> פרשת משפחת מוני פנאן מסרבת לגווע: תביעת אלמנתו לתשלומי שכרו עבור 16 שנות עבודתו במכבי תל אביב, נדחתה. נקבע כי הוא היה ״אוהד שרוף״ ללא משכורת וכי לא התקיימו יחסי עובד־מעביד בינו ובין הקבוצה. את הדרמה תיבל עו"ד משה זינגל, מנהל עיזבונו, שסירב להעיד עבור אף אחד מהצדדים וטען שיהיה בכך ניגוד עניינים.



זינגל: "איני מתערב בהחלטת בית הדין לעבודה, אבל לדעתי אם הייתה האלמנה פונה בצורה רגשית יותר ופחות בגישה של ‘מגיע לי', לא הייתה מעלה עליה את כעסם של מנהלי מכבי והייתה עושה מו"מ ארוך וממצה ומגלה את כל הפעולות שביצע מוני עבור מכבי, והן רבות, יש להניח שהדבר לא היה מתגלגל לבית הדין לעבודה ושהיא הייתה זוכה לחסד, ומבחינה מוסרית, לסכום שהיה יכול לסייע לה בכלכלתה. הדבר לא נעשה. כך ייעצתי לה כמה פעמים לפני המשפט".



והיא סירבה?
“כן. היא טענה שמגיע לו, שמוני הקדיש את חייו, תרתי־משמע, לקבוצה. מכבי ת"א מהבוקר עד הלילה, ללא שעות, ללא גבולות, על חשבון המשפחה, שהוזנחה לחלוטין".



הבת לירון פנאן, בשם המשפחה: “עו"ד משה זינגל היה מנהל העיזבון רק בתחילת הדרך. אמא שלי הגישה את התביעה בשנת 2011, כבר לא היה לנו שום עניין ונגיעה למשה זינגל וגם לא התייעצנו איתו בעניין הזה".



איך אתם מרגישים עם מה שהוכרע?
“חזרתי היום מחו"ל, עוד לא התעדכנתי במה שקרה".


שרון פנאן מסרה: “אני מרוסקת, אני לא זוכרת מה זינגל הציע או לא הציע לי, אני מתכוונת לערער, וזאת ללא אמצעי תשלום. אני אפנה לסנגוריה הציבורית".



> דוד רובינגר, הצלם האגדי בן ה–91, מי שאמון על צילום הצנחנים המיתולוגי בכותל המערבי, נפגע לפני כחודש בתאונת פגע וברח. משלא נענה על ידי המשטרה, שיגר אליהם מכתב חריף: "עבר יותר מחודש מאז פגע בי נהג מונית במעבר חצייה (פינת עמק רפאים/חנניה) וברח. למזלי, אני עדיין בחיים. הבה נשכח ונפסיק לחפש אותו. חבל על הזמן. אולי הוא יצליח יותר בפעם הבאה ויהרוג מישהו. בהערצה ובהוקרה על פעילות משטרת התנועה, שלך דוד רובינגר".