ברכות, סנדרה בולוק היא אמא לשניים. היום (רביעי) נחשף כי השחקנית, שהיא אמא חד הורית הוליוודית, אמצה לאחרונה ילדה שנייה למשפחתה - בת שלוש בשם לילה. בכך, הזאטוטה מצטרפת למשפחה שכוללת את השחקנית ובנה המאומץ בן החמש, לואיס. מרגש.
 
העובדה שהכוכבת האהובה אימצה את הבייבי והרחיבה את המשפחה, נחשפה על שער מגזין הבידור האמריקני "פיפל" - שבו נראית בולוק בתמונה משפחתית, כשהיא נושאת את לילה הקטנה, בעוד שבנה הגדול מחבק אותה. תחת הכותרת "הכירו את בתי הקטנה", הכוכבת חושפת שהאימוץ השני שעברה הוא של "הילדה הנכונה ביותר שהגיעה אליי בזמן הנכון ביותר".
 


אמא לשניים! סנדרה בולוק (צילום: רויטרס)


"כשאני מתבוננת בלילה, אין לי שמץ של ספק שהיא צריכה להיות כאן", מגלה בולוק בת ה-51, "לואיס השגיח מקרוב על כל המסע הזה. היא היתה ממש מפוחדת, כך שכל שרציתי עבורה הוא שתדע שלואיס ואני לא הולכים לשום מקום", אמרה בגילוי לב. בנוסף, סיפרה שחשבה שגודל הפרסום שלה, יסכל את האימוץ של בתה הקטנה.
 


החשיפה על שער המגזין People. סנדרה בולוק עם הילדים

לפני כחודשיים, הצהובונים טענו שבולוק מגדלת בת קטנה - אך השחקנית טענה שהיא "אמא לילד אחד בלבד, כולם ישמעו כשאאמץ ילד נוסף" ובכך הכחישה הכל. זאת כנראה אחרי הטראומה שנגרמה לה, כשהחלה את תהליך האימוץ של בנה הבכור בשנת 2010, יחד עם בעלה שהפך לגרוש שלה, ג'סי ג'יימס. כעת כאמור, היא כבר אמא לשניים, לצד תמונות חושפניות של בני משפחתה הגרעינית על דפי המגזין.