לפני שנה (פלוס יום), המדינה רעשה וגעשה - אייל גולן קיבל לעולם בן זכר, ילד שלישי במספר, כמה חודשים אחרי פרשת הקטינות שריגשה את הביצה וטלטלה את חייו של הזמר המדובר. כעת, 12 חודשים אחרי שגולן ובת הזוג, רוסלנה רודינה, ננסו לחדר הלידה ויצאו ממנו עם הבייבי יאן גולן, הוא לא מסתיר את ההתרגשות שלו כאבא לתינוק בן השנה.

אתמול (ראשון), פרסם ברשת תמונה של הילדון, לצד כיתוב שכולו פיוט והלל ליאן גולן, אה-ל-שיר של גיספן. "ילד מהמם שלי חיים של אבא היום בן שנה!", פתח גולן והמשיך, "לא להאמין איך שהזמן עובר. יש שיר שאומר 'מתנות קטנות, מישהו שלח לי מתנות קטנות', אז לי ברור שזה לא 'מישהו' לי זה ברור שאלוהים שלח לי 4 מתנות. ליאם, אלין, יאן, מוזיקה. על כן כל מה שנשאר לי זה להודות לבורא עולם, על שזיכה אותי!".

הפוסט המרוגש של אייל גולן (צילום מסך, אינסטגרם)


אחרי שציין את שלל יצירותיו, בהם אחיו הגדולים של יאן מאשתו לשעבר, אילנית לוי, המשיך גולן הבוגר וכתב ם על חברתו לחיים, שבינתיים הפכה לשורדת על המסך. "לך אהובתי רוסלנה אני רוצה להגיד תודה על הנסיך היפה הזה. בדיוק לפני שנה בבית החולים נאבקת 12 שעות כמו גיבורה אמיתית ומאותו הרגע ועד היום את אמא מדהימה!", שחזר. הכי חושפני.

"ולך ילד אהוב וקטן שלי אני רוצה לאחל שתגדל לעשות מעשים טובים, שמהצעד הראשון שתעשה תלך רק בדרכים טובות, שאלוהים ישמור עליך מכל רע ושרק תהיה לי בריא. אבא", סיכם גולן. צהלולים, אבל אפשר ממחטה לנגב את הדמעות?


מתנות קטנות. אייל גולן ואהוביו (צילום: אהרון ברוך ליבוביץ)