לא מקצועיות, והפעם עשתה זאת פזט״א על שני פיסים לא נוראיים, אך חוסר באקססוריז מפנשים כמו חגורה או שוסור ראויות מעניק לה ניחוח של מנהלת משמרת בשיזוף לא מבוקר בצ׳ינקי ביץ'. לולי, את סופר מודל מקומית, מתי סופסוף תביני?




לאה שנירר, רמי הויברגר ואילנית לוי. צילום: יח"צ