לפעמים משפט אחד תמים, שנאמר בשידור חי, הוא כל מה שצריך כדי לעורר התרגשות. במיוחד כשזה נוגע לאחד מכוכבי הספורט המדוברים בעולם, כדורגלן השנה כריסטיאנו רונאלדו, שאולי (ואולי לא) מנהל רומן עם ספורטאי אחר. שוקינג!
 
הרשת גועשת ובוחשת בימים האחרונים לגבי הרומן החדש שמנהל כוכב קבוצת הכדורגל ריאל מדריד. אבל לא עם גברת ענוגה כמו האקסית, הדוגמנית אירינה שייק - אלא עם גברבר מסוקס אחר. שימו לב, בר המזל שמחמם את ימיו (ולילותיו) של רונאלדו, הוא באדר הארי, מתאגרף יליד מרוקו שהוא חבר קרוב של הכדורגלן. כמה קרוב? התמונות שלהם שמופיעות ברשת, מותירות מעט מאוד מקום לדמיון.

 

A photo posted by Badr Hari (@badrhariofficial) on


את הסערה, התחיל פרשן ספורט צרפתי, שפלט מול הצופים שרונאלדו טס בחודשים האחרונים הלוך ושוב רק כדי להתראות עם "המאהב שלו" בזמנו הפנוי. בדיון שהתנהל בשידור חי על כך שיש מספר דברים שעשויים להסיח את דעתם של ספורטאים - טען שרונאלדו טס שלוש או ארבע פעמים מחוץ לגבולות ספרד ומגיע עד למרוקו, כדי "לפגוש ולהתמזמז" עם אלוף האגרוף החסון. מסקנה נבונה לאור התמונות הצמודות, לא? רק חכה שהמתאגרף ישמע על זה ויחטיף לך.

על פי השמועות, לרונאלדו בן ה-30 מטוס פרטי, שמטיס אותו עד למדינה שבצפון אפריקה, לעיתים אף הלוך וחזור באותו היום. נכון, הכדורגלן כנראה לא ייצא בקרוב מהארון, כיוון שאמיתות השמועות והדיווחים מוטלת בספק. אבל מתי הנחות חסרות בסיס הפריעו למישהו מלדבר עליהם מול אלפי צופים? אתם יכולים להמשיך לפנטז.

 

A photo posted by Badr Hari (@badrhariofficial) on



 

A photo posted by Badr Hari (@badrhariofficial) on



לצורך העניין, זו החברה לשעבר של רונאלדו, הטופ מודל אירינה שייק:


 

A video posted by irinashayk (@irinashayk) on