אחרי חודשים של המתנה, בר רפאלי תתעורר מחר לסטטוס חדש של אישה נשואה ותתחילו להפנים את השם החדש שלה בר עזרא. חתונת השנה נערכה אמש כידוע במלון יערות הכרמל בצפון הארץ , לשם הוזמנו 350 אורחים ברי מזל שכוללים בני משפחה , חברים קרובים מהארץ ומחו"ל. בטקס מפואר ונוצץ נישאו אחת הנשים היפות בישראל בר רפאלי ובחיר ליבה איש העסקים עדי עזרא. 

מי שהיה אמון על טקס החופה היה הרב גרוסמן שזכה לביקורות מצד רבנים אחרים על שהסכים לחתן אישה שמביישת לטענתם בחוסר צניעותה את נשות ישראל. החתונה סוקרה בהרחבה בארץ ובעולם ועוררה לא מעט שיח ציבורי ברשתות בעיקר בעניין סאגת השמיים הסגורים.


לאה שנירר ובעלה מגיעים לחתונה. צילום: ניר פקין
מי מחליט על השמיים: שר התחבורה או בר רפאלי?

הסאגה הסתיימה בהוראת שר התחבורה ישראל כץ להשאיר את השמיים פתוחים וכך מסר  "השמיים שייכים לציבור ואין להעניק בלעדיות משיקולים מסחריים. לא תהיה העדפה ולא תינתן בלעדיות לחברה כזאת או אחרת, במתן אישורי הטיסה, השמיים יהיו פתוחים לכולם".
במקביל קיבלו טייסים הודעה כי אם הם רוצים לחוג מעל שמי האירוע עליהם להודיע מראש לחברת "עדן תעופה" שאחראית על תיעוד האירוע מהאוויר. תגובת שר התחבורה הייתה זועמת, והוא הודיע למנהל רשות התעופה האזרחית יואל פלדשו: אם השמיים מעל חתונת רפאלי ייסגרו, תועבר מתפקידך. רחפנים, טרקטורונים וחברת שמירה נשכרו כדי להבטיח שהחתונה לא תיחשף לתקשורת. 
על הקייטרינג היה אמון השף רן שמואל מבעלי מסעדת קלארו בשרונה, שלומי שבת ליווה את הזוג בשיר לחופה, משה פרץ הופיע במהלך הערב ושלישיית מה קשור הצחיקו את האורחים.מ פיקת האלפיון טלי יעקוב הפיקה את האירוע הגדול לצד נדב שצר חברה הקרוב של בר רפאלי.  צלם האופנה אייל נבו שמלווה את בר מתחילת דרכה צילם את הכלה ביחד עם חברת פיפל פוטוגרפי. 


ליהיא גרינר מגיעה במסוק כדי לסקר את האירוע. צילום: ניר פקין
שוטרים, מאבטחים ושתי שמלות כלה
בר החליפה שתי שמלות כלה בעצת הסטייליסט שמלווה אותה בשנים האחרונות, סיימון אלמלם, הראשונה עוצבה במיוחד עבור הברבורה מבית האופנה הבינלאומי קלואה והשנייה של מעצבת ישראלית מקומית ענבל דרור. על המוסיקה הופקד די.ג'יי איתי גלו, שנשוי לחברתה של רפאלי, גל. לאירוע הושכרו שירותי חברת אבטחה ששמרו על מניעת חדירה של מסתננים לאירוע . 
גם צוות שיטור מקומי הגיע לאזור על מנת לבדוק שהכל מתנהל כשורה. עשרות מאבטחים סגרו הבוקר את דרכי הגישה להר, בדקו כל אורח שהגיע ברכבו ברשימות המוזמנים לצד הצגת תעודת זהות. ב-9:00 החלו הקמות לאירוע, רחפנים ומסוקים מטעם משפחת רפאלי חגו מעל שמי המלון. בסביבות 16:00 החלו להגיע בני משפחתה של בר במכוניתם הפרטיות.


דושי ואנחל בונני. צילום: ניר פקין
האורחים קיבלו הוראה: לא לשתף פעולה עם התקשורת
האורחים המפורסמים שנוהגים לרוב באדיבות לאנשי התקשורת הגיעו למתחם במהלך היום כל אחד ברכבו הפרטי סירבו לפתוח חלונות לצלמי הפפראצי וסירבו להתראיין לאחר שקיבלו הוראה מפורשת מהחתן והכלה לא לשתף פעולה עם התקשורת. 
ראשונים להגיע היו המעצבת דורית בר אור, השף עומר מילר, הראל סקעת ומיקי בוגנים. הגיעו גם אנחל בונני ודושי לייטסדורף, סנדרה ריגלר ומשה שגב, שלי גפני ובעלה, נועה רוטמן , עדי רונן ויואב ראובני, לאה שנירר ובעלה, רותם כהן, ואחרים. רגע אחרי שרפי רפאלי ,אביה של בר, הגיע אל המלון, הוא עלה למסוק וערך סיור מודרך לבחינת השטח מלמעלה. רגע לפני שהחשיך נרשמה תגרה אלימה בין צלם פפראצי למאבטחים בחברת השמירה, לא חשבנו שזה ייגמר אחרת. 
רחפנים שלא קיבלו אישור להמריא עלו לאוויר וכשאלה נחתו אנשי ההפקה החרימו  אותם מחקו להם את כרטיס הזיכרון והשיבו לבעליהם.  בסביבות השעה שבע בערב האורות נדלקו במתחם, נפתח הבר והאורחים נפרדו מהניידים והשאירו אותם לפי הוראות ההפקה בחדרם. האירוע החל ובר רפאלי שהצליחה להיכנס למלון בלי כל תיעוד, צעדה בשביל חופה, נשבעה אמונים והפכה לאישה נשואה. במרץ השנה כרע עזרא ברך וביקש את ידה של הישראלית המצליחה בישראל, השאר כבר היסטוריה.