אחרי סגירת המסעדה שלה וטענות העובדים כלפיה, מיכל אנסקי מגיבה לסערת "אחד העם 1". "אני קוראת את מה שהעובדים כתבו והלב שלי נקרע", סיפרה אנסקי, "הרי גם עליי נפלו השמים כרעם ביום בהיר. המסעדה הזאת היא החיים שלי, השקעתי בה הון עתק שחייבים לי עליו החזרים שלא לדבר על ימים ולילות של עבודה ומחשבה. אכפת לי מאוד מכל אחד ואחת שעבדו במסעדה ואני מאוד עצובה ומצטערת על עוגמת הנפש שנגרמת להם עכשיו". 



"גם לי קשה להאמין שהמסעדה נמצאת בפירוק. לא מעכלת את זה. אני מבינה שהעובדים רוצים שאדאג להם אבל הם צריכים להבין שלא כל דבר מותר לעשות בזמן פירוק. צריך להבין שאני צריכה בעצמי ללמוד את המצב כרגע ולהבין אותו, ואני משקיעה את כל זמני בחיפוש אחרי משקיעים למסעדה, שיכניסו כסף מהר כדי שניתן יהיה לשלם לעובדים וגם לי. לצערי העסק יותר מורכב ממה שאני עצמי מבינה עדיין בשלב זה. אני מבטיחה שאני עושה ה-כ-ל כדי לסייע לעובדים במצב המורכב הזה ומקווה מאוד שייפתר במהרה", אמרה השופטת במאסטר שף.



מקורבים: גם אנסקי לא קיבלה שכר



 מקורבים אליה מדווחים כי אנסקי עצמה נקלעה לאותו מצב סבוך כמו העובדים ואף קשה יותר, הם בדיוק באותה סירה. כך טוענים, שגם היא לא קיבלה שכר כבר 8 חודשים ולמרות שעבדה קשה - היא לא קיבלה שקל. 



עוד הדגישו מקורביה של אנסקי שהיא רק הפרזנטורית של המסעדה ולא הבעלים, וחברת רוביקון חייבת לה כספי עתק על עבודתה. גם היא השקיעה ממיטב כספה על המסעדה וההודעה על הפירוק הותירה אותה לא מוכנה והמומה בדיוק כמו העובדים. 



כזכור, לפני שבוע נסגרה מסעדת "אחד העם 1" בבעלות קבוצת רוביקון של אמיר ברמלי, לרובנו מוכרת כמסעדה שנמצאת בבעלות השפית מיכל אנסקי, אך כל זה רק למראית עין - היות ואנסקי שימשה רק פרזנטורית של המקום וברמלי הוא מחזיק המניות היחיד בחברה.



העובדים: הודיעו לנו שאנחנו מפוטרים בווטסאפ



עובדים זועמים של המסעדה שולחים אצבע מאשימה לאנסקי וטוענים כי לא יקבלו כעת את שכרם. לטענת העובדים הם קיבלו הודעה מהמנכ"ל בשמה של אנסקי על סגירת המקום בוואטסאפ של קבוצת עובדי המסעדה. ההודעה נשלחה ערב לפני ההודעה הרשמית על סגירת המסעדה בבוקר חמישי בעקבות בקשת הפירוק לקבוצת רוביקון של אמיר ברמלי.



רנן סררו, מלצר במסעדת אחד העם 1 פרסם אמש פוסט זועם בפייסבוק בשם העובדים והמלצרים של המקום וטען כי נודע לצוות העובדים שלא יקבלו שכר עבור עבודתם. וכך כתב: "בין לילה הודיעו לנו 'אתם מפוטרים, אל תגיעו לעבודה מחר' 'אל תצפו לקבל משכורת ב-10 לחודש כי רוביקון נפלה ואין כסף".



"מיכל אנסקי, קחי אחריות ותדאגי לנו"



"אנחנו לא יכולים שלא לשאול - איפה מיכל, איפה הדאגה שלה לשם שלה, למסעדה שלה, לעובדים שלה, מיכל היא רק הפרזטורית ולא הבעלים החוקיים אבל אנחנו בראייה פשוטה רואים שיש לנו עוד כתובת למשכורת הקרובה שלנו וקוראים לה מיכל אנסקי ואנחנו רוצים שהיא תיקח אחריות ותדאג לנו", כתב.



"עבדנו במסעדה כי ייצגנו את מיכל, מבחינתנו מיכל היא הבעלים וכמו שנאמר לנו היא 51%, היא השם, האוכל שלה, הטעמים שלה, הציטוטים שלה.  ההצלחה והכישלון שלנו היו בשבילה לא בשביל אמיר. הכל לא היה מתגמל מספיק אבל האמנו במוצר, האמנו באישה", הוסיף המלצר.



עוד הוסיף כי "זה לא צודק שהאישה שעבדנו בשבילה מסירה מאתנו ומהמסעדה שלה אחריות".