בימים סוערים אלה של טרור ברחובות, הזמרת מירה עאווד זוכה יותר מתמיד לקללות נאצה ברשתות החברתיות על היותה ערבייה. אמש היא קיבלה הודעה קשה להכלה שגרמה לה לא להישאר אדישה ולהגיב בחזרה וכך כתבו לה "את יכולה לעבוד על חלק מהאנשים כל הזמן אבל את הפרצוף האנטישמי שלך לא קשה לגלות, ערביה מאוסה ומתועבת. את מוזמנת לעשות לי שיימינג, אדרבא אני מפציר בך לעשות לי שיימינג, אישה דוחה, פאשיסטית, אנטישמית מתועבת".



עוואד החליטה להגיב לאותו טוקבקיסט בנימה מעט מבודחת וכך שיתפה את עוקביה בפייסבוק - "ברשותכם אני מבקשת לעשות סדר בקללות: ניתן לכנותי ערביה ואף אישה, כי זה מה שאני: אישה ערביה. 'ערביה' זו לא קללה, כפי שהמילה 'אישה' אינה קללה. מה שיכול להפוך אותן לקללות אלה שמות התואר שבאים אחריהן. כך למשל בדוגמא מטה, המילה 'דוחה' מצורפת להיותי אישה והמלים 'מאוסה' ו'מתועבת' חוברו להן יחדיו להדגשת תחושת התיעוב והמיאוס שבהן חש הכותב בגלל העובדה שאני ערביה".



"'אנטישמי' הוא מי ששונא אנשים ממוצא שמי, אני בעצמי נמנית בגאווה על העמים השמים, ולכן איני יכולה להיות אנטישמית.  'פשיסט' הוא אדם לא דמוקרטי שפוסל את זכות קיומו של אדם אחר רק בגלל שהוא שונה בדעותיו ולא יהסס להשתמש באלימות מילולית, פיזית, ואף חוקתית בכדי להשתיקו, להדירו או להעלימו. כל השנים אני נאבקת על זכותם של אנשים מכל דעה להשמיע את קולם וזה סותר בתכלית את הפשיזם. נ.ב: החלטתי לא לשתף את שם הכותב היקר, בגלל שהוא הפציר בי לעשות כך. תקראו לזה נקמת החנונים הקטנה שלי".