יום ראשון השבוע, בית משפט השלום בתל אביב, אולם השופטת דנה אמיר. אריאנה מלמד נגד ישראל גודוביץ' בתביעת לשון הרע. השופטת מבקשת מהצדדים להגיע לפשרה ושואלת אם גודוביץ' יסכים להתנצל. 



גודוביץ', צדק צדק תרדוף?
“אני מברך על החלטת השופטת. הודעתי לכבוד השופטת שבמידה שהמשפט לא יסתיים בפשרה, כפי שהציעה, אדרוש להביא את חברת קשת כצד ג' לתביעה היות שבחוזה האחיד של כל משתתפי 'האח הגדול' יש ויתור מראש על כל תביעת לשון הרע או כדומה לה. יש לשים סוף להילולה הזו של הריאליטי. דוחפים אנשים למצבים בלתי אפשריים, מחתימים אותם על ויתור של תביעות הדדיות, ולאחר מכן החברה מתנערת מכל אחריות לעניין. הם התנערו ממני ושלחו לי מכתב פוגעני שאני פשוט שומר אותו".


עו״ד שלומי וינברג, בא כוחה של אריאנה מלמד מסר: "ההליך נמצא כרגע בבירור משפטי בבית משפט השלום בתל אביב. הצדדים בוחנים את המשך האפשרויות לניהול ההליך לרבות פשרה משפטית הנכונה בנסיבות. עם זאת, ככל שההליך יימשך, אין כל משמעות להתניית הוויתור בהסכם מול חברת ההפקה, שכן להבנתנו המדובר בהתניה מקפחת בחוזה אחיד, הבטלה על פי דין, וכך גם אנו מעריכים שיפסוק בית המשפט אם הדבר יגיע להכרעתו".

בקשת הגיבו: ״לא התקבלה תגובת הפקת התכנית״.


התנערו ממנו? ישראל גודוביץ' (צילום: רפי דלויה)

בעוד שג'קי בן זקן ירצה יותר משלוש שנים בכלא וממש בקרוב יעבור למגורי השב"ס, שותפו לעסקים אברהם נניקשווילי שכר דירת פאר במגדלי YOO שבפארק צמרת בתל אביב, משהו צנוע בעלות של 10,000 דולר בחודש. את העסקה ביצעה מתווכת האלפיון, עו"ד שירה אוריון.