חיכיתם, שמעתם, ציפיתם, המתנתם - וכעת סוף סוף כבר אפשר להציץ ל"וונדר וומן", גל גדות, בתפקיד גיבורת העל המדוברת. צילומי הסרט ההוליוודי עתיר התקציב שמבוסס על דמות הקומיקס של אשת הפלא, החלו בשבוע שעבר באנגליה, כך שכעת, השחקנית הישראלית מתועדת על הסט, כשלצדה אחד הגברים הנחשקים בהוליווד.







לא, הפעם לא מדובר בבן "באטמן" אפלק או בהנרי "סופרמן" קאביל, שני הגברברים שגדות תופיע לצדם בסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק". הכוכב שמבלה איתה שעות ארוכות ותועד בתמונות פפראצי הוא דווקא כריס פיין, השחקן שיחלוק זמן מסך עם גדות בתור קפטן סטיב טרבור, מושא אהבתה של וונדר וומן.

בתמונות, שצולמו השבוע במחוז אסקס שבאנגליה, גדות, פיין ועוד כ-150 ניצבים על הסט, נראים כשהם לבושים בבגדים תקופתיים חמים מאוד. על פי הדיווחים, עלילת הסרט תתחיל בתקופת מלחמת העולם הראשונה - אז דיאנה פרינס, או וונדר וומן גדות עבורכם, מכירה את אהובה המרגש כשהיא לבושה בשמלה כבדה שלא חושפת אפילו מעט מהגוף השרירי שלה. העלילה תמשיך לזמן הווה בחציו השני של הפיצ'ר.

 



העיתון אנגלי "דיילי מייל" מגלה שבהמשך, גדות בת ה-30 והשאר חברי הצוות, ימשיכו על פי הציפיות לצילומים נוספים גם בבירה האנגלית לונדון, באיטליה וצרפת. סופר סרט, עתיר תקציב, אבל עתיד לעלות על המסך הגדול רק בקיץ של שנת 2017.