סקרנים לראות איך נראית מארינה מקסימיליאן כשהיא בחודשים ראשונים של הריון? ובכן, לא נאלצתם להמתין יותר מדי. אם הבוקר (שני), גיליתם שהזמרת האהובה ובן הזוג שלה, המוזיקאי גיא מנטש מצפים לילד ראשון משותף - כעת אתם כבר יכולים לבחון את הבייבי באמפ שלה בתמונות ראשונות של מקסימיליאן והבטן. נו, רואים?



 

מארינה מקסימיליאן הריונית ומאושרת (צילומים: רן בי)

אמש, התייצבה ההריונית המקסימה באירוע הצדעה לבמאי צדי צרפתי, שנערך בתיאטרון צוותא שבתל אביב במסגרת "גיבורי תרבות". שלל אמנים התייצבו על הבמה  כמחווה לצרפתי הוותיק, בהם גם מקסימיליאן - שנעדרה זמן רב מהבמות בשל בעיות במיתרי הקול - אך לא יכלה לוותר על הפתעה עבור צדי (ששפט אותה בימי "כוכב נולד" העליזים). 



"גיא נשאר בבית, חמודים"


וגם בפרופיל. מקסימיליאן עם שלומי שבן

לכן, מארינה עלתה לבמה יחד עם שלומי שבן, כדי לשיר לבמאי שעוד רגע יחגוג את יום הולדתו ה-75. בין אלה שהופיעו היו גם ירדנה ארזי, שלומית אהרון, שולה חן, מיקי קם, גלית גיאת ומיי פיינגולד. בקהל, אם תהיתם, ישבו ובחנו מקרוב רועי בר נתן, רינה מצליח, משה דץ, איציק כהן, לאה לופטין ואחרים.

באותו האירוע ממש, נרשם גם מפגש משפחתי מלבב, כשראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, הגיע עם בת הזוג מורן. כשאשת ראש העירייה פגשה את הזמרת קורין אלאל, היא גילתה לה שהן בנות דודות, למרות שהמשפחות לא בקשר כבר שנים ארוכות. האיחוד המרטיט הוליד הזמנה לארוחת ערב משפחתית ראשונה. הכי מרגש.


הכי סחבקים. צדי צרפתי עם איציק כהן


בת דודה אבודה. קורין אלאל על הבמה


מי המנטה, מי המסטיק ומי השוקולד?


סופרייז! צדי צרפתי מרוגש עם אמיתי  קדר


ולסיום סיומת. מארינה מקסימיליאן עם צרפתי ושולה חן