איך זה מרגיש לאלף נמר? אתם יכולים לשאול את בר רפאלי - שלא נחה לרגע ומנצלת כל גיחה מעבר לגבולות ישראל להרפתקה חדשה. הפעם, האירוע הנושך כלל חיית פרא, מצלמה, כמה ליטופים וכמובן, את הדוגמנית המבוהלת. ספוילר: האירוע נגמר בשלום, ליפה (רפאלי) ולחיה (רפאלי).



 

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on



רפאלי, הגיעה בסוף השבוע למקסיקו יחד עם חבר קרוב - שם פגשה באנשי קרן "Black Jaguar White Tiger" (או בתרגום חופשי, היגואר השחור והנמר הלבן), ששמו להם למטרה להציל את מה שבני האדם רואים כ"חתולים גדולים" מלהפוך לחיות שעשועים במקום חיות פרא שמקומן בחיק הטבע. בסדר, הדוגמנית לא היתה שם לבד, אלא בחברת שניים מבעלי החיים שלהם הקרן מנסה לעזור.

 

A video posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on


 

אשתו הטרייה של עדי עזרא, פרסמה ברשת תמונה שלה לצד אחד החברים השעירים החדשים שפגשה שבה היא נראית ספק מאוימת, ספק נחרדת-עד-רוצה לעלות על טיסה חזרה לישראל. באופן מידי. לצד הצילום המשעשע, הוסיפה את הכיתוב "האובייקטים בתמונה אינם רגועים כמו שאפשר לחשוב שהם #הוכחה". 
 
וידאו נוסף שפרסמה אחרי המפגש עם צמד הפנתרים במרכז אמריקה, מציג את הטופמודל כשהיא מלטפת טיגריס ויגואר, אבל פוחדת קצת פחות. כל עוד אף יצור חי לא ננשך, חזק מדי, נראה שמפגש הפסגה של דוגמנית העל עם חתולי העל הסתיים בנהימה לשלום.