אייל גולן נגד עומרי חיון

עוד חובב תביעות ידוע הוא כמובן אייל גולן, שכבר לפני שנתיים הספיק לתבוע את כל מי שעסק בפרשה שלו באופן שלא מצא חן בעיניו - תביעות שעדיין נמצאות בהליכים בבתי המשפט.

בינתיים הוא ממשיך לטפח את התחביב המדובר וממש לפני ראש השנה שחרר גולן מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים נגד הזמרת אחינועם ניני, לאחר שהיא, בפגישה עם תושבי נתיב העשרה, תהתה מדוע היא מוחרמת בעוד לגולן סולחים חרף הפרשה. 
 
אבל הרבה לפני החזית עם ניני, הייתה החזית עם עומרי חיון, שממשיכה לבעבע. עוד בטרם התפוצצה פרשת הקטינות, חיון היה הראשון שחשף את שמו של “הזמר החשוד". בתגובה, גולן כינה את חיון “ילד כאפות" והתוצאה הייתה פתיחת מלחמה בין שני הצדדים. זה לא נגמר שם. רק לפני כמה שבועות התפוצצה פרשה נוספת ששמו של גולן נקשר בה - פרשת האזנות סתר.


גולן הגיש תלונה במשטרה וטען שבמשך שנה היה מי שהאזין לו. החשוד המיידי, כפי שנרמז בכלי התקשורת, היה חיון. הבלוגר מצדו השיב מלחמה ובראיונות שהעניק טען שמדובר בניסיון פתטי לטפול עליו ועל אחרים האשמות שווא. חיון המשיך לדווח על פרשת ההאזנות ובשמחה בישר לקוראיו שהמשטרה לא מצאה מכשירי ציתות בביתו של גולן והצהירה שתבדוק מחדש את התלונה. בסופה של המיני–סאגה נעצר טכנאי המחשבים של גולן, בחשד לביצוע העבירות.