תודו, לזה לא ציפיתם על הבוקר. קיילי ג'נר, האחות הקטנה במשפחת קרדשיאן, החליטה להיפרד מהחבר שלה, הראפר טייגה, בטענה שהמשפחה לחצה עליה לעשות זאת. כזכור, השניים נחשפו כזוג אחרי חודשים של הכחשות והמדור כבר עצוב. מקורבים למשפחה טוענים שקיילי חתכה את טייגה מחייה לאחר שחזרה מביקור באוסטרליה והיה לה זמן לחשוב. שזה כבר סימן טוב. אבל מסתבר שהיא עשתה את זה בצורה הכי פחות אלגנטית - היא נפרדה ממנו ביום הולדתו ה-26. מי לימד אותך להתנהג ככה? לא יפה.



לטענת מקור אחר, טייגה "עשה משהו" ואנחנו מניחים שזה משהו שכנראה עלה לקיילי על כל העצבים והיא החליטה על הצעד. נשמות טובות אחרות חושבות שיש פה קונספירציה ושבמשפחה המלכותית לא היו מרוצים מהשידוך ולחצו על קיילי בת ה-18 לפרק את החבילה.




קיילי וטייגה בימים יפים יותר. צילום: מתוך אתר המירור



לטעמנו זה לא לעניין, לא מזמן, כשקיילי חגגה יום הולדת, הבחור הצעיר העניק לה מתנה קטנטונת, משהו ממש בקטנה כדי שהיא תחייך - מכונית פרארי לבנה והיא החליטה לגמול לו במתנת פרידה. אבל למה קיילי? למה?



בנוסף, רק לפני מספר ימים בעת הביקור של קיילי באוסטרליה יחד עם אחותה קנדלהשתיים הותקפו. באחת מקבלות הפנים לכבודן, אחת הנשים בקהל השליכה לעברן ביצים. למזלן, האישה לא הצליחה לפגוע בהן וזה נגמר במעצר שלה והמשך הביקור שלהן. לנו נותר לחשוב כמה דרמה בחייה עוד תוכל קיילי הצעירה לשאת?