ג'ודי שלום ניר מוזס שידועה בתור גברת עם פה גדול - שוב עושה בושות ברשת. אבל הפעם, לא לבעלה, השר סילבן שלום (ושום מילה על התבטאויות כאלה או אחרות, שאולי הרגיזו את הנשיא אובמה), אלא לבנה הצעיר אלון שלום. הסיבה: ג'ודי תפקדה על תקן האמא הלחוצה, יצרנית של "פאדיחות" מול החברים של הבייבי.
 
כל אם בישראל שליוותה את בנה ללשכת הגיוס מכירה את התחושה: הבוקר (ראשון), הגיעו שר הפנים ואשתו האדמונית יחד עם בנם לבקו"ם שבתל השומר. שם, עבר כמו כל ישראלי צעיר את שרשרת חיול, שבמהלכה עלה על מדי זית בפעם הראשונה בדרך להפוך לחייל מן השורה - כזה שמתחיל את שלב הטירונות של השירות הצבאי שלו. 
 

 

A photo posted by @judymozes on

אמא מחבקת. ג'ודי שלום ניר מוזס עם הבן אלון


כפרסונה שלא מתאפקת מלהביע את דעתה, אם בציוץ טוויטר או באמצעות תמונת אינסטגרם, שלום ניר מוזס הנרגשת תעדה עבור חבריה איך חיבקה ואחזה בבנה כמו תינוק ביום היוולדו - ואחרי עוד חיבוק, תמונה, נשיקה, תמונה נוספת ועוד מעיכה אחרונה, שחררה את שלום הצעיר (והנבוך) לדרך החדשה.

הכל בליווי מטר הדמעות, שנפתח ברגע שנפרדה מבנה כשעלה לאוטובוס המתגייסים, כשאבא סטיב מנופף לשלום. "בפעם החמישית ואחרונה בבקו״ם. דקה לפני שסכר הדמעות שלי נפרץ", כתבה אשת השר, "חיילים אהובים , ילדים של כולנו, בעצם של רובנו, שובו בשלום . אוהבים אתכם". שפשוף נעים!
 

 

A photo posted by @judymozes on

ביוש, שמור על עצמך. השר שלום נפרד מאלון שלום