הדוגמנית בר רפאלי ובעלה הטרי, עדי עזרא, הצליחו במשימתם ומנעו דליפה של תמונות שלהם כחתן וכלה באירוע החתונה שהתקיים השבוע. 



אז אומנם לא זכינו לראות את הברבורה בשמלת הכלולות צועדת לעבר החופה אבל יש לנו דמיון בריא ומידע בלעדי שיעזור לכם להשלים את הפאזל.



כפי שדווח, החליפה רפאלי שתי שמלות כלה. השמלה הראשונה של בית האופנה הפריזאי, קולאה, עמה צעדה לחופה. שמלת הכלולות היתה בצבע שמנת, פשוטה ונקיה בקוויה, עם שני משולשים שישבו על החזה של הטופ מודל כשהחלק התחתון של השמלה היה נפוח והתעופף לו בקלילות.



רפאלי בחרה בלוק נקי נטול איפור, עם שיער פזור, אך אסוף בשתי הקצוות של הפוני משני צדיו. "היא נראתה כמו היידי בת ההרים, הבת של השכן, ילדת טבע", כך טענו האורחים שהוסיפו כי רפאלי נראתה טבעית וצנועה.



שמלת הכלולות השנייה של המעצבת המקומית ענבל דרור היתה עוד יותר פשוטה. השמלה בצבע זהב עוצבה בסגנון של קומבניזון עם שסע ברגל.



רפאלי שלבשה במהלך הקריירה שלה, בתצוגות האופנה, בקמפיינים וכשהנחתה את האקס פקטור העונה האחרונה, את מיטב האאוטפיטים הנוצצים מכל הסגנונות, הצבעים והמעצבים הבינלאומיים, בחרה דווקא ביום חתונה ללכת על הלוק הפשוט. מבלי לראות, אנחנו אהבנו.




בר רפאלי בקמפיין לה. שטרן. צילום: קרטר סמית