זה  לא סוד שהטופ מודל בר רפאלי היא אחת הנשים שמצליחות לעורר הכי הרבה תגובות בקרב הקהל הישראלי - לטוב ולרע. ביום חמישי שעבר, משכה למרבה צערה דווקא אש שלילית, בגלל צילום חושפני שפרסמה ברשתות החברתיות והצליח ללחוץ על נקודה רגישה אצל מעריציה המקומיים שעוקבים אחריה.


רפאלי, בחרה למחזר ולפרסם ברשת תמונה שלה ממסיבת הרווקות, שבה היא מצולמת כשהיא עומדת עם הגב למצלמה ולובשת בגד ים מינימלי - שחושף את הישבן העסיסי שלה. אל התמונה, צירפה את הכיתוב "יום חמישי שמח", באנגלית, כדי שיפנה גם לקהל הבינלאומי שלה. עם זאת, היא כנראה לא נתנה את תשומת לבה לכך שלמרבה הצער, באותו יום ממש ישראל כאבה את מותם של חמישה אזרחים שנרצחו בשני פיגועים קשים.

בגלל העובדה שישראלים רבים כל כך חשו שאותו היום היה שמח פחות, גולשים רבים זעמו על פרסום התמונה באינסטגרם, בעמוד המעריצים בפייסבוק וחשבון הטוויטר, לצד הכיתוב חסר הטאקט. כתוצאה מכך, הגיבו בכעס, השתמשו בקללות ואפילו קראו להחרים את המוצרים שהדוגמנית מפרסמת. בין תגובות הנאה, היו "ממש חמישי שמח עם כל הטרור בארץ! אין שכל אין בעיות", "המדינה שלנו מתפוררת והיא מראה את הטוסיק שלה" ו"שמתי לב שכל פעם שנהרגים לנו אנשים היא חוגגת ומחויכת".

התגובות הקשות. הפוסט של רפאלי (צילום מסך, פייסבוק)

אחרים אף התייחסו לעובדה שרק שבוע קודם לכן, הביעה הזדהות עם קורבנות הפיגוע בפריז - לצד מפורסמים אחרים מרחבי העולם. "כשצרפת בערה החלפת את הדגל, כשישראל מדממת את מראה את התחת? טיפשה", כתב אחד. "כשהיה את הפיגוע אצל אוכלי הצפרדעים את קפצת כאילו רצחו מישהו שאת מכירה, אבל כשרוצחים את העם שלך, אז היום חמישי שמח, צבועה". אחרת כתבה "לפני שבוע: pray for paris, היום Happy Thursday. נרצחו חמישה יהודים, שני פיגועים, את בת ז*** אמיתית".

הקריאות להחרים את המוצרים שהיא מפרסמת, היו קשות אף הן. "אם בר צוהלת ושמחה כשאזרחי ישראל נהרגים אז פשוט תפסיקו לקנות את הבגדים בחנויות שהיא מדגמנת. היא דוגמנית בינלאומית והיא שמה פס על ישראל אז הגיע הזמן להצביע בכיס", כתבה גולשת. "את בושה אין סמרטוטה יותר גדולה ממך, יורקת בבאר שממנה שתית כל חייך. תמשיכי לנסות להתחבב על הצרפתים אולי תעשי פרסומת לבאגט יא אפס".

לצד התגובות הכועסות, היו כאלה שהגנו על הדוגמנית וטענו כי היא פונה לקהל בינלאומי ולא רק למעריציה בארץ הקודש. אחרים, בכלל צחקו על העובדה שהיא חושפת את הישבן העסיסי שלה. אחרי זמן קצר באוויר - רפאלי בחרה למחוק את התמונה מהרשת, ופרסמה אותה שוב רק ביום שלמחרת עם כיתוב שונה.

בעד שלום ואהבה. בר רפאלי (צילום: רויטרס)

זאת כמובן לא הפעם הראשונה שרפאלי עולה על המוקד בעקבות התבטאויותיה ברשתות. לפני בעבר זכתה לאיומים ותגובות נאצה - כשכתבה שהיא "מתפללת לשלום אזרחים חפים מפשע" כשכיוונה לשני הצדדים, הפלסטיני והישראלי. לפני שבוע כאמור, זכתה לאותו היחס מצד הקהל הישראלי, כאשר שיתפה את כאבה על האירועים בפריז וזכתה להאשמות תוקפניות בהן בגידה ונאציזם. כעת, למרבה הצער, היא זוכה  שוב לשנאה ברשת. רק אהבה תביא אהבה.