זקוקים להוכחה נוספת לכך שבנות משפחת קרדשיאן שולטות בעולם? כי פחות משישה חודשים אחרי שנחשפה לראשונה כאישה - כוכבת הריאליטי קייטלין ג'נר, זכתה בתואר "אשת השנה" של המגזין הנחשב Glamour. בסוף השנה הקודמת, עוד היה בלתי אפשרי להעניק לברוס ג'נר את התואר הנחשק של מגזין האופנה, שכינה את הספורטאי האולימפי לשעבר והכוכב ההוליוודי שהפך לקייטלין, כ"טרנסג'נדרית האלופה".



מדובר במתנה מיוחדת עבור אבא שהפך לאמא לבית קרדשיאן-ג'נר, שחגגה אתמול (ד') לראשונה בחייה כאישה את יום הולדתה, אותו הגדירה כ"יום הטוב ביותר בחיי". רק לפני כחודש רשמה לעצמה ניצחון כאשר קיבלה אישור לשינוי שמה ומינה באופן רשמי מבית המשפט בלוס אנג'לס - וכעת תזכה לקבל את התואר המיוחד "אשת השנה 2015" בטקס נוצץ לצדן של נשים חזקות אחרות, בהן גם השחקנית ריס ווית'רספון, ויקטוריה (אשתו של) בקהאם ונבחרת כדורגל הנשים של ארצות הברית. הבת החורגת קים קרדשיאן? היא תמתין לשנה הבאה.

עם הבשורה על קבלת התואר המרגש, ג'נר בת ה-66 חשפה בפני המגזין כי עד לא מזמן "התחבאתי בבית, לבד, והתמודדתי עם אותן בעיות שהיו לי מאז שהייתי בת 10". קייטלין הודתה שלפני חודשים ספורים, כאשר נתפסה על ידי הפפראצי יוצאת ממשרד הרופא שאיתו התייעצה לגבי ניתוח שינוי המין, מחשבות על התאבדות חלפו בראשה. "אבל אז חשבתי לעצמי, 'בסדר, את בתהליך טרנסג'נדרי, מה הסיפור! את בחיים, הפכי אותם למעניינים. התחלתי להבין שזו הסיבה שבגללה אלוהים הביא אותי לעולם... לא רק עבורי, אלא עבור כל הקהילה הטנסג'נדרית'", הסבירה למגזין. "אני מתרגשת מהעתיד לראשונה מזה זמן רב... טוב להיות כנה עם עצמך", סיפרה ג'נר. הכי מתלהבת!

 

A photo posted by Glamour Magazine (@glamourmag) on