מסיבת יום הולדת, חגיגה נחמדת וכו'? ברור שכן! אבל לא בטוח שכוכב "גולסטאר" ויוצא "האח הגדול", צחי אשכנזי, שם לב שכמה מהמוזמנים המפורסמים לאירוע יום ההולדת שלו - בכלל לא נראו בסביבה. 



ילד יום ההולדת. צחי אשכנזי עם גיא זוארץ (צילומים: אור גפן) 

אשכנזי, שהספיק להופיע בשתי תכניות ריאליטי, ציין אתמול (שלישי) את העובדה שהגיע לגיל 35 בחברת כמה מהאנשים שבילו איתו ימים שלמים מול המצלמות. אבל חלקם, בכל בחרו להבריז. אל מועדון ה"סולו" שבתל אביב, הגיעו מנחה "הישרדות"  גיא זוארץ וגל אוחובסקי, שבילו איתו על המגרש של תכנית הכדורגל. איתם, נהנו גם הפרטנר מימי "האח" (והחצי השני הנצחי שלו, לפי שעה) - דורון מירן, לירן שטראובר והפרסומאי הדר גולדמן. ג'ובאני רוסו, לא הצליח להגיע בגלל שהוא מבלה בימים אלה ממש בחו"ל. תירוץ מוצדק!

יא-וולי, איזו הילולה. אשכנזי, דורון מירן, זוארץ, גל אוחובסקי ולירן שטראובר


זאת אהבה! אליאב אוזן עם אשכנזי

מלבדם, אל האירוע של אשכנזי (שנמרח על האורחים כאילו היו המאהבת שלו) - זרמו גם פליטי ריאליטי אחרים, בהם טום קשתי, אליאב אוזן (נטול דנית גרינברג) והתאומות מלול. אלה, ניסו לפתות באמצעות ריקוד על עמוד חשפנות שהוצב במרכז המועדון ונהנו מחברתו של לירן "חולצה אפורה" (רגע, מתי הוא הפך לכוכב?). אולי זו הסיבה שהשחקנים זוהר ליבה ויון תומרקין, שהתקרבו לאשכנזי בימי הצילום של "גולסטאר", העדיפו שלא להגיע לאיוונט והלכו על הברזה צורמת? *גלגול עיניים*


ברומאנס, אילוסטרציה


כמה טוב טעם בתמונה אחת? הצאומות מלול עם לירן "חולצה אפורה"

יא-חלאוולאו. מירן