כמו כל אגדה מרגשת, גם הרבה רומנים הוליוודיים מתחילים בסיפור אהבה. הוא מפורסם, היא נערצת ויחד הם חיים באושר ועושר - עד לרגע שבו הם בוגדים/ משתעממים/ מטנפים/ סתם מחליטים לחתום על מסמכי הגירושים, כנראה פחות מעשור אחרי שאמרו אחד לשנייה "איי דו". 



אבל לא אצל ג'וליה רוברטס, שלדבריה מאוהבת מתמיד בבעלה ב-13 השנים האחרונות, דני מודר. רגע, מיס רוברטס בת ה-48, שנישאה לצלם המקצועי בשנת 2002, לא מחבבת את בעלה כבר שנים ארוכות בלי סיבה. בראיון שהעניקה לאחרונה לקידום סרטה החדש, חשפה כי לשניים יש סוד ששומר על חיי הנישואים שלהם מאושרים. הכינו את שפתוני הלחות, כי ממש כמו בשיר רומנטי, הטריק של ה"אישה היפה" טמון בנשיקות שלה.

 

forever ❤️

A photo posted by Julia Roberts ️️ (@juliarobertsoriginal) on

מאוהבים. ג'וליה רוברטס ודני מודר ביום חתונתם (אינסטגרם)


הכוכבת, שהביאה עם מודר (שצעיר ממנה בשנתיים) שלושה ילדים משותפים, התבקשה להעניק השבוע למראיין בתכנית "Extra" עצות בנושאי אהבה ויחסים, לבני זוג שמגיעים שניהם מעולם הבידור הקשוח. אחרי שהבהירה כי היא מפרידה את העבודה מחייה האישיים בכל מחיר (למרות שעבדה עם בעלה על סט הסרט החדש), הואילה בטובה לענות לבקשה. 

"אני לא חושבת שאני מדברת רק לזוגות מתעשיית הבידור, אנחנו ממש כמו כל זוג רגיל", הסבירה רוברטס בחושניות שובבה, "אני לא יודעת, מדובר כנראה בנשיקות שלנו, לא?". אם את אומרת, ג'ולי, זה בטח כולל שפתון בטעם דובדבן.