כמה טוב לאהוב? רק תשאלו את קרן פלס, אישה מאוהבת, זמרת ויוצרת, מאמא במשרה מלאה - וגם מורה ומחנכת בישראל. לא, ממש לא של בית הספר "הדסים" באור עקיבא, אלא בריאליטי הילדים "בית ספר למוסיקה", שלאט לאט, מצליח להפיק כמה יוצרים מקומיים מתחת לגיל שבו אפשר להתחיל (לשתות!).

נניח, שי המבר הצעירה, שלפני כארבע שנים עברה עם ה"מורה" פלס את טבילת האש שלה בעולם הבידור המקומי, כמשתתפת בריאליטי עם הילדודס המזמרים וזכתה במקום השני. אז, היתה בת 13 בלבד, כך שכעת, כשהיא בת 17 - היא בשלה מספיק כדי לשחרר אלבום עם יצירה מקורית משלה.


צמודות. שי המבר עם קרן פלס (צילומים: אור גפן, יח"צ)


התכווצה מאז שלימדה אותו דבר או שניים על העולם הזה. פלס 

המבר, שמשתתפת בעונה הנוכחית של "בית ספר למוסיקה" כשופטת בקהל , השיקה בשבוע שעבר את מופע הבכורה שלה - לקראת הפצתו של אלבומה הראשון שצפוי לצאת בחודש הקרוב. ברור שמיס פלס (שצמצמה את ההיקפים מאז שבילה עם הצעירה), נכחה כדי לבחון את הילדה ולמחוא כפיים, בזמן שהמבר שרה על האקס יונתן. היי, ממש כמו שלקרן יש שיר על האקס ומה שעשו (או לא עשו) בחדר השינה! 


בין הנוכחים בתיאטרון תמונע, היו חבר הנוכחי של המבר, בר ביטרן, שנראה נבוך. וגם: מורן מזור המתכווצת, אורי שכיב, ולדי בלייברג וגם בעלה של מירי מסיקה, המפיק המוזיקלי אורי זך, ללא ה-BFF  של פלס.


כמה, כמה אהבה. המבר ובר ביטרן


העולם שייך לצעירים. שי המבר והבויפרנד