גברים (ונשים) ברחבי העולם מרכינים ראשם: פמלה אנדרסון עירומה בפעם האחרונה עבור המגזין פלייבוי. קוראים לזה היסטוריה או היסטריה? 
 
הכוכבת האמריקנית, שהתפרסמה בזכות בגד הים האדום הצמוד שלבשה בסדרה "משמר מהפרץ", אבל לא פחות גם עבור כמה סטים פורובקטיביים של תמונות בעירום מלא שהופיע בין דפי מגזין הגברים - מעטרת את הגיליון החדש של המגזין, בלי בגדים כמובן. הטוויסט: מדובר בגיליון האחרון של פלייבוי שיכלול תמונות עירום, כך שהיו חייבים להזמין את הגברת שכל כך מזוהה עם השפנפנות, כדי שתתפשט בפעם האחרונה ודי.
 

 

A photo posted by Andrey (@mrlavrussia) on



 

A photo posted by @fr.official on



אנדרסון בת ה-48, צולמה לשער עיתון בפעם ה-14 (!) בקריירה שלה. "קיבלתי טלפון מוערך הדין של יו הפנר (הבעלים של המגזין), שאמר לי שהוא 'לא רוצה אף אחת אחרת. אין מישהי שמתאימה יותר, תוכלי להצטלם לגיליון העירום האחרון של פלייבוי?'", גילתה הבלונדינית האולטימטיבית. "על ההחלטה של פלייבוי שמעתי מהבנים שלי", סיפרה בצחוק, "קשה להתחרות באינטרנט".

הבלונדה מגלה ש"הבנים שלי אמרו לי שאני חייבת לעשות את זה ושהם לא מתביישים בי בשום אופן... הם אפילו נתנו לי 'היי פייב' לתמיכה", סיפרה אנדרסון על היחסים עם הילדודס הלא כל כך צעירים שלה, בני ה-19 וה-17. "הורדתי הכל והתגלגלתי בעירום מקצה הגבעה", היא גילתה, "הציצי שלי קפץ לכל מקום, צרחתי", שחזרה את המשימה. ובכן, התוצאה המצונזרת לפניכם.

 

A photo posted by @thebadbob on



 

A photo posted by @thefappeningso on



 

A photo posted by @thefappeningso on




שער מגזין העירום האחרון של פלייבוי. פמלה אנדרסון מעיזה (צילום מסך)